Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

? Програма за връзка с ЕКУ по К линия за ФИАТ групата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    USB interface

    Така и аз малко да попиша значи попринцип се занимавам с компютри ,но не съм обръщал внимание ,че колите имат ЕЦУ ,но откакто се здобих с пунтото.Започна се още от първия ден.Колата беше нов внос и без номера.Викам си аи да мине през сервиза да я опрят после едно газово и после ще я карам в КАТ.Деня за КАТ настъпи рано ,рано дане ме хванат ,че съм без номера тръгнах за КАТ.При парвото палене ОК но ми светна прословутото ключе с написче КОДЕ. Ама попринцип си карах лада и си нямах и поняти ,че тфа е имобилаизера.Огасиях я и пак я запалих изгасна и в момента в които минах на газ пак светна ,викам си както и да е и тръгнах за КАТ.По пътя ту ми светкаше ту ми гаснеше тфа КОДЕ.Както и да е стигнах до КАТ и я огасих.И идват хората почват да отварят вратите за КАТ.Паля си колата да я вкарам вътре... обаче няма никои ... свети си коде и не пали ... Рестартирах компютъра от клемите на акомулатора и запали.Вкарах я вече за канал и я огасих.и отидох да си подготвя документи и когато бях готов да мина на канал ни рестарт ни нищо не помагаше светка си гасне си тфа коде и няма палене.Та до кат има сервизчета и ме пратиха там хората имали лап топ да се закачат да видат кво може да се напраи.Отивам аз питат ме ква е колата викам пунто 1.1 моно инекция 96та те зеха да викат ми няма да можем да влезем в компютъра.Както и да е навиха се да доидат да видат закво става дума.Идват с Лап ТОп операционната беше ХР със червен адаптер доста големичак колкото CAR audio усилвател.Адаптера го свързаха за лап топа с USB кабел без никави преходници и вече от адаптера включиха коплонзи за ЕЦУто на колата и един за плюса на акомулатора (може и да бъркам) Та ползваха някфа пограма с графичен интерфейс сас стрелка плус тфа на български и марките коли бяха със емблеми подредени от ляво и се избира марка после модел двигател и конект и си пише моля включте контакния ключ на контак.И пича са мъчи ,мъчи ама не дава клуча наконтак тои вика а няма тряа то си зема ток от акомулатора ама вика аиде ше го дам и като го даде на конкат успя да влезе.Но доста пъти се мъчи и не го пускаше .Като влезна имаше раделения спирачки ABS, емобилаизер,горивна помпа , и още нешта и опция грешки та като влезна там показа 5-6 грешки от които едната пишеше имобилаизер отключен грешка. В програмата има опция изтрии грешките в момента в които цъкна там изкочи прозорче и изписа внимание някои грешки няма да могат да бъдат изтрити.Тоест остана грешката с имобилаизера. И пича вика ми аз съм до тука тоз софтуер е само за диагностика.АМа познавал някаф си които отключвал или махал имобилаизери.И звънна му оня доиде и вика ми ко искаю ти го махна 120 лева ко искаш да си го имаш 300 лева.Викам не ми тряа махаи го.Отвори таблото за бушоните там е захвнат с една или 2 бели букси от денсия краи.Разкачиго ,разкачи ми и ецуто и каза,че отива да ми поргамира и до 2 часа сам готов.След 2 часа някаде се върна донесе ми пак ЕЦУто закачи го и сичко беше ток запали и нямам проблем с това вече.Ма явно е отварял ецуто и е свалял чип за да го флашне и после пак го е запоявал или незнам щото уплатнявал металната кутия със силикон.И даже ми викаше ,че станала малко тунинг с новия софт.Та има програма която работи с USB ама не и знам името пак и тея в свервизите казват ли. Пазат са от далеко.Иначе бих искал да се занимавам с подмяна на софтуер и диагностика.Като гледа обаче,маи Unicast Visia e по добра но с тея паралелни COM портове.Та някои ако знае нещо или иска обменяме опит skype : razbivacha100
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #62
      пунто

      Това с лаптопа е други преходници някой хващат и ФИАТ но не всичко и са доста по скъпи а Визатнта е евтина и Аидата е дори българска с БОШ ECU се справя добре на повечето модели коли а това кадето са ти го правили с махането на кода е познато нещо нищо ново.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #63
        Днес отделих още малко време за опити.Намерих софтуер който подслушва комуникацията докато правя опити за връзка с ELM323 (само на скорост 10400 baud).Ето байтовете които се разменят при инициализацията: (всички стойности са 16-тични)00 00 00 55 08 08 F7 CC - това е последователността която се вижда при изпълнение на ATSIтрите байта в началото са най вероятно паразитно получени 0 защото тогава ELM323 изпраща инициализиращата последователност (33 при скорост 5 baud)Явно е че ECU-то разпознава тази последователност защото отговаря както е по спецификацията - с 55 и два байта KB1 и KB2. Странното в случая е само това че те имат стойност 08 а не такава както е показано в таблицата по долу. След това ELM323 явно приема поредицата 55 08 08 и отговаря с инверсната стойност на 08 - F7.На което ECU-то отговаря с инвертираната стойност на адреса си - CC.До тук всикчо минава нормално и ELM323 приема че вече е онлайн. Той периодично изпраща 68 6A F1 01 00 C4 за да поддържа връзката.След това обаче каквото и да пращам не се вижда отговор от ECU-то.Ето пример на поредицата записана при подаване на следните команди atsi;0100;atz :00 00 00 55 08 08 F7 CC 68 6A F1 01 00 C4 68 6A F1 01 00 C4 E8 6A F1 01 00 84 68 6A F1 01 00 C4 68 EA F1 02 C5Утре да се надяваме че ще подкарам Visa-та и ще подслушам реален трансфер.Ако някой има някаква идея защо се получава така - да пише.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #64
          Интересно е че тия KW1 = 0х08 и KW2 = 0х08 ги няма в таблицата. Май трябва вместо 68 6A F1 пакета да започва с 8n 33 F1 или Cn 33 F1 или 33 и F1 с разменени места , където n e броя следващи байтове до края на пакета. Файловете не са в момента на тоя комп, но утре ще пиша ако намеря нещо.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #65
            Днес успях да подкарам Виза-та да работи с един сериен порт и с моя интерфейс - без никакви микроконтролери по него.Работят абсолютно всички функции и то стабилно. Изкарах си кабелите за диагностика в купето и цял ден днес я тествах.Пробвах и на една Либра 2,4 JTD. Би трябвало да работи обаче на всички коли които са само с К линия.В едно от менютата за инфо имаше следната поредица от байтове Обозначена като "ISO Codes" - 55 EF 8F която вече св връзва с KB1 и KB2Гледах данните с оцилоскоп но за сега видях само че тя прави 5 baud инициализация. Сега ще си потърся още един лаптоп с който да подслушам комуникацията.Ако някой има такъв с Windows и сериен порт да свирка че моят е MackBook Pro и е няма такива екстри Правих опит да запиша шината и през ELM чипа но резултатът не ми хареса. Определено другият софтуер се справя по добре. Ето един фрагмент който включва инициализация, проверка за записани грешки (без да има записани) и край на комуникацията:
            Код:
            00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 20 <DATA ERROR00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 20 <DATA ERROR00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 20 <DATA ERROR34 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 FD 86 85 98 75 8F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 20 <DATA ERROR07 02 1A 80 17 BD F1 0A 5A 80 34 36 35 34 36 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR00 02 1A 80 17 BD F1 0A 5A 80 34 36 35 34 36 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR00 02 1A 80 17 BD F1 0A 5A 80 34 36 35 34 36 32 30 35 30 30 30 <DATA ERRORF8 F9 20 20 20 20 20 00 01 16 82 <DATA ERROR00 F9 20 20 20 20 20 00 01 16 82 00 35 34 36 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR03 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR00 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR00 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 32 30 35 30 30 30 <DATA ERROR00 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 32 30 35 30 30 30 <DATA ERRORA0 FE 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 FE 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 FE 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR80 FC <DATA ERROR00 FC 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 FC 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 FC 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 FC 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 FC 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR19 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR3D 98 75 8F <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR4F 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 97 FD 86 85 98 75 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR50 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR00 86 85 98 75 8F 00 8F 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR1A FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 FD 86 85 98 75 8F 00 00 98 75 8F 00 85 98 75 8F 00 30 30 30 <DATA ERROR07 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 00 30 30 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 00 30 30 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 00 30 30 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 00 30 30 30 <DATA ERRORF8 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 FC 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR1A FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 FD 86 85 98 75 8F 00 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR07 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 75 8F 00 30 <DATA ERRORF0 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 F8 0A F1 02 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR0F 98 75 8F <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR00 98 75 8F 00 21 97 35 87 F1 0A 61 97 FD 86 85 98 75 8F 00 30 <DATA ERROR

            Коментар


              #66
              ilkor написа:
              Днес успях да подкарам Виза-та да работи с един сериен порт и с моя интерфейс - без никакви микроконтролери по него.Работят абсолютно всички функции и то стабилно. Изкарах си кабелите за диагностика в купето и цял ден днес я тествах.......
              е ти са уби коня с лопатата да идвам с мойто Браво и един лаптоп за проби ? Поздравления !!!

              Коментар


                #67
                фиат

                Вярно при направения тест всичко си работи като истинска Виза за колите след 98-99 г.само с К линия надявам се и с Визата да стане номера и за старите коли преди 99гили н новия преходник от Илко .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #68
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 АМИ, АЗ , СЕГА , КАТО СЪМ ПРЕДИ "99

                  Коментар


                    #69
                    фиат

                    ами засега с ВИЗА преходник с 2 ома и диагностиката става
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #70
                      u_bo написа:
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 АМИ, АЗ , СЕГА , КАТО СЪМ ПРЕДИ "99
                      Колега, виж колко проводника има на конектора за диагностика. Ако са 2 Визата ще работи и с един ком порт.Ако са три - има една идея как да се емулира Л линията но трябва да се пробва.Всъщност такива опити за подкарване с един порт има отдавна но според инфото което съм чувал се държала нестабилно.Най малкото на следващата среща в София ще си нося лаптопа за да пробваме на повече коли.Аз преди малко успях за запиша още комуникация и ми предстои да я декодирам по протокола.Всъщност целта ми не е да подкараме тази Виза, а да се намери софтуер под уиндоус който а я замести ...

                      Коментар


                        #71
                        Оффтопик - ilkor - колегата vsd подксаза нещо, което не знам дали ще го цитирам точно "резултатите да се принтират към pdf-принтер" - дали е възможно?

                        Коментар


                          #72
                          Говорих с него...Визата работи под ДОС и ако печата през принтерския порт няма как да се промени.Има някакъв вариант да се емулира принтер с друг компютър но май варианта със заснемането на екрана ще е най лесен.

                          Коментар


                            #73
                            Ilkor написа:
                            Всъщност целта ми не е да подкараме тази Виза, а да се намери софтуер под уиндоус който а я замести ...
                            Доста софтуер се намира на този сайт. http://www.tachopro.org Може би има нещо подходящо!?
                            Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                            Коментар


                              #74
                              Мерси ще го разгледам.Вече имам някакъв напредък ...

                              Коментар


                                #75
                                ilkor написа:
                                Мерси ще го разгледам.Вече имам някакъв напредък ...
                                Илко, неделя идвам да пробваме купето
                                BMW E90 320D
                                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                                Коментар

                                Working...
                                X