Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рестарт...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рестарт...

    Тази сутрин както всяка друга на тръгване за работа....скачам в колата давам контакт всичко ОК...светва лампата подгрява междувременно угасва лампата за дюзата...угасва и подгряването и завъртам...уооооу уоооооу едно гадно набиране сякаш нямам акумолатор...изведнъж всички стрелки на таблото скочиха доста над средата дори мисля че оборотомера скочи до края...колата запали и видях че малкия километраж е нулиран...оставих колата да поработи 1-2 минути и угасих...изчаках малко врътнах пак запали си от раз...ток има предоволно...стоя си такъв вътре и се чудя какво забога стана?! явно ми се рестартна компа ама защо как и т.н. си нямам никаква представа...!??! някой може ли да ми подскаже с нещо...как така стана този номер?! после през деня имах едно бързо...ама бая бързо слизане до морска администрация колата направо лети сякаш съм и сипал керосин супер здраво се наема особено на трета и четвърта ме залепяше за седялката...и пак спирам пред МА и така после се оказа че и на втора доста време можела да върти гуми...хах незнам дали си внушавам ама...определено не я бях усещал така колата направо като състезател...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Значи това играене на стрелките се получава, когато акумулатора е паднал и няма достатъчно ток. Моите преди като не бях палил колата 2 месеца, че не бях в България, полудяха. Сложих друг акумулатор и заспаха нещата. Според мен или си забравил нещо включено и ти е паднал акумулатора или просто той се цака. Втория път си запалил без проблем, защото колата е работила и го е заредила малко. А относно вървенето на колата - имало е натрупани грешки в ЕКУ-то, които са се изчистили и затова сега е вървяла повече.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #3
      style34 написа:
      Значи това играене на стрелките се получава, когато акумулатора е паднал и няма достатъчно ток. Моите преди като не бях палил колата 2 месеца, че не бях в България, полудяха. Сложих друг акумулатор и заспаха нещата. Според мен или си забравил нещо включено и ти е паднал акумулатора или просто той се цака. Втория път си запалил без проблем, защото колата е работила и го е заредила малко. А относно вървенето на колата - имало е натрупани грешки в ЕКУ-то, които са се изчистили и затова сега е вървяла повече.
      ами нищо не съм забравил, а колата я карам всеки божи ден...не е стояла с дни без да я паля...но както казваш това звучи като най-логично обяснение на нещата...трябва да го замеря аз този акумолатор...благодаря колега
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        И аз имах същото преживяване тая сутрин с колата от подписа ми.Като дадох на контакт-всичко нормално.Но като запалих в първия момент всички стрелки на уредите полудяха.След 2 сек всичко беше ок.Ресетнал се е компа предполагам.Нулира ми се и километража.Колата се кара всеки ден.Акумолатора не го знам в какво състояние,ама досега не съм имал проблеми с него.

        Коментар


          #5
          И на мен така ми се получава от време на време, но аз си знам, че акумулатора го прави тоя номер, като понякога стартера едва завърта. Веднъж сложих на баща ми акумулатора - ами да ви кажа стартера полудя, никога не съм го чувал да върти така.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #6
            100% е акумулатора. Ако сте предвидили някакъв дълъг път си вземете зарядно, щото да няма изненади някъде на село и да се чудите какво да правите. Най-добрия вариант е да оставите батерията една вечер на заряд, или при някой сервиз да и направят един цикъл. Това е сигурен сигнал че тока е намалял/батерията се е разредила вечерта.(и си проверете дали някоя крушка не е останала да свети, я в багажника, я в купето..... )
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              phoenix написа:
              100% е акумулатора. Ако сте предвидили някакъв дълъг път си вземете зарядно, щото да няма изненади някъде на село и да се чудите какво да правите. Най-добрия вариант е да оставите батерията една вечер на заряд, или при някой сервиз да и направят един цикъл. Това е сигурен сигнал че тока е намалял/батерията се е разредила вечерта.(и си проверете дали някоя крушка не е останала да свети, я в багажника, я в купето..... )
              Проверете си и клемите на акумулатора. И четките на стартера. Това със стартера е голям майтап - всичко свети, с уреда мериш и всичко е наред, а като врътнеш само уоу-уоу и край. Като се износят няма добър контакт с колектора, започва да искри, получава се нагар, а това е още по-лош контакт, и така. А при мен четките бяха хубави, но едната беше застанала накриво в държача и ефекта е същия.Успех.
              PUNTO 1,2 8V 2001

              Коментар


                #8
                Щом стрелките на уредите отиват нагоре-акумолатор, ако не стартер.
                Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                Коментар

                Working...
                X