Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Таблото почна да пуши

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Таблото почна да пуши

    Както си карам типото таблото почна да пуши и да мирише на изгоряло. Спрях, изключих от контакт и извадих ключа и продължи да пуши. Спря чак след като извадих + на акумулатора. Странното е че след това сложих пак акумулатора и не пушеше. Прибрах се до нас без да има проблеми. От какво може да е това и как така стана че се оправи само. За всеки случай утре мисля да проверя какво става, сигурно някой кабел дава на късо. Кажете как се сваля таблото на Типо да опитам. Знам че от лявата страна има едни болтчета, които се отвиват но отдясно не виждам как ще го сваля.

    #2
    Най-вероятно е изпушило нещо слагано от пишман майстор! Другият единствен обясним вариянт е да си сложил много голям бушон на място, където е трябвало да е малък. Прегледай внимателно мястото, където ти е закачена алармата, ако касетофона ти не е оргинален погледни и зад него. Ако имаш допълнително слагано централно, или нещо такова погледни и там. Не ти трябва да сваляш цялото табло освен, ако не са изгорели много жици. Силният дим между другото идва именно от горящата излолация на жиците, които при късо съединение и липсата на (или много голям) бушон стават на реотани!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      E да де, но пушека идва от таблото, искам да видя откъде точно е. Затова искам да го сваля.

      Коментар


        #4
        Разбрах откъде идва. Долу от педала за спирачката излизат едни кабели и са обгорели целите. Лошото е че се опитах да ги извадя и се разхвърчаха някакви пластинки. Сега сигурно трябва да се сменят. В момента стоповете не работят и ми свети лампата на таблото. Има ли някой сервиз по-близо до Люлин, където да могат да го оправят?

        Коментар


          #5
          Най-вероятно ти е заминала стоп машинката. Вземаш 2 клеми, сменяш ги ако е заминала и машинката сменяш и нея и си ок. Не ти трябват сервизи

          Коментар


            #6
            Petrov написа:
            Най-вероятно ти е заминала стоп машинката. Вземаш 2 клеми, сменяш ги ако е заминала и машинката сменяш и нея и си ок. Не ти трябват сервизи
            Ама не е само машинката, а и кабелите които излизат нагоре са изгоряли и влизат към таблото, а дотам не мога да достигна. Сигурно трябва и те да се сменят.

            Коментар


              #7
              Добре е да смениш и кабелите, но те по-скоро стигат до таблото с бушоните. Провери си и предпазителите. Чудно защо не е изгорял някой. възможно е да е сложем много голям. А ако все пак искаш да свалиш таблото, отдясно пласмасата се плъзга встрани и под нея са болтчетата.
              FIAT Tipo 1,4mi - EX
              Alfa Romeo 146ti - EX
              Alfa Romeo 156 2,4JTD

              Коментар


                #8
                твърде вероятно е да е "залепило" някое реле. провери ги.
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  kiro_of_the_day написа:
                  твърде вероятно е да е "залепило" някое реле. провери ги.
                  Оказа се че машинката, която е долу на спирачката е дала накъсо. Баща ми е купил нова и ще ходи да я сменят, взел я е за 21 лева. Това ми се вижда много на мен. Вие как мислите, колко струва подобно нещо, защото се съмнявам да не са го излъгали.

                  Коментар

                  Working...
                  X