Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Токът в Мареата изчезва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Токът в Мареата изчезва

    Преди два дни след нормална работа на колата /Фиат Мареа уикенд 1997 г./ и нормално палене предходния ден токът изцяло изчезна при първоначално пускане. Няма радио, няма централно, нито аларма. Свалих акумулатора и го занесох при акумуларист. Премери го и каза, че е на шест. върнах го, затегнах клемите и запали. На другия ден токът пак изчезна. Свалих клемите, затегнах ги отново и пак запали. Какво може да е това?
    FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

    #2
    Калпава клема - нищо друго

    Коментар


      #3
      с оригиналните клеми ли си?
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Не знам, може би са оригинални, плюсовата е с три кабела в гофриран маркуч, а какво значи калпави клеми? Връзката между клемата и кабела ли? И защо при откачване и закачване почва да работи, а след престой токът изчезва?
        FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

        Коментар


          #5
          явно не прави добър контакт някъдеогледай ги, почисти ги
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            ток

            като се оправя от клеймите може да ги смениш щото твоите сигурно са оловни и не стягат като хората и за това или да сложиш една тънка ламаринка да уплътнява като изчистиш всичко около клеймите и ги намажеш с технически вазелин или ги напръскаш с VD 40може и клеимореда при контактния да се е нещо развалил или нагорял дизел или бензин е колата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              От клемите е особено ако са оригинални при тях + е с 3 кабела. На служебната мазда беше същото.Сменяй клемите и 100% ще се оправи.Като ги наместиш дава контакт и пали обаче после контакта се окислява защото не е стегнат, и при следващото палене дава голяма преходно съпротивление.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Браво!!! Благодаря за обясненията. И аз допусках нещо подобно, но за толкова години не ми се беше случвало и ми беше необяснимо. Клемите са оловни, акумулаторът не е оригинален и предполагам, че стърчалките - клеми са по - тесни и стегалките - клеми не могат да стегнат добре.
                FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

                Коментар

                Working...
                X