Здравейте всички ! Имах неприятен проблем - колата ми изгасна от свободна скорост, след което не можа да запали. Приятел ме дръпна и след това цял ден не сам имал проблем до другата сутрин когато не пожела да запали отново. Квартален механик ми замери тока на различни места и се оказа че кабела които отива към бубината вместо 12V е 0. Закарах я в сервиза на Аутоиталиа до Ст. Град за тест вчера и те ми казаха че са отстанили повредата, но не можаха да ми отговорят какво точно я е причинило. Същия ден, преди да се случи всичко това, стрелката на оборотомера си правеше каквото си иска - от 3000rpm скачаше на 7 - 8000rpm и обратно за периоди от време, а CD-то вместо текст показваше символи и се изклучваше периодично. Карам колата втори ден (пали без проблем) и днес на два пъти стрелката на оборотомера за секунда-две отново подскочи, но надолу. Ако някои е имал подобен проблем или пък каквато и да е идея моля да сподели, тъй като се опасявам това да не е първият признак на същия проблем. Благодаря на всички предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на ток - '96 Брава 1.6 16к
Collapse
X
-
Имах идентичен проблем с моята. По не на нея (за Бравата не знам) масата за двигателя (вързана е на скоростната кутия) и масата за останалата ел. система (вързана е за купето) са различни, което е доста заблуждаващо (поне за някой който преди това е карал руски "автомобил"), защото двигателят си работи, а другите токове, идват и си отиваткогато и където си искат, а това с оборотомера е емблематично за тази "повреда". Така, че проследи минусовия кабел от акумулатора, виж къде е вързана масата за купето, разглоби и почистимнооооооого хубаво и си О.К. п.с. италианците нямат нищо общо с токаVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Мдааа......Май ще се окаже че проблема е другаде. Минусовия кабел е закачен веднъж към купето непосредствено до акумулатора и след това продължава към двигателя. И на 2-те места беше доста здраво закрепен и изключително чист. Единствено може би там където се разклонява имаше малък оголен участък, който почистих и изолирах, но надали е било от него, защото сравних с на една ланча и изглеждаше по същия начин. Така че търсенето продължаваЩе пост-на тук, ако открия какво е , може да помогне на някой.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар