Питам защото при мен започва от ~3200 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49.Аз карам Пунто ГТ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
при какви обороти на ви се включва турбината?
Collapse
X
-
trifon_gar4o написа:6ma7ka7a написа:колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Чакай ся, за бензин или за дизел говорим ??www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Да колегата говори за пунто 1.4 бензин на което заводско турбината му би трябвало да почва да надува към 2200 оборота в минута поне така е при мен.Пълното налягане си постига към 3000 оборота и го държи до към 5600-5700 об/минС оригиналното турбо ли си колега сподели какво имаш пипано по мотора?Punto 1.4 gt
Коментар
-
ogi28b написа:аз имам копче за включване на турбината, и потенциометър с който и регулирам оборотите. мога да си я включвам когато си искам. А това дето някои го казват че работела постоянно - това е фабричен дефект на всички ФИАТи.Искам да задам на всички колеги(които имат отношение към турбо колите) един въпрос и да го изясним един път завинаги ,а именно - Какво значи ВКЛЮЧВАНЕ на турбината
Такова понятие НЯМА
Турбокомпресора се върти ПОСТОЯННО ,друг е въпроса дали мотора работи в режим на всмукване(вакуум ,при много малко отворен дросел) или в нагнетяване (налягане ,от частично до пълно отворен дросел) .Стига с този термин че турбината се "включвала".Искам който го използва този термин(и го защитава) да ми покаже на живо под капака как е откачена и като зададеш достатъчно газ с педала на газта се "включва" турбината.Израза е много неточен,моля придържайте се действителността за да не се подвеждат и тези които незнаят
Към въпроса на колегата,малко късничко тръгва да ти надува,но ако нямаш буустметър(уред който ти показва във вакуум или налягане ти работи мотора) трудно ще разбереш по усет само.Да не е сменяна с по-голяма?Абе въобще е много относително,защото тя може да почне и от 1000 оборота да надува като и нариташ педала до долу,т.е. дросел отворен на 100%.С две думи въпроса въобще не е толкова прост.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ogi28b на кое копче ти е турбината щото мен турбото ми е на левия шифт а НОС-а на контролаivanko_rs прав си за тоя тъп израз "включване на турбината" , но как инак би било като си говорим тука много дълго за обяснение става .На колегата трябва да му има нещо нередно според мене, а GT-то си има на таблото буст метър и трябва да вижда кога почва да качва налягане над нулата (да прави надналягане).
Punto 1.4 gt
Коментар
-
ivanko_rs, как, колега да го обясня на хилядите не-толкова-запознати? Ние които си пишем по форума, по един или друг начин научаваме за някои неща истината, а досега сме мислели че е съвсем различно. Ето и пресен пример: Качвам 2-ма пичове да ги возя към гарата. По пътя един циганин с бял мерцедес ми се дървеше, ама тва е една друга тема в друг раздел. И единия от тия пичове се вози за 1 път в колата ми. И започва: "доволен ли си от парното?" - и аз - шах! - "ми .... в какъв смисъл??" - "ми има ли хубаво парно тая кола" - "ми, казвам, има, то охладителната течност като се нагорещи, няма как да не духа топло, ако всичко е в ред." - "аха, добре, а тя дизел ли е?" - "да" - "а на колко ти се включва турбото?" - на което аз вече съвсем изпадам в безизходица (като от шаха, цайтнот ли беше, цугцванг ли беше....), и викам "миииии то мойто постоянно си работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 " - и въпроса на вечерта, зададен отBO написа:човек който не знае, и не знае че не знае
Коментар
-
trifon_gar4o написа:6ma7ka7a написа:колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
Коментар
-
Мдааааа.... и мен са ме питали дали нямам турбо на типото :DТрагедия, прост народ, няма оправия. Както знаем атмосферните мотори на Фиат 1.8 и 2.0 16 клапана (без променливо газоразпределение) имат силно изразен пик на въртящия момент. Това усещане се възприема от простолюдието като "включване на турбо", каквото изобщо няма. Ivanko_rs i ogi добре са го обяснили. Турбото се върти ПОСТОЯННО като оборотите зависят от дебита и налягането на изгорелите газове, а те най-много се влияят от това колко е натисната газта и от оборотите, но най-вече от газта и натоварването на мотора. Дори на 1000 оборота да настъпиш докрай ще имаш бууст.
Коментар
-
Колеги да използвам темата и да ви запитам какво ще рече "throttle body" Ето ви линк към темата http://www.fiatforum.com/cinq-sei-te...5-60-75-a.html И може да разгадаете темата понеже има и друга как един си сложил от друго пунто това мисля, че е дроселова клапа..Ето тук другата тема http://www.fiatforum.com/lets-talk-f...ttle-body.htmlFiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар