Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой сменял ли е сам гарнитура на главата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой сменял ли е сам гарнитура на главата?

    Някой сменял ли е сам гарнитура на главата? Дали сте може човек сам да смени гарнитура на главата? Някой ако знае ръководства и снимки да праща!!! Приготвил сам инструменти и утре мисля да започна!!! Пунто 1.1 95г
    Фиат Пунто 55 SX

    #2
    Re: Някой сменял ли е сам гарнитура на главата?

    expsvetly написа:
    Някой сменял ли е сам гарнитура на главата? Дали сте може човек сам да смени гарнитура на главата? Някой ако знае ръководства и снимки да праща!!! Приготвил сам инструменти и утре мисля да започна!!! Пунто 1.1 95г
    аз съм сменял на уното 1,0 куб елементарно е ,ако можеш да се справиш със ангренажния ремък други проблеми нямаш
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      С ангренажния ремък вече сам на ти
      Фиат Пунто 55 SX

      Коментар


        #4
        Ами незнам как е за Пунто, но за Мареа 1.8, а и за много италиански мотори си трее един инструмент Л14 - днес си го купих за скромната сума от 36лв.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Виж тук има описание като за такъв двигател:http://www.fiatforum.com/cinquecento...refit.htmlАз не съм сменял, но мисля че наистина няма да е сложно на Пунто 1.1 и ако се наложи бих се опитал сам. Само задължително трябва динамометричен ключ.
          Пунто 1.1 1994 г.

          Коментар


            #6
            Това е рибе-ключ и аз си купих за скромната сума от 16лв като разглабях лятото главата. Друго което ще ти трябва е динамометричен ключ. Съветвам те да източиш маслото преди да сваляш главата, защото ще попадне антифриз в маслото като отлепиш главата. Поне при мен около 200мл антифриз изтекоха в цилиндрите като вдигнах главата.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Стига да си средно или една идея повече технически грамотен, ще се справиш! Има един закон, най-важното е преди монтажа да почистиш от масло дупките на болтовете, които стягат главата! Ако има малко масълце и напънеш с болта отгоре пукането на блока ти е в кърпа вързано! Използвай динамометричен ключ, както и правилен ред при завиването на болтовете.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Вече разглобих днес главата стана лесно . Оказа се че е прогоряла гарнитурата между цилиндар и там дето минава водата. Лошото е че главата е надрана дълбоко там. Та така купих една втора ръка за 180 лв комплект с разпределителен вал и колектор. Та утре сте сглобявам!!! само не знам дали да пошлайфам клапаните ?
                Фиат Пунто 55 SX

                Коментар


                  #9
                  expsvetly написа:
                  Вече разглобих днес главата стана лесно . Оказа се че е прогоряла гарнитурата между цилиндар и там дето минава водата. Лошото е че главата е надрана дълбоко там. Та така купих една втора ръка за 180 лв комплект с разпределителен вал и колектор. Та утре сте сглобявам!!! само не знам дали да пошлайфам клапаните ?
                  провери ги с бензин, че после да не махаш пак глава. мен ак опиташ предната или не си я стегнал както трябва или е била крива, еле на водата да издуха
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Готово!!! смених главата, сега всичко е наред. Само не знам какво да правя старата, за алуминии да я давам или да я пусна за продажба. Казаха че можело да се навари надраното и да се шлайфа. За 80 лв ще продавам коплекта с разпределителния вал , капака на главата и входния колектор.
                    Фиат Пунто 55 SX

                    Коментар


                      #11
                      expsvetly написа:
                      Готово!!! смених главата, сега всичко е наред. Само не знам какво да правя старата, за алуминии да я давам или да я пусна за продажба. Казаха че можело да се навари надраното и да се шлайфа. За 80 лв ще продавам коплекта с разпределителния вал , капака на главата и входния колектор.
                      Само за обща представа може и отговор на лични: колко купи тая с която я смени?
                      Пунто 1.1 1994 г.

                      Коментар


                        #12
                        ПУсни старата за продажба- за 50- 60 лв. ще я вземе някой да си я направи, поне за 3 месеца- да помогнеш на някой колега със спукана глава- от алуминий ще и вземеш после винаги 20 лв., но ако прецениш че може да се поправи- покани за някой- друг месец някой от форума. :D
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар

                        Working...
                        X