USB interface
Така и аз малко да попиша значи попринцип се занимавам с компютри ,но не съм обръщал внимание ,че колите имат ЕЦУ ,но откакто се здобих с пунтото.Започна се още от първия ден.Колата беше нов внос и без номера.Викам си аи да мине през сервиза да я опрят после едно газово и после ще я карам в КАТ.Деня за КАТ настъпи рано ,рано дане ме хванат ,че съм без номера тръгнах за КАТ.При парвото палене ОК но ми светна прословутото ключе с написче КОДЕ. Ама попринцип си карах лада и си нямах и поняти ,че тфа е имобилаизера.Огасиях я и пак я запалих изгасна и в момента в които минах на газ пак светна ,викам си както и да е и тръгнах за КАТ.По пътя ту ми светкаше ту ми гаснеше тфа КОДЕ.Както и да е стигнах до КАТ и я огасих.И идват хората почват да отварят вратите за КАТ.Паля си колата да я вкарам вътре... обаче няма никои ... свети си коде и не пали ... Рестартирах компютъра от клемите на акомулатора и запали.Вкарах я вече за канал и я огасих.и отидох да си подготвя документи и когато бях готов да мина на канал ни рестарт ни нищо не помагаше светка си гасне си тфа коде и няма палене.Та до кат има сервизчета и ме пратиха там хората имали лап топ да се закачат да видат кво може да се напраи.Отивам аз питат ме ква е колата викам пунто 1.1 моно инекция 96та те зеха да викат ми няма да можем да влезем в компютъра.Както и да е навиха се да доидат да видат закво става дума.Идват с Лап ТОп операционната беше ХР със червен адаптер доста големичак колкото CAR audio усилвател.Адаптера го свързаха за лап топа с USB кабел без никави преходници и вече от адаптера включиха коплонзи за ЕЦУто на колата и един за плюса на акомулатора (може и да бъркам) Та ползваха някфа пограма с графичен интерфейс сас стрелка плус тфа на български и марките коли бяха със емблеми подредени от ляво и се избира марка после модел двигател и конект и си пише моля включте контакния ключ на контак.И пича са мъчи ,мъчи ама не дава клуча наконтак тои вика а няма тряа то си зема ток от акомулатора ама вика аиде ше го дам и като го даде на конкат успя да влезе.Но доста пъти се мъчи и не го пускаше .Като влезна имаше раделения спирачки ABS, емобилаизер,горивна помпа , и още нешта и опция грешки та като влезна там показа 5-6 грешки от които едната пишеше имобилаизер отключен грешка. В програмата има опция изтрии грешките в момента в които цъкна там изкочи прозорче и изписа внимание някои грешки няма да могат да бъдат изтрити.Тоест остана грешката с имобилаизера. И пича вика ми аз съм до тука тоз софтуер е само за диагностика.АМа познавал някаф си които отключвал или махал имобилаизери.И звънна му оня доиде и вика ми ко искаю ти го махна 120 лева ко искаш да си го имаш 300 лева.Викам не ми тряа махаи го.Отвори таблото за бушоните там е захвнат с една или 2 бели букси от денсия краи.Разкачиго ,разкачи ми и ецуто и каза,че отива да ми поргамира и до 2 часа сам готов.След 2 часа някаде се върна донесе ми пак ЕЦУто закачи го и сичко беше ток запали и нямам проблем с това вече.Ма явно е отварял ецуто и е свалял чип за да го флашне и после пак го е запоявал или незнам щото уплатнявал металната кутия със силикон.И даже ми викаше ,че станала малко тунинг с новия софт.Та има програма която работи с USB ама не и знам името пак и тея в свервизите казват ли. Пазат са от далеко.Иначе бих искал да се занимавам с подмяна на софтуер и диагностика.Като гледа обаче,маи Unicast Visia e по добра но с тея паралелни COM портове.Та някои ако знае нещо или иска обменяме опит skype : razbivacha100
Така и аз малко да попиша значи попринцип се занимавам с компютри ,но не съм обръщал внимание ,че колите имат ЕЦУ ,но откакто се здобих с пунтото.Започна се още от първия ден.Колата беше нов внос и без номера.Викам си аи да мине през сервиза да я опрят после едно газово и после ще я карам в КАТ.Деня за КАТ настъпи рано ,рано дане ме хванат ,че съм без номера тръгнах за КАТ.При парвото палене ОК но ми светна прословутото ключе с написче КОДЕ. Ама попринцип си карах лада и си нямах и поняти ,че тфа е имобилаизера.Огасиях я и пак я запалих изгасна и в момента в които минах на газ пак светна ,викам си както и да е и тръгнах за КАТ.По пътя ту ми светкаше ту ми гаснеше тфа КОДЕ.Както и да е стигнах до КАТ и я огасих.И идват хората почват да отварят вратите за КАТ.Паля си колата да я вкарам вътре... обаче няма никои ... свети си коде и не пали ... Рестартирах компютъра от клемите на акомулатора и запали.Вкарах я вече за канал и я огасих.и отидох да си подготвя документи и когато бях готов да мина на канал ни рестарт ни нищо не помагаше светка си гасне си тфа коде и няма палене.Та до кат има сервизчета и ме пратиха там хората имали лап топ да се закачат да видат кво може да се напраи.Отивам аз питат ме ква е колата викам пунто 1.1 моно инекция 96та те зеха да викат ми няма да можем да влезем в компютъра.Както и да е навиха се да доидат да видат закво става дума.Идват с Лап ТОп операционната беше ХР със червен адаптер доста големичак колкото CAR audio усилвател.Адаптера го свързаха за лап топа с USB кабел без никави преходници и вече от адаптера включиха коплонзи за ЕЦУто на колата и един за плюса на акомулатора (може и да бъркам) Та ползваха някфа пограма с графичен интерфейс сас стрелка плус тфа на български и марките коли бяха със емблеми подредени от ляво и се избира марка после модел двигател и конект и си пише моля включте контакния ключ на контак.И пича са мъчи ,мъчи ама не дава клуча наконтак тои вика а няма тряа то си зема ток от акомулатора ама вика аиде ше го дам и като го даде на конкат успя да влезе.Но доста пъти се мъчи и не го пускаше .Като влезна имаше раделения спирачки ABS, емобилаизер,горивна помпа , и още нешта и опция грешки та като влезна там показа 5-6 грешки от които едната пишеше имобилаизер отключен грешка. В програмата има опция изтрии грешките в момента в които цъкна там изкочи прозорче и изписа внимание някои грешки няма да могат да бъдат изтрити.Тоест остана грешката с имобилаизера. И пича вика ми аз съм до тука тоз софтуер е само за диагностика.АМа познавал някаф си които отключвал или махал имобилаизери.И звънна му оня доиде и вика ми ко искаю ти го махна 120 лева ко искаш да си го имаш 300 лева.Викам не ми тряа махаи го.Отвори таблото за бушоните там е захвнат с една или 2 бели букси от денсия краи.Разкачиго ,разкачи ми и ецуто и каза,че отива да ми поргамира и до 2 часа сам готов.След 2 часа някаде се върна донесе ми пак ЕЦУто закачи го и сичко беше ток запали и нямам проблем с това вече.Ма явно е отварял ецуто и е свалял чип за да го флашне и после пак го е запоявал или незнам щото уплатнявал металната кутия със силикон.И даже ми викаше ,че станала малко тунинг с новия софт.Та има програма която работи с USB ама не и знам името пак и тея в свервизите казват ли. Пазат са от далеко.Иначе бих искал да се занимавам с подмяна на софтуер и диагностика.Като гледа обаче,маи Unicast Visia e по добра но с тея паралелни COM портове.Та някои ако знае нещо или иска обменяме опит skype : razbivacha100
Коментар