Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя гасне след запалване, вече въобще не пали-Оправено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя гасне след запалване, вече въобще не пали-Оправено

    Като запаля, независимо дали е на газ или бензин, след като работи 1-2 минути нещо отпред щраква и колата изгасва. Независимо дали съм в движение или не, на какви обороти съм (не падат и така да изгасва) или каквото и да било друго - просто двигателя си изгасва... Акумулатора не е слаб, току-що съм сменил кабели и свещи. Като изгасне светят три лампички - за инжекциона (поне за това са ми казвали че е ), за акумулатора и за маслото.
    Peugeot 407 2.0 HDI

    #2
    Пробвай да откачиш клемите на акумулатора за окола 30мин.Аз имамх подобен проблем и така се управи.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #3
      6ma7ka7a написа:
      Пробвай да откачиш клемите на акумулатора за окола 30мин.Аз имамх подобен проблем и така се управи.
      Пробвах - никакъв резултат.Да кажа как стана цялата работа - два пъти ми се случи както си карам и съм примерно на 2-ра и на 3000 оборота и оборотите замръзват и педала за газта престава да работи - пускам, натискам - въобще не подава или отнема газ, после - карам си на 5-та, двигателя изгасва и престава да пали, колкото и да въртя не пали, забелязах, че не свети както трябва лампичката на инжекциона - като дам на контакт лампичката е изгаснала, след 1-2 секунди светва и аз я чакам да изгасне, за да запаля, но тя не изгасва (даже и да не я чакам), и не мога да запаля - върти си, но неще да запали. Паралелно с това не ми свети и нищо на копчето за превключване на газ/бензин без значение на коя позиция е дадено - то е с три позиции - I/0/II (газ/0/бензин). След това паленето се оправи от самосебе си - няма проблем с инжекциона и копчето си работи както трябва. После смених кабелите и свещитe. И третото нещо което стана паралелно с изгасването по време на движение е това - като си стои запалена 1-2 минути и двигателя изгасва - без абсолютно никакво значение на това дали съм на скророст или не, на какви обороти съм (оборотите са стабилни), дали съм в движение или не...
      Peugeot 407 2.0 HDI

      Коментар


        #4
        имобилайзер?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            имобилайзер?
            Как да установя дали имам проблем с него?
            van_dal написа:
            Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?
            С обикновена газова съм и си гърми постоянно.
            Peugeot 407 2.0 HDI

            Коментар


              #7
              TOSHIRO написа:
              pakumba написа:
              имобилайзер?
              Как да установя дали имам проблем с него?
              van_dal написа:
              Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?
              С обикновена газова съм и си гърми постоянно.
              ами аз примерно имам копче, аварийно, с което изключвам алармата заедно с имобилайзера. значи трябва да мислиш така- какво е това нещо, което влияе и на бензин и на газ, което след точно едно определено време изключва и колата ти газне? времето винаги ли е еднакво, какво ще стане ако я запалиш и отвориш капака и се опиташ да локализираш цъкването? значи много е възможно кл;юча да ти прави проблеми, на една кола съм прекъсвал захранването на ключа газ- бензин с цел да не може да се пали колата и не пали и на 2-те горива. да не би случайно ключа да ти е настроен след точно определено време да превключва на газ и примерно това да прави някакъв проблем?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Ей сега ходих да я припаля за да измеря времето. Първия път изагсна след 90 секунди, втория път след 35 секунди, после пак се появи проблема с лампичката на инжекциона, след това се оправи и се появи още по-стар проблем - като паднат оборотите и изгасва двигателя. Но независимо от тия две неща - ако двигателя се поддържа запален посредством държене на по-високи обороти пак си изгасва след определено време.Нямам аларма, а имобилайзера си е оригиналния.За ключа - не е настройван за такова превключване.Според мен става нещо като сработване на някаква защита...
                Peugeot 407 2.0 HDI

                Коментар


                  #9
                  виж и при мен лампата на инжекциона си свети и на бенз колата работи на 3 цилиндъра, това е 3-4 месеца, но на газ нямам такива проблеми и колата е перфект. добре забележи сега какво е цъкването откъде ида.... гледай ключа ако се окаже, че както си я форсираш и вземе че изгуби захранване и тогава изгансе колата...в него е. да не ти губи тоците пък извендъж?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Първия път ми се стори че прещракването е някъде в района на снимката, после ми се стори, че е някъде около/под десния фар.За тоците - предполагам че има нещо общо. Да кажа че и от време на време ме бие ток от купето - като затварям колата го усещам по вратите - предните две...Не е от ключа - дали я форсирам или не, дали съм на скорост или са пуснати светлини, радио, газ/бензин - независимо от всички тези неща - просто си изгасва двигателя.
                    Прикачени файлове
                    Peugeot 407 2.0 HDI

                    Коментар


                      #11
                      Пфф вземи локализирай като за начало къде ти е изпарителя и погледни около него има едно като ( ще ме прощаваш за ламерския отговор ама се занимавам с климатици и ако не го обесня правилно не се сърди ) кутийка, която регулира посоката или така да го кажа отваря затваря газта и има реле към него. Погледни всички кабелчета дали са свързани и как е масата. На ситроена като ми сменяха ангренажа тъпаците в сервизи ми бяха откачили едно кабелче и точно така ми гаснеше след определено време...
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        На мен ми мирише на лоши маси...Я вземи си пусни дублираща маса от акумулатора към мотора и купето и директно към ЕКУ-то...Това е супер ненормално поведение, което може да е само заради проблемни токове.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Ако имаш начин- пробвай с друга бобина- симптомите сочат към нея- тя "отсича" паленето изведнъж.Ако не е от бобината- има един датчик, който мери завъртането на кол. вал- и той дава на късо понякога, а той управлява бобината, но този датчик се хваща на диагностика, защото свалянето му става отдолу- на канал.Все пак първо пробвай с друга бобина.Успех! :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            значи излиза че не гасне след точно определено време, ами просто си гасне. Присъединявам се към мнението на КИМИ, този датчик задължително да се провери. КИМИ честита първа позиция на Ф1 за утрешния старт

                            Коментар


                              #15
                              Yavor написа:
                              На мен ми мирише на лоши маси...Я вземи си пусни дублираща маса от акумулатора към мотора и купето и директно към ЕКУ-то...Това е супер ненормално поведение, което може да е само заради проблемни токове.
                              Свалих и зачистих всички краища на кабела от минуса на акумулатора - един път се хваща за купето и завършва на двигателя. Още един кабел видях че е закачен за купето, близо до този за акумулатора, а от неко тръгва и едно кабелче за "стойката" на ЕКУ-то и един от там пак до самото ЕКУ - зачистих ги. И за газовото намерих 3 кабелчета и тях зачистих. Резултат - за мен: един навехнат палец, за колата - никакъв.Сега даже гасне след още по-кратко време.Бобина друга нямам.А този датчик къде е точно - ако може някоя снимка/картинка да дадете. И откъде мога да си закупя такъв - магазин във Варна или региона, или интернет?Да - не гасне винаги след едно и също по продължителност време. Да кажем така - до 2 минути след запалване, двигателя изгасва.
                              Peugeot 407 2.0 HDI

                              Коментар

                              Working...
                              X