Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на ток - '96 Брава 1.6 16к

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на ток - '96 Брава 1.6 16к

    Здравейте всички ! Имах неприятен проблем - колата ми изгасна от свободна скорост, след което не можа да запали. Приятел ме дръпна и след това цял ден не сам имал проблем до другата сутрин когато не пожела да запали отново. Квартален механик ми замери тока на различни места и се оказа че кабела които отива към бубината вместо 12V е 0. Закарах я в сервиза на Аутоиталиа до Ст. Град за тест вчера и те ми казаха че са отстанили повредата, но не можаха да ми отговорят какво точно я е причинило. Същия ден, преди да се случи всичко това, стрелката на оборотомера си правеше каквото си иска - от 3000rpm скачаше на 7 - 8000rpm и обратно за периоди от време, а CD-то вместо текст показваше символи и се изклучваше периодично. Карам колата втори ден (пали без проблем) и днес на два пъти стрелката на оборотомера за секунда-две отново подскочи, но надолу. Ако някои е имал подобен проблем или пък каквато и да е идея моля да сподели, тъй като се опасявам това да не е първият признак на същия проблем. Благодаря на всички предварително !

    #2
    Прилича ми на разхлабена маса (често срешан проблем) Провери закачването на минуса на акумулатора към шасито
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      Имах идентичен проблем с моята. По не на нея (за Бравата не знам) масата за двигателя (вързана е на скоростната кутия) и масата за останалата ел. система (вързана е за купето) са различни, което е доста заблуждаващо (поне за някой който преди това е карал руски "автомобил"), защото двигателят си работи, а другите токове, идват и си отиваткогато и където си искат, а това с оборотомера е емблематично за тази "повреда". Така, че проследи минусовия кабел от акумулатора, виж къде е вързана масата за купето, разглоби и почистимнооооооого хубаво и си О.К. п.с. италианците нямат нищо общо с тока
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Колеги мерси за съветите ! Непременно ще я проверя тая маса. За италианците не знам, ама аз сам на още по-голямо ВИЕ с тока

        Коментар


          #5
          Да много подло! На мен ми се случи същото като си купих колата, и аз веднага почнах бушони, релета, ЕКУ-та, имобилайзери, а "-"-са ми си играе...

          Коментар


            #6
            Мдааа......Май ще се окаже че проблема е другаде. Минусовия кабел е закачен веднъж към купето непосредствено до акумулатора и след това продължава към двигателя. И на 2-те места беше доста здраво закрепен и изключително чист. Единствено може би там където се разклонява имаше малък оголен участък, който почистих и изолирах, но надали е било от него, защото сравних с на една ланча и изглеждаше по същия начин. Така че търсенето продължава Ще пост-на тук, ако открия какво е , може да помогне на някой.

            Коментар

            Working...
            X