Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ненапълно затворена дроселова клапа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ненапълно затворена дроселова клапа

    Здравейте колеги, значи преди като ходех по комп. диагностики забелязах че на празен ход дроселовата клапа не е затворена ами стои на 4-5 градуса това за мене не е нормално щото съм чувал че на празен ход трябва да е затворена клапата а под затворена аз разбирам 0 градуса а не 4-5. Аз ли нещо се ебъркам или всичко е наред.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Re: Ненапълно затворена дроселова клапа

    mitkosoft написа:
    Здравейте колеги, значи преди като ходех по комп. диагностики забелязах че на празен ход дроселовата клапа не е затворена ами стои на 4-5 градуса това за мене не е нормално щото съм чувал че на празен ход трябва да е затворена клапата а под затворена аз разбирам 0 градуса а не 4-5. Аз ли нещо се ебъркам или всичко е наред.
    От каде ще премине въздух за да работи двигателя ако е затворена напълно.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      ми и аз тва се чудя ама насякъде чета при затворена дроселова клапа еди кво си ала бала нявсякъде само за тая затворена клапа чета а за мене 4 градуса не е затворена
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        mitkosoft написа:
        ми и аз тва се чудя ама насякъде чета при затворена дроселова клапа еди кво си ала бала нявсякъде само за тая затворена клапа чета а за мене 4 градуса не е затворена
        Затворена дрослова клапа се казва когато тя е заела начално положение в зоната на празния ход на двигателя което в никакав случай не означава че тя е плътно затворена.4 градуса са необходими за преминаването на въздух за ниските обороти на топъл двигател .На студен стартира на 2 градуса след сигнал от датчика на коляновия вал че оборотите са над 1000 компютъра прави моментална проверка на температурния датчик и ако температурата е много ниска оборотите на празен ход може времено да се качат и на 1500.Ако температурата е висока първоначално оборотите трябва да са между 1000-1200 за кратко и след това падат на 850-900.При първия случай отвореноста на клапата е 2-3 градуса при втория първоначално 5-6 градуса и после пада 4. Много задълбах темата :D
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          благодаря много изчерпателен отговое ами можеш ли да кажеш защо като карам на газ и като освободя от скорост и оборотите падат рязко до кам 500-600 и след това веднага се качват на нормалното на бензин го няма това нещо
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            mitkosoft написа:
            благодаря много изчерпателен отговое ами можеш ли да кажеш защо като карам на газ и като освободя от скорост и оборотите падат рязко до кам 500-600 и след това веднага се качват на нормалното на бензин го няма това нещо
            Май си с обикновена газова :D .
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              да с обикновена съм нормално ли е това нещо
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                Е не е нормално , но това не е и уредбата която трябвало да монтираш.Коректна работа на газ може да се изисква от Г.И. при него има настройки диагностика и т.н.т. Допитай се до колега който кара с обикновена газова мисля че в форума има доста :D Аз за сега съм на бенз но другия месец ще забрадя една Фобос.
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  какво е Г.И. аз съм с 1.4 мотор ква уредба искаш да сложа
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар


                    #10
                    mitkosoft написа:
                    какво е Г.И. аз съм с 1.4 мотор ква уредба искаш да сложа
                    Това е газов ижекцион.За теб неси струва да се набутваш карай го с обикновената
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      mitkosoft написа:
                      какво е Г.И. аз съм с 1.4 мотор ква уредба искаш да сложа
                      така прави ако изпарителя не е сложен напречно на посоката на движение, ако не е добре регулиран или ако блъска въздух директно вътре. не бива маркуча от който смуче въздух да е обърнат по посока на движение. а ако не е сложен напречно изпарителя от инерцията пак така става за секунда щото мембраните не действат коректно
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        дроселовата клапа

                        Колеги да попитам аз имам Stilo 1.6 16v и имам проблем с дроселовата клапа - колата гасне когато си иска не даржи стабилни обороти на празен ход !!! Четах че ставало с почистване пробвах не подейства друга ли трябва да взимам !!!!

                        Коментар


                          #13
                          Нещо не ми се връзва цялата тема. При празния ход дросела е напълно затворен и въздуха минава през МПХ-то. То определя колко въздух да минава и съответно регулира обротите на празния ход. Самото то се командва от ЕКУ-то. За колегата от горния пост най вероятно проблема ти е в МПХ.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            veselin10 написа:
                            Нещо не ми се връзва цялата тема. При празния ход дросела е напълно затворен и въздуха минава през МПХ-то. То определя колко въздух да минава и съответно регулира обротите на празния ход. Самото то се командва от ЕКУ-то. За колегата от горния пост най вероятно проблема ти е в МПХ.
                            Правилно!Колега, изгаси колата и погледни дали пак седи леко отворена, ако седи регулирай жилото на газта!
                            Drive or Die!

                            Коментар

                            Working...
                            X