Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

при какви обороти на ви се включва турбината?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    при какви обороти на ви се включва турбината?

    Питам защото при мен започва от ~3200 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49.Аз карам Пунто ГТ

    #2
    колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #3
      6ma7ka7a написа:
      колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
      Забравих да спомена, че турбината е чисто нова!!може би трябва да мине някво време и да отпусне?

      Коментар


        #4
        trifon_gar4o написа:
        6ma7ka7a написа:
        колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
        Забравих да спомена, че турбината е чисто нова!!може би трябва да мине някво време и да отпусне?
        Какво да и се отпуска да не е на ластици :D Ти как разбираш кога ти дава тяга, защото е малко относително, но е нормално да почне още при 17-1800 оборота.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Чакай ся, за бензин или за дизел говорим ??
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            crush написа:
            Чакай ся, за бензин или за дизел говорим ??
            бензин
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Да колегата говори за пунто 1.4 бензин на което заводско турбината му би трябвало да почва да надува към 2200 оборота в минута поне така е при мен.Пълното налягане си постига към 3000 оборота и го държи до към 5600-5700 об/минС оригиналното турбо ли си колега сподели какво имаш пипано по мотора?
              Punto 1.4 gt

              Коментар


                #8
                аз имам копче за включване на турбината, и потенциометър с който и регулирам оборотите. мога да си я включвам когато си искам. А това дето някои го казват че работела постоянно - това е фабричен дефект на всички ФИАТи.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  аз имам копче за включване на турбината, и потенциометър с който и регулирам оборотите. мога да си я включвам когато си искам. А това дето някои го казват че работела постоянно - това е фабричен дефект на всички ФИАТи.
                  :D Искам да задам на всички колеги(които имат отношение към турбо колите) един въпрос и да го изясним един път завинаги ,а именно - Какво значи ВКЛЮЧВАНЕ на турбината Такова понятие НЯМА Турбокомпресора се върти ПОСТОЯННО ,друг е въпроса дали мотора работи в режим на всмукване(вакуум ,при много малко отворен дросел) или в нагнетяване (налягане ,от частично до пълно отворен дросел) .Стига с този термин че турбината се "включвала".Искам който го използва този термин(и го защитава) да ми покаже на живо под капака как е откачена и като зададеш достатъчно газ с педала на газта се "включва" турбината.Израза е много неточен,моля придържайте се действителността за да не се подвеждат и тези които незнаят Към въпроса на колегата,малко късничко тръгва да ти надува,но ако нямаш буустметър(уред който ти показва във вакуум или налягане ти работи мотора) трудно ще разбереш по усет само.Да не е сменяна с по-голяма?Абе въобще е много относително,защото тя може да почне и от 1000 оборота да надува като и нариташ педала до долу,т.е. дросел отворен на 100%.С две думи въпроса въобще не е толкова прост.
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b на кое копче ти е турбината щото мен турбото ми е на левия шифт а НОС-а на контрола ivanko_rs прав си за тоя тъп израз "включване на турбината" , но как инак би било като си говорим тука много дълго за обяснение става .На колегата трябва да му има нещо нередно според мене, а GT-то си има на таблото буст метър и трябва да вижда кога почва да качва налягане над нулата (да прави надналягане).
                    Punto 1.4 gt

                    Коментар


                      #11
                      ivanko_rs, как, колега да го обясня на хилядите не-толкова-запознати? Ние които си пишем по форума, по един или друг начин научаваме за някои неща истината, а досега сме мислели че е съвсем различно. Ето и пресен пример: Качвам 2-ма пичове да ги возя към гарата. По пътя един циганин с бял мерцедес ми се дървеше, ама тва е една друга тема в друг раздел. И единия от тия пичове се вози за 1 път в колата ми. И започва: "доволен ли си от парното?" - и аз - шах! - "ми .... в какъв смисъл??" - "ми има ли хубаво парно тая кола" - "ми, казвам, има, то охладителната течност като се нагорещи, няма как да не духа топло, ако всичко е в ред." - "аха, добре, а тя дизел ли е?" - "да" - "а на колко ти се включва турбото?" - на което аз вече съвсем изпадам в безизходица (като от шаха, цайтнот ли беше, цугцванг ли беше....), и викам "миииии то мойто постоянно си работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 " - и въпроса на вечерта, зададен от
                      BO написа:
                      човек който не знае, и не знае че не знае
                      " Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 E Аре стига бе, как така постоянно? (С интонация на върховно недоумение)" - " Ми е така, викам, как иначе?" - "ми на служебния форд се включва на 2200!" .... после беше момента с циганина и белия мерцедес.....Та това си е като национално невежство, у нас, може би. Моля предишния ми пост в тази тема да не се приема насериозно! Всичко написано е лъжа и не е вярно! Нямам копче за включване на турбото. То само си се включва, още със запалванетона ДВГ. Дано не съм подвел някой!

                      Коментар


                        #12
                        trifon_gar4o написа:
                        6ma7ka7a написа:
                        колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
                        Забравих да спомена, че турбината е чисто нова!!може би трябва да мине някво време и да отпусне?
                        Ако можеш да си махнеш гумения въздуховод от входа на турбото и с пръсти да пробваш да повъртиш оста. Трябва да се върти без никакво задържане.Значи за надуването има огромно значение на коя предавка е колата, дали е по наклон и колко си настъпал газта.В смисъл колкото е по-натоварен мотора с напълно отворен дросел, толкова повече изгорели газове минават през турбото и го карат да помпи въздух.А ако наистина корпуса на горещия охлюв е по-голям от стандартно предвидения, ще ти се развърта по-късно, но за сметка на това мотора ще диша по-лесно и ще прави по-голяма макс. мощност.
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #13
                          Мдааааа.... и мен са ме питали дали нямам турбо на типото :DТрагедия, прост народ, няма оправия. Както знаем атмосферните мотори на Фиат 1.8 и 2.0 16 клапана (без променливо газоразпределение) имат силно изразен пик на въртящия момент. Това усещане се възприема от простолюдието като "включване на турбо", каквото изобщо няма. Ivanko_rs i ogi добре са го обяснили. Турбото се върти ПОСТОЯННО като оборотите зависят от дебита и налягането на изгорелите газове, а те най-много се влияят от това колко е натисната газта и от оборотите, но най-вече от газта и натоварването на мотора. Дори на 1000 оборота да настъпиш докрай ще имаш бууст.

                          Коментар


                            #14
                            maiden написа:
                            Дори на 1000 оборота да настъпиш докрай ще имаш бууст.
                            Ще има нъцки Ако е дизел може ама ела ми направи на пунтото буст (надналягане) на 1000 об/мин
                            Punto 1.4 gt

                            Коментар


                              #15
                              Колеги да използвам темата и да ви запитам какво ще рече "throttle body" Ето ви линк към темата http://www.fiatforum.com/cinq-sei-te...5-60-75-a.html И може да разгадаете темата понеже има и друга как един си сложил от друго пунто това мисля, че е дроселова клапа..Ето тук другата тема http://www.fiatforum.com/lets-talk-f...ttle-body.html
                              Fiat punto 1,1
                              Fiat bravo 1,6 16v
                              Fiat bravo 2,0 20v
                              Honda civic 1,5
                              BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                              Коментар

                              Working...
                              X