Преди два дни след нормална работа на колата /Фиат Мареа уикенд 1997 г./ и нормално палене предходния ден токът изцяло изчезна при първоначално пускане. Няма радио, няма централно, нито аларма. Свалих акумулатора и го занесох при акумуларист. Премери го и каза, че е на шест. върнах го, затегнах клемите и запали. На другия ден токът пак изчезна. Свалих клемите, затегнах ги отново и пак запали. Какво може да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Токът в Мареата изчезва
Collapse
X
-
ток
като се оправя от клеймите може да ги смениш щото твоите сигурно са оловни и не стягат като хората и за това или да сложиш една тънка ламаринка да уплътнява като изчистиш всичко около клеймите и ги намажеш с технически вазелин или ги напръскаш с VD 40може и клеимореда при контактния да се е нещо развалил или нагорял дизел или бензин е колата
Коментар
-
От клемите е особено ако са оригинални при тях + е с 3 кабела. На служебната мазда беше същото.Сменяй клемите и 100% ще се оправи.Като ги наместиш дава контакт и пали обаче после контакта се окислява защото не е стегнат, и при следващото палене дава голяма преходно съпротивление.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Браво!!! Благодаря за обясненията. И аз допусках нещо подобно, но за толкова години не ми се беше случвало и ми беше необяснимо. Клемите са оловни, акумулаторът не е оригинален и предполагам, че стърчалките - клеми са по - тесни и стегалките - клеми не могат да стегнат добре.FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар