Тази сутрин както всяка друга на тръгване за работа....скачам в колата давам контакт всичко ОК...светва лампата подгрява междувременно угасва лампата за дюзата...угасва и подгряването и завъртам...уооооу уоооооу едно гадно набиране сякаш нямам акумолатор...изведнъж всички стрелки на таблото скочиха доста над средата дори мисля че оборотомера скочи до края...колата запали и видях че малкия километраж е нулиран...оставих колата да поработи 1-2 минути и угасих...изчаках малко врътнах пак запали си от раз...ток има предоволно...стоя си такъв вътре и се чудя какво забога стана?! явно ми се рестартна компа ама защо как и т.н. си нямам никаква представа...!??! някой може ли да ми подскаже с нещо...как така стана този номер?! после през деня имах едно бързо...ама бая бързо слизане до морска администрация колата направо лети сякаш съм и сипал керосин супер здраво се наема особено на трета и четвърта ме залепяше за седялката...и пак спирам пред МА и така после се оказа че и на втора доста време можела да върти гуми...хах незнам дали си внушавам ама...определено не я бях усещал така колата направо като състезател...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рестарт...
Collapse
X
-
Значи това играене на стрелките се получава, когато акумулатора е паднал и няма достатъчно ток. Моите преди като не бях палил колата 2 месеца, че не бях в България, полудяха. Сложих друг акумулатор и заспаха нещата. Според мен или си забравил нещо включено и ти е паднал акумулатора или просто той се цака. Втория път си запалил без проблем, защото колата е работила и го е заредила малко. А относно вървенето на колата - имало е натрупани грешки в ЕКУ-то, които са се изчистили и затова сега е вървяла повече.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
-
style34 написа:Значи това играене на стрелките се получава, когато акумулатора е паднал и няма достатъчно ток. Моите преди като не бях палил колата 2 месеца, че не бях в България, полудяха. Сложих друг акумулатор и заспаха нещата. Според мен или си забравил нещо включено и ти е паднал акумулатора или просто той се цака. Втория път си запалил без проблем, защото колата е работила и го е заредила малко. А относно вървенето на колата - имало е натрупани грешки в ЕКУ-то, които са се изчистили и затова сега е вървяла повече.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
И аз имах същото преживяване тая сутрин с колата от подписа ми.Като дадох на контакт-всичко нормално.Но като запалих в първия момент всички стрелки на уредите полудяха.След 2 сек всичко беше ок.Ресетнал се е компа предполагам.Нулира ми се и километража.Колата се кара всеки ден.Акумолатора не го знам в какво състояние,ама досега не съм имал проблеми с него.
Коментар
-
И на мен така ми се получава от време на време, но аз си знам, че акумулатора го прави тоя номер, като понякога стартера едва завърта. Веднъж сложих на баща ми акумулатора - ами да ви кажа стартера полудя, никога не съм го чувал да върти така.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
100% е акумулатора. Ако сте предвидили някакъв дълъг път си вземете зарядно, щото да няма изненади някъде на село и да се чудите какво да правите. Най-добрия вариант е да оставите батерията една вечер на заряд, или при някой сервиз да и направят един цикъл. Това е сигурен сигнал че тока е намалял/батерията се е разредила вечерта.(и си проверете дали някоя крушка не е останала да свети, я в багажника, я в купето..... )СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:100% е акумулатора. Ако сте предвидили някакъв дълъг път си вземете зарядно, щото да няма изненади някъде на село и да се чудите какво да правите. Най-добрия вариант е да оставите батерията една вечер на заряд, или при някой сервиз да и направят един цикъл. Това е сигурен сигнал че тока е намалял/батерията се е разредила вечерта.(и си проверете дали някоя крушка не е останала да свети, я в багажника, я в купето..... )PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар