Някой сменял ли е сам гарнитура на главата? Дали сте може човек сам да смени гарнитура на главата? Някой ако знае ръководства и снимки да праща!!! Приготвил сам инструменти и утре мисля да започна!!! Пунто 1.1 95г
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой сменял ли е сам гарнитура на главата?
Collapse
X
-
Re: Някой сменял ли е сам гарнитура на главата?
expsvetly написа:Някой сменял ли е сам гарнитура на главата? Дали сте може човек сам да смени гарнитура на главата? Някой ако знае ръководства и снимки да праща!!! Приготвил сам инструменти и утре мисля да започна!!! Пунто 1.1 95гTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Виж тук има описание като за такъв двигател:http://www.fiatforum.com/cinquecento...refit.htmlАз не съм сменял, но мисля че наистина няма да е сложно на Пунто 1.1 и ако се наложи бих се опитал сам. Само задължително трябва динамометричен ключ.Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Това е рибе-ключ и аз си купих за скромната сума от 16лв като разглабях лятото главата. Друго което ще ти трябва е динамометричен ключ. Съветвам те да източиш маслото преди да сваляш главата, защото ще попадне антифриз в маслото като отлепиш главата. Поне при мен около 200мл антифриз изтекоха в цилиндрите като вдигнах главата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Стига да си средно или една идея повече технически грамотен, ще се справиш! Има един закон, най-важното е преди монтажа да почистиш от масло дупките на болтовете, които стягат главата! Ако има малко масълце и напънеш с болта отгоре пукането на блока ти е в кърпа вързано! Използвай динамометричен ключ, както и правилен ред при завиването на болтовете.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Вече разглобих днес главата стана лесно . Оказа се че е прогоряла гарнитурата между цилиндар и там дето минава водата. Лошото е че главата е надрана дълбоко там. Та така купих една втора ръка за 180 лв комплект с разпределителен вал и колектор. Та утре сте сглобявам!!! само не знам дали да пошлайфам клапаните ?Фиат Пунто 55 SX
Коментар
-
expsvetly написа:Вече разглобих днес главата стана лесно . Оказа се че е прогоряла гарнитурата между цилиндар и там дето минава водата. Лошото е че главата е надрана дълбоко там. Та така купих една втора ръка за 180 лв комплект с разпределителен вал и колектор. Та утре сте сглобявам!!! само не знам дали да пошлайфам клапаните ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Готово!!! смених главата, сега всичко е наред. Само не знам какво да правя старата, за алуминии да я давам или да я пусна за продажба. Казаха че можело да се навари надраното и да се шлайфа. За 80 лв ще продавам коплекта с разпределителния вал , капака на главата и входния колектор.Фиат Пунто 55 SX
Коментар
-
expsvetly написа:Готово!!! смених главата, сега всичко е наред. Само не знам какво да правя старата, за алуминии да я давам или да я пусна за продажба. Казаха че можело да се навари надраното и да се шлайфа. За 80 лв ще продавам коплекта с разпределителния вал , капака на главата и входния колектор.Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
ПУсни старата за продажба- за 50- 60 лв. ще я вземе някой да си я направи, поне за 3 месеца- да помогнеш на някой колега със спукана глава- от алуминий ще и вземеш после винаги 20 лв., но ако прецениш че може да се поправи- покани за някой- друг месец някой от форума. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар