blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
? Програма за връзка с ЕКУ по К линия за ФИАТ групата?
Collapse
X
-
u_bo
-
За сглобяването няма проблем. Проблема е че нямам лаптоп със сериен порт. На моя мога да пускам уиндоус, имам и USB-RS232 преходник - може да опитам ...Но този тип универсални софтуери разчитат на OBD протоколa. А доколкото съм запознат той е реализиран само в EDC15 ECU-то на BOSH което се слага на JTD.Другите модели ползват собствен протокол който си е специфичен за Фиат.За u_bo:Колега, има разлика между интерфейс и протокол.Интерфейса и на Фиат и на ФВ може да е еднакъв (К/Л примерно), но протокола за комуникация е различен. Затова и програмите за ФВ не вървят на Фиат.Визата пък ползва нестандартен К/Л интерфейс и затова не може да тръгне със обикновените USB интерфейси които са за други автомобили.Никой ли не е чувал нещо за тази Виза 3.5 ?
Коментар
-
ilkor написа:За сглобяването няма проблем. Проблема е че нямам лаптоп със сериен порт. На моя мога да пускам уиндоус, имам и USB-RS232 преходник - може да опитам ...Но този тип универсални софтуери разчитат на OBD протоколa. А доколкото съм запознат той е реализиран само в EDC15 ECU-то на BOSH което се слага на JTD.Другите модели ползват собствен протокол който си е специфичен за Фиат.За u_bo:Колега, има разлика между интерфейс и протокол.Интерфейса и на Фиат и на ФВ може да е еднакъв (К/Л примерно), но протокола за комуникация е различен. Затова и програмите за ФВ не вървят на Фиат.Визата пък ползва нестандартен К/Л интерфейс и затова не може да тръгне със обикновените USB интерфейси които са за други автомобили.Никой ли не е чувал нещо за тази Виза 3.5 ?BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Ако някой се интересува, мога да му дам програма - MDST2001 -която е за мотоциклети със магнети марели iaw. Програмата е кракната и работи с обикновен КL aдаптер, примерно от голф, с лека преработка в изходните връзки. Единственното което не работи адекватно е показанието на температурата на засмуквания въздух или на двигателя (не помня точно коя от двете беше, не съм я ползвал отдавна) Всичко друго си работи. Има и опция за тестване на помпата и дюзите. (включва ги с бутони от интерфейса при изключен двигател и даден на контакт ключ, естественно )http://www.technoresearch.com/Downloads/downloads-VDSTS - линк на производителя. Тази версия която е имам я няма вече в саита им. Заключват ги със хардуерна тапа на принтерския порт. Ако някой може да кракне по новата версия ще е добре, защото тя е и за автомобили (старата беше MDST - Motorbike Diagnostic Software Tool, а новата е VDST - Vehicle Diagnostic Software Tool)
Коментар
-
Колеги я кажете дали такова нещо може да свърши работаhttp://obd2-bg.com/WEB/Products/Code...x.htmlПише че е за ISO9241-2 и KWP2000.EDIT: много странно но ISO9241-2 май е:ERGONOMIC REQUIREMENTS FOR OFFICE WORK WITH VISUAL DISPLAY TERMINALS (VDTS) - PART 2: GUIDANCE ON TASK REQUIREMENTS
Коментар
-
Миналата седмица гледах доста по-нова Виза, не видях версията. Програмата пак работи под МС-ДОС, изглежда почти като тази, която повечето използваме, но има много повече коли и също така мотоциклети. Адаптера беше направен само на един СОМ порт и всяка година в него трябва да се записва нов ключ за да работи. Тази Виза я предлага една от големите фирми, които предлагат оборудване за сервизи. На самият адаптер пише, че е правен в Италия, кутията не е някаква стандартна. Има си всички кабели за различните автомобили, даже ти показва кой кабел да използваш като си избереш колата, тя и по-старата програма показва де. От фирмата искат по 1000лв годишно за да ти обновяват програмата и да програмират адаптера.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Joro написа:Ако някой се интересува, мога да му дам програма - MDST2001 -която е за мотоциклети със магнети марели iaw. Програмата е кракната и работи с обикновен КL aдаптер, примерно от голф, с лека преработка в изходните връзки. Единственното което не работи адекватно е показанието на температурата на засмуквания въздух или на двигателя (не помня точно коя от двете беше, не съм я ползвал отдавна) Всичко друго си работи. Има и опция за тестване на помпата и дюзите. (включва ги с бутони от интерфейса при изключен двигател и даден на контакт ключ, естественно )http://www.technoresearch.com/Downloads/downloads-VDSTS - линк на производителя. Тази версия която е имам я няма вече в саита им. Заключват ги със хардуерна тапа на принтерския порт. Ако някой може да кракне по новата версия ще е добре, защото тя е и за автомобили (старата беше MDST - Motorbike Diagnostic Software Tool, а новата е VDST - Vehicle Diagnostic Software Tool)
Коментар
-
Ето тук има доста полезно инфо http://www.nailed-barnacle.co.uk/cou...htmlНякой може ли да го направиBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
u_bo
...It will not at present work for the Coupe 20v/vt Bosch ECU nor with the Hitachi ECU used in the 1800 16v...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар