Здравейте! Някой зае ли от какво може да не ми работи клаксона- Мареа 1.8 р 97г. просто така я купих с не работещ клаксон.Пригледах предпазителите долу в ляво в купето - имаше 1 изгорял за запалката 20 ампера(тя също не работеше ) смених го и тя заработи обаче лампичката и не свети. Не намерих друг прекъсат предпазител в тази кутия-дали не е измъкнат куплунг на клаксона или предпазител на друго мястоили проблема е в контакта на кормилото(обаче там е еърбега и ме е страх да го отварям) Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Help!! Не работещ клаксон на Marea 1.8
Collapse
X
-
Ако ше ти е от помощ, пускам ти схемата на типото. При повечето коли клаксоните се свързват еднотипно, сигурно и при теб няма да е много по-различно. По големия зор е да намериш кабелите (ако не са махнати и те ) А клаксони се продават, аз си взех за 12лв. комплект двата заедно с реле.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
tonov написа:Абе малко тъп въпрос, ама да не би просто да са ти махнали клаксона? И ти да си търсиш, а то да няма какво?Иначе се включва през реле, което му подава 12В.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Здравейте!И аз като си купих Бравата се оказа, че клаксона не работи. Мястото на волана, което се натиска, за да свирне седи като кухо - все едно няма нищо вътре. Иначе клаксон има. Като разглобихме волана (там, където се намира еър-бега) се оказа, че и там всичко си е на мястото, но е откачен, защото иначе свири постоянно. При мен проблема се оказа, че идва от пружинките, които уплатняват луфта и спомагат след като се натисне клаксона те да се върнат в изходно положние. За да съм по-точна, проблемът не е точно от самите пружинки, защото те са си читави, а от пластмасовите рингове, свързани с пружините. Тъй като явно предишния собственик доста яко е натискал клаксона тези пластмасички са спукани и не държат пружините, от където идва и целия проблем - пружините не могат да се върнат в изходно положение и клаксона не спира да пищи. Ако някой е имал такъв проблем може да ме насочи от къде мога да си закупя такива пластмасички ще съм му много благодарна, защото ако трябва да съм честна малко ме е страх да шофирам без клаксон..
Коментар
-
Ми, мисля, че не става. Пластмасата е много тънка, а и са много малки. Мисля да праовам да отида до някоя автоморга и да питам. На околовръстното, до Люлин в една морга мернах една ударена Брава, та мисля да мина от там и да проверя. Писах, защото ме интересуваше дали някой друг е имал подобен проблем и съответно какво е било решението, което е отстранило проблема..
Коментар
-
......... sladki64ee ...... импровизирай ....а относно Jmi ..... какво стана с клаксона ... намери ли го >>??? има няколко варианта...1- да нямаш клаксон2- да е изгорял клаксона3- да е изгорял бушона за клаксона4- да са преебани прожините зад аербега и някой да го е откачил за да не свири постоянно5- да се е прекъснала гъвкавата лента зад волана (което е малко вероятно)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар