Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя гасне след запалване, вече въобще не пали-Оправено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ами моят ключ не е същия, но става така: има от задната страна на самия ключ едно мъъъничко копченце. даваш колата на контакт и го натискаш. след което при мен почват да полудяват всичките светлинки отпред. после пробваш да запалисх и в процеса на палене или го натискаш пак или ако имаш бутонче отпред натискаш него. ори мен така се определят на колко оборота да превкючва и при гореописания начин ми се сетва да превкючва на 0 или на 100-200 оборота. и така следващият път като запаля и превкючва още в процеса на палене. само, че ако имащ проблем с датчика на ХОЛ или с бобина пак няма да превкщчи понеже от там взима оборотите...от въпросното кабелче което беше махнал не видях проверил ли си датчика на ХОЛ?УСПЕХ!!!
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #32
      Ewing написа:
      ами моят ключ не е същия, но става така: има от задната страна на самия ключ едно мъъъничко копченце. даваш колата на контакт и го натискаш. след което при мен почват да полудяват всичките светлинки отпред. после пробваш да запалисх и в процеса на палене или го натискаш пак или ако имаш бутонче отпред натискаш него. ори мен така се определят на колко оборота да превкючва и при гореописания начин ми се сетва да превкючва на 0 или на 100-200 оборота. и така следващият път като запаля и превкючва още в процеса на палене. само, че ако имащ проблем с датчика на ХОЛ или с бобина пак няма да превкщчи понеже от там взима оборотите...от въпросното кабелче което беше махнал не видях проверил ли си датчика на ХОЛ?УСПЕХ!!!
      Датчика е сменен с нов, нови са и кабелите и свещите, ново копче - на него имам едно нещо което се върти и с това се настройва на колко оборота да превключва.Нямам друга бобина с която да пробвам. И някъде прочетох че може да има проблем с датчик за температура?А можете ли да ми кажете какво е това на снимката? Като ми изгасна за първи път и като надигнах капака, кората, на мястото където се допира до това "нещо" се беше затопила.
      Прикачени файлове
      Peugeot 407 2.0 HDI

      Коментар


        #33
        Това ти е стъпковият мотор

        Коментар


          #34
          Това е моторетката за празен ход- то има работа за определянето на всички режими до 1400 оборота.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #35
            ilkoD написа:
            Това ти е стъпковият мотор
            Благодаря за инфото.А между другото - обаждам се в един доста вървежен сервиз и питам "майстора": а имате ли ЕЛКОН? Отговор: абе за какво ти е, какво ще ти покаже той, докарай я тука да я видиме...
            КИМИ написа:
            Това е моторетката за празен ход- то има работа за определянето на всички режими до 1400 оборота.
            А мислиш ли че по някакъв начин може да има нещо общо с моя проблем? Примерно ако е издало багажа съвсем?...
            Peugeot 407 2.0 HDI

            Коментар


              #36
              Вече се изчерпах. Търся сервиз... До входа на терапията от ляво видях, че има прилично изглеждащ сервиз и ще поразпитам днес там...
              Peugeot 407 2.0 HDI

              Коментар


                #37
                Посетих едно ЕЛКОН-че днес...Резултат който изкара програмката:Main releyCode not receivedИмал съм проблем с имобилайзера. Не повече от 130лв щяло да струва да ми го оправят.И аз наистина се сетих - напоследък не виждам да светва code.Сега ще прочета да видя какво пише за този проблем.
                Peugeot 407 2.0 HDI

                Коментар


                  #38
                  Почнаха да ме размотават кога ще го оправим проблема и се наложи сам да си потърся някой който разбира от имобилайзери - всички пътища във Варна ме поведоха към някакъв Николай - до кръстовището на ВиК - щом ставало въпрос за Fiat никой не се наема и всички препращат към тоя...Отивам - вика - докарай я, сяда, върти, "да, те фиатите често правят такива проблеми(с имобилайзера)", доста работа е, остави я до края на деня (беше 13ч) ще е готова, 250лв ще струва. "Прилоша ми, припаднах, едвам ме свестиха..." Диагноза след като я е оправил: "разсинхронизиран комп. на колата и имобилайзер", предполагало се ,че няма да става повече така - 220лв ми взе. Разбрах, че въобще не са отваряли капака на колата и цялата операция е траяла минути... Е това ако не е тотално одиране на кожата... Колкото и добре да си е свършил работата това си е пладнешки обир и безочие...Не, аз няма да си сменя колата. Не колите са виновни, за това че някои ги плюят - просто повечето които се "грижат" за тях са "майстори". Затова имах големи надежди с помощта на форума (благодаря на всички които се отзоваха) и със собствени сили да направя каквото може но стигнах максимума... 15 безрезултатни дни и един куп "майстори" , при които ходих...Извода за мен е такъв - 5 от 10 майстори са "майстори" - както са правили стария москвич на дядо си така правят и моя фият - вземат ти малко пари и не вършат почти никаква работа, 1 си разбира от работата и ти взема нормална сума пари, 1 пак си рабира от работата но ти одира кожата, двама са полуидиоти, но все пак това им дава сили да се мъчат - понякога успяват... и те не знаят как но е важен крайния разултат, другия е идиот и изобщо отказва да ти вземе пари, като ти дава съвети как да се оправиш сам...За жалост не се разминах и с типичния случай "оправяш едно нещо - друго се разваля", като си я запалих след ремонта чувам едно нехарактерно тракане под капака, но ще ви покажа после откъде точно го чувам.
                  Peugeot 407 2.0 HDI

                  Коментар


                    #39
                    Да ползвам темата. При мен гори единия от двата бушона на газовата при преминаване на газ(над 2500 оборота). Вчера реших да напръскам с контактен спрей буксите на газовия клапан и нещата се промениха. Вече като се опитам да мина на газ, колата гасне :angry2: Дали проблема е в този клапан или да ходя до газаджия? :
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар

                    Working...
                    X