имам 1.9 тди и искам да попитам как мога да направя така 4е турбото да ми се в вкючва при по малки обороти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото
Collapse
X
-
Честно казано те съветвам да си го избиеш от главата Иначе рискуваш да прецакаш хем турбото, хем двигателя. Най-лесно според мен е да смениш вакумката, която отваря клапана на турбото. Ако сложиш някоя, която да включва клапана по-рано нямаш грижи. А може да стане и с преработване на твоята. Не съм го пробвал, просто давам идеи и предположения.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
А не мислите ли за това че турбото се развърта от изгорелите газове и за това се разварта на 2000 оборота понеже тогава може и така са го направили. За да имаш турбо на ниски обороти трябва да смениш заводското и да сложиш такова което развърта при ниски обороти тогава ще стане проблема с високите обороти. Мерцедес са напрайли дизели би и три турбо като едната турбина разварта на ниски обороти а по големите развъртат на високите. Не мисля че си избрал точната кола да експериментираш с нея.
Коментар
-
Питах и ми казаха че с подходящ чип ефекта който искаш може да се постигне но е най-добре да се посъветваш с човек който се занимава с това. Значи ако сложиш по голям интеркулер и сложиш подходящ чип колата ти може да стигне и 150 коня на теория защото дизела доста качва коне. Ако си решил да пробваш действай
Коментар
-
За да "включва" на по-ниски обороти, трябва да го смениш с VTG турбо, да го включиш в "турбо компаунд" схема, да "сложиш" титаниеви лопатки, да направиш компресията на двигателя променлива, да включиш в схемата последователно по-малка турбина както беше споменато, да смениш турбокомпресора с обемен тип машина, или и обемния компресор да го сложиш към схемата с турбокомпресора и.... още сигурно доста решения, които се сещаш едва ли можеш да направиш без стабилна инвестиция. Най-добре карай и си свиркай.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар