Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На га3 или бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На га3 или бензин

    здравейте, искам мнение кое е по-добре за един бензинов двигател 1.4 12V като гориво га3 или 95х. При газта нsма детонации както чета за разлика от 95х тогава питам аз защо всички се надпреварват да говорят, че сте ми се скапе мотора от тая пуста газ ,няма експло3иа, еднакво пълни цилиндри с гориво, не отмива маслениа филм по буталата и.т.н за какво е тогава бензина тоя душманин на колите а??!Забранено е ползването на 4,6 и подобни в постоветеМодераторски екип на fiat-bg.org
    fiat brava 12w 1.4 55kw

    #2
    Re: на га3 или бензин

    vvl1 написа:
    здравеите искам мнение кое е по добре за един бензинов двигател 1.4 12в като гориво га3или 95х . При газта нема детонации както 4ета за разлика от 95х тогава питам аз защо вси4ки се надпреварват да говориат 4е сте ми се скапе мотора от таиа пуста гас ниама експло3иа еднакво пални цилиндри с гориво не отмива маслениа филм по буталата и тн за какво е тогава бензина тоиа душманин на колите а
    Може ли пак да го напишеш, че го прочетох няколко пъти и не знам какво съм разбрал
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      омотано от всякъде,ама май пита на кое е по-добре,на бензин след нафтата !!! , газта си е гавра

      Коментар


        #4
        Re: на га3 или бензин

        vvl1 написа:
        здравеите искам мнение кое е по добре за един бензинов двигател 1.4 12в като гориво га3или 95х ...
        Щом двигателя е бензинов, мисля че е ясно кое е по-добре. Винаги съм бил на мнение, че допълнителното монтиране на газова уредба е подигравка с труда на хората, създали тази кола.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          При условие, че няма да те погребват с тази кола не виждам защо да не и сложиш газ. Единствения проблем е, че цялата електроника по колата е настроена за работа с бензин и ако уредбата не се направи кадърно започват проблеми с електрониката, но иначе двигателя се пази много повече на газ отколкото на бензин, който твърди нещо друго, значи не е запознат с качествата на газта изобщо, особенно ме кефи мнението, че газта е сухо гориво и бензина смазвал повече :D
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Отговорими тогава защо колите са на бензин? Да се прецакват по-бързо, явно според теб.
            Фиат Брава 1.4 12V 1998г

            Коментар


              #7
              Няма лошо човек да си сложи газова уредба, особено ГИ и най-вече при условие че навърта толкова километри, че примерно за година да си избие вложението. Но няма кола с поставена газова, при която после да не са се появили проблеми. Поставиш ли газова, ставаш постоянен клиент на газаджиите, просто си абониран за компетентните им услуги :D . А и наистина защо не ги правят колите по принцип да вървят на природен газ, нали хем е екологично гориво, хем не е на изчерпване като бензина ?
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                Газова уредба се слага единствено за икономия. Колата е консруирана и изпълнена за бензин като гориво и това е най - доброто. И аз съм нагаз, но това не значи, че е по - добре. Точка по въпроса.
                FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

                Коментар


                  #9
                  bicho1976 написа:
                  Отговорими тогава защо колите са на бензин?Дасе прецакват по бързо ,явно според теб.
                  Не съм автомобилен инженер и не мога да ти кажа, само предположения имам. Като начало кажи ми защо има версия на марея biopower с уредба на метан? Голям недостатък на газовите уредби е, че заемат голямо пространство и технологично погледнато на много малко коли има място къде да се постави такава система. Друго което е, че е по-трудно обезопасяването на една газова бутилка, отколкото на един резервоар с бензин. Тези изпитания на краш тестовете 99% от колите няма да ги преминат, ако има газова бутилка на мястото на резервоара. Също така не може да се направи кола, която да е само на газ, защото експлоатационните качества на газта при минусови температури са много ниски и по някога колата не може да запали на газ.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    Че е по-икономично така е, но за мен не си заслужава. Бил съм бензинджия и от интерес бях разучил как се обезопасява газстанцията, всеки един елемент защо е сложен и т.н. Това в колата не може да стане никога. В момента с мойта Брава 100км извънградско ми струват 12-13лв на бензин, газ никога, това ме устройва. Всеки решава за него.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Всеки сам си решава на какво да кара според джоба си.Ако караш бензинка и ти е ежедневка и не те притеснява било то пропан-бутана или метана,слагаш и си намаляваш разходите на половина.Колеги не сте прави ,има Мултипла бипауър и се управлява от едно ЕКУ заводско.Колата е много добра,аз лично даже съм държал ЕКУ-то в ръцете си което е Вебер-Марели ,а не Бощове или Хитачита По въпроса какво поврежда газта,ами много е прост отговора.Поради по-високата температура на изгаряне,темп. в горивната камера също е по-висока,от там изгаряне на клапани,пукане на седла,пукане на глави и т.н.Тоест проблема е в горната част на двигателя ,а не в долната.Ще кажа нещо в което се убедих последните 3 месеца - на много малко магазини има истински резервни части.Това е основния проблем за постоянното дефектиране на разни възли от колата веднъж ремонтирани.Мамка му и турска и китайска стока
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        Както за КОЛАТА така и за джоба ти е по-добре да си на газ!!!
                        My car is the best :P
                        Fiat Tempra SW 1.9 TD

                        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                        Коментар


                          #13
                          Колеги всичката тая икономя от газта после щея дадете за ремонти.Преди да си взема Бравата карах и на газ цели 8 години сменямили травя ауспух всяка година,стартер съм правил поне два пъти.
                          Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                          Коментар


                            #14
                            fifi sw написа:
                            Както за КОЛАТА така и за джоба ти е по-добре да си на газ!!!
                            Газ, ама мигновено! Още преди да си седнал и слагаш газовото, това е. Не бях регистрирал типото като му поставих нова газова уредба , карах го 4 год / 70000км/ през които газаджиите не ми видяха очите, разликата в цената с бензина всеки да си я смята.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Колеги,това е един безсмислен спор.Всички твърдения за конструиран двигател за бензин и не знам си какво не значат,че това е по-доброто!Просто газта има недостатъци свързани с експлоатацията през зимата и това е причината да няма двигатели разработени за работа само на газ.Освен това газта е алтернативно гориво.Колите в семейстовто ми са от 90 година само на газ и за изминалите стотици хиляди километри са реализирани доста икономии.Относно твърденията ,че имало смисъл,ако се карало минимум еди колко си хиляди на година,то това са пълни глупости!Всеки километър изминат на газ струва 40-50% по-малко,отколкото на бензин.Много малко инвестиции в света се избиват за 1 година,а ние искаме за този период да избием уредбата.В края на краищата товъ твърдение има смисъл,ако е предвидено колата да се кара 1 година и след това да се продава.Истината е,че уредба се избива за 10-20 000км в зависимост от цената на уредбата и условията на каране.Всеки да прецени за колко време ги навърта и от там ще му стане ясно за колко време ще ги избие,а след това хем ще кара по-евтино,хем ще има и уредба насреща,която може да бъде монтирана и на друга кола в случай на продажба на автомобила. :D
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар

                              Working...
                              X