Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

? Програма за връзка с ЕКУ по К линия за ФИАТ групата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    blagun написа:
    ilkor написа:
    Сетих се че някой търсеше програма емулираща трип компютър.Ето една такава при това безплатна....Ето и интерфейса който трябва да се направи за връзка с ECU-то...Линк: http://litromer.narod.ru/
    Илко, това е доста полезно, но идва големият въпрос кой може да сглоби машинката???
    к-линия адапторите са доста масови и за много автомобили. дори и тия ваг-овските имат и к- и л- линияпо-ското въпроса е дали софт-а ще работи гледам ключаря е писал че е насъбрал доста адаптори, сигурен съм че има повече от 1 бр. к-линия адаптор ПОПРАВЕТЕ МЕ АКО ГРЕША: но на голф 3 еку-то не е ли с комуникация по К-линия ?

    Коментар


      #17
      За сглобяването няма проблем. Проблема е че нямам лаптоп със сериен порт. На моя мога да пускам уиндоус, имам и USB-RS232 преходник - може да опитам ...Но този тип универсални софтуери разчитат на OBD протоколa. А доколкото съм запознат той е реализиран само в EDC15 ECU-то на BOSH което се слага на JTD.Другите модели ползват собствен протокол който си е специфичен за Фиат.За u_bo:Колега, има разлика между интерфейс и протокол.Интерфейса и на Фиат и на ФВ може да е еднакъв (К/Л примерно), но протокола за комуникация е различен. Затова и програмите за ФВ не вървят на Фиат.Визата пък ползва нестандартен К/Л интерфейс и затова не може да тръгне със обикновените USB интерфейси които са за други автомобили.Никой ли не е чувал нещо за тази Виза 3.5 ?

      Коментар


        #18
        ilkor написа:
        За сглобяването няма проблем. Проблема е че нямам лаптоп със сериен порт. На моя мога да пускам уиндоус, имам и USB-RS232 преходник - може да опитам ...Но този тип универсални софтуери разчитат на OBD протоколa. А доколкото съм запознат той е реализиран само в EDC15 ECU-то на BOSH което се слага на JTD.Другите модели ползват собствен протокол който си е специфичен за Фиат.За u_bo:Колега, има разлика между интерфейс и протокол.Интерфейса и на Фиат и на ФВ може да е еднакъв (К/Л примерно), но протокола за комуникация е различен. Затова и програмите за ФВ не вървят на Фиат.Визата пък ползва нестандартен К/Л интерфейс и затова не може да тръгне със обикновените USB интерфейси които са за други автомобили.Никой ли не е чувал нещо за тази Виза 3.5 ?
        Илко, в теб са ми надеждите
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          Ако някой се интересува, мога да му дам програма - MDST2001 -която е за мотоциклети със магнети марели iaw. Програмата е кракната и работи с обикновен КL aдаптер, примерно от голф, с лека преработка в изходните връзки. Единственното което не работи адекватно е показанието на температурата на засмуквания въздух или на двигателя (не помня точно коя от двете беше, не съм я ползвал отдавна) Всичко друго си работи. Има и опция за тестване на помпата и дюзите. (включва ги с бутони от интерфейса при изключен двигател и даден на контакт ключ, естественно )http://www.technoresearch.com/Downloads/downloads-VDSTS - линк на производителя. Тази версия която е имам я няма вече в саита им. Заключват ги със хардуерна тапа на принтерския порт. Ако някой може да кракне по новата версия ще е добре, защото тя е и за автомобили (старата беше MDST - Motorbike Diagnostic Software Tool, а новата е VDST - Vehicle Diagnostic Software Tool)
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            Колеги я кажете дали такова нещо може да свърши работаhttp://obd2-bg.com/WEB/Products/Code...x.htmlПише че е за ISO9241-2 и KWP2000.EDIT: много странно но ISO9241-2 май е:ERGONOMIC REQUIREMENTS FOR OFFICE WORK WITH VISUAL DISPLAY TERMINALS (VDTS) - PART 2: GUIDANCE ON TASK REQUIREMENTS
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              Миналата седмица гледах доста по-нова Виза, не видях версията. Програмата пак работи под МС-ДОС, изглежда почти като тази, която повечето използваме, но има много повече коли и също така мотоциклети. Адаптера беше направен само на един СОМ порт и всяка година в него трябва да се записва нов ключ за да работи. Тази Виза я предлага една от големите фирми, които предлагат оборудване за сервизи. На самият адаптер пише, че е правен в Италия, кутията не е някаква стандартна. Има си всички кабели за различните автомобили, даже ти показва кой кабел да използваш като си избереш колата, тя и по-старата програма показва де. От фирмата искат по 1000лв годишно за да ти обновяват програмата и да програмират адаптера.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Joro написа:
                Ако някой се интересува, мога да му дам програма - MDST2001 -която е за мотоциклети със магнети марели iaw. Програмата е кракната и работи с обикновен КL aдаптер, примерно от голф, с лека преработка в изходните връзки. Единственното което не работи адекватно е показанието на температурата на засмуквания въздух или на двигателя (не помня точно коя от двете беше, не съм я ползвал отдавна) Всичко друго си работи. Има и опция за тестване на помпата и дюзите. (включва ги с бутони от интерфейса при изключен двигател и даден на контакт ключ, естественно )http://www.technoresearch.com/Downloads/downloads-VDSTS - линк на производителя. Тази версия която е имам я няма вече в саита им. Заключват ги със хардуерна тапа на принтерския порт. Ако някой може да кракне по новата версия ще е добре, защото тя е и за автомобили (старата беше MDST - Motorbike Diagnostic Software Tool, а новата е VDST - Vehicle Diagnostic Software Tool)
                az я искамимаш ЛС

                Коментар


                  #23
                  някой питаше за протоколи
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    имам дори и КАН протоколитено са по големи от 400мб и не искат да се качатако някой мисли, че може да създаде софт ще е екстра

                    Коментар


                      #25
                      Има софтуер

                      Модераторите - моля за извинение, но поради ограниченията ще направя няколко поста. Просто така е сканирано, че като ги намаля аще малко и почва да не се чете. Иначе ще видите, че е интересно.
                      Прикачени файлове
                      PUNTO 1,2 8V 2001

                      Коментар


                        #26
                        продължение 1

                        Пак извинения !
                        Прикачени файлове
                        PUNTO 1,2 8V 2001

                        Коментар


                          #27
                          Това не е последно :D
                          Прикачени файлове
                          PUNTO 1,2 8V 2001

                          Коментар


                            #28
                            Само още тези трите. Ако нещо не се чете/защото от опити да ги кача не ми остана време да ги проверя/ трябва да ги пращам на e-mails. Последната дума има ли множествено число ???
                            Прикачени файлове
                            PUNTO 1,2 8V 2001

                            Коментар


                              #29
                              Ето тук има доста полезно инфо http://www.nailed-barnacle.co.uk/cou...htmlНякой може ли да го направи
                              BMW E90 320D
                              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                              Коментар


                                #30
                                ...It will not at present work for the Coupe 20v/vt Bosch ECU nor with the Hitachi ECU used in the 1800 16v...

                                Коментар

                                Working...
                                X