Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика м/у суперчарджер и турбо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлика м/у суперчарджер и турбо?

    Много моля някой който наистина знае каква е разликата м/у чарджер и турбо да даде разяснения?Основните са задвижването и размерите.Логично е при по ниски обороти чарджера да е по голям за да постигне същата степен на сгъстяване.Интересува ме главно работата при ниски обороти - кой от двата вида компресори е с по голямо КПД?
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    #2
    Re: Разлика м/у суперчарджер и турбо?

    На чарджъра предимството му е че дава доста въздух и на ниски обороти за разлика от турбокомпресора на който му трябва малко време за да почне да нагнетява както трябва.Поради факта че механичния компресор се върти от ремък(мисля че сваляше около 10-15% от мощността),КПД-то на ДВГ-то пада,докато при турбокомпресора се увеличава поради факта че се получава полезна работа от отпадъка на горенето.Най-добрата комбинация е механичен компресор и турбокомпресор,като механичния се ползва да дава тяга само на ниските,а после цялата тежест я изнася турбокомпресора.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Чарджъри са повече на американските - те са с голям работен обем и там чак толкоз не се чуства това че чарджъра е вързан към ремъка,на божурище сивия корвет ц5 е с чарджър - баси звука вади ,пълни душицата.След него се пуска един друг ц5 - огромна разлика.В списание макси тунинг пишеха харектерисики на този ц5 - 1во е бил 350 коня - чип ,филтър и изпускателна система - 400 коня ,оттам се поръчва чарджър със всичко към него - замерват го на дино тест - до 600 коня само са измерили (че е задно а там мерят до 1000 коня ама на 4х4) и 750 нютон метра.Смятай къв звяр е!
      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

      Коментар


        #4
        nasty написа:
        Чарджъри са повече на американските - те са с голям работен обем и там чак толкоз не се чуства това че чарджъра е вързан към ремъка,на божурище сивия корвет ц5 е с чарджър - баси звука вади ,пълни душицата.След него се пуска един друг ц5 - огромна разлика.В списание макси тунинг пишеха харектерисики на този ц5 - 1во е бил 350 коня - чип ,филтър и изпускателна система - 400 коня ,оттам се поръчва чарджър със всичко към него - замерват го на дино тест - до 600 коня само са измерили (че е задно а там мерят до 1000 коня ама на 4х4) и 750 нютон метра.Смятай къв звяр е!
        Колега,подценяваш един италиянски изрод покорил ралитата през 80-те години в група Б,а именно Ланча Делта S4 ,която е с механичен и турбокомпресор Чукни във вибокс или ютуб цялото и име и гледай за какво става дума,дори в момента има един германец който кара "hill climb" в група Е1 в Европа с такова чудовище и е напомпана до 700 коня
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          Не подценявам Споделям какво прочетох че са направили с корвета.А това което ти го казваш си е машина
          Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
          Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
          Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

          Коментар

          Working...
          X