Питам защото при мен започва от ~3200 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49.Аз карам Пунто ГТ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
при какви обороти на ви се включва турбината?
Collapse
X
-
trifon_gar4o написа:6ma7ka7a написа:колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Чакай ся, за бензин или за дизел говорим ??www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Да колегата говори за пунто 1.4 бензин на което заводско турбината му би трябвало да почва да надува към 2200 оборота в минута поне така е при мен.Пълното налягане си постига към 3000 оборота и го държи до към 5600-5700 об/минС оригиналното турбо ли си колега сподели какво имаш пипано по мотора?Punto 1.4 gt
Коментар
-
ogi28b написа:аз имам копче за включване на турбината, и потенциометър с който и регулирам оборотите. мога да си я включвам когато си искам. А това дето някои го казват че работела постоянно - това е фабричен дефект на всички ФИАТи.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ogi28b на кое копче ти е турбината щото мен турбото ми е на левия шифт а НОС-а на контрола ivanko_rs прав си за тоя тъп израз "включване на турбината" , но как инак би било като си говорим тука много дълго за обяснение става .На колегата трябва да му има нещо нередно според мене, а GT-то си има на таблото буст метър и трябва да вижда кога почва да качва налягане над нулата (да прави надналягане).Punto 1.4 gt
Коментар
-
ivanko_rs, как, колега да го обясня на хилядите не-толкова-запознати? Ние които си пишем по форума, по един или друг начин научаваме за някои неща истината, а досега сме мислели че е съвсем различно. Ето и пресен пример: Качвам 2-ма пичове да ги возя към гарата. По пътя един циганин с бял мерцедес ми се дървеше, ама тва е една друга тема в друг раздел. И единия от тия пичове се вози за 1 път в колата ми. И започва: "доволен ли си от парното?" - и аз - шах! - "ми .... в какъв смисъл??" - "ми има ли хубаво парно тая кола" - "ми, казвам, има, то охладителната течност като се нагорещи, няма как да не духа топло, ако всичко е в ред." - "аха, добре, а тя дизел ли е?" - "да" - "а на колко ти се включва турбото?" - на което аз вече съвсем изпадам в безизходица (като от шаха, цайтнот ли беше, цугцванг ли беше....), и викам "миииии то мойто постоянно си работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 " - и въпроса на вечерта, зададен отBO написа:човек който не знае, и не знае че не знае
Коментар
-
trifon_gar4o написа:6ma7ka7a написа:колега май са много 3200 аз мисля че трябва някъде на 2200/2300.
Коментар
-
Мдааааа.... и мен са ме питали дали нямам турбо на типото :DТрагедия, прост народ, няма оправия. Както знаем атмосферните мотори на Фиат 1.8 и 2.0 16 клапана (без променливо газоразпределение) имат силно изразен пик на въртящия момент. Това усещане се възприема от простолюдието като "включване на турбо", каквото изобщо няма. Ivanko_rs i ogi добре са го обяснили. Турбото се върти ПОСТОЯННО като оборотите зависят от дебита и налягането на изгорелите газове, а те най-много се влияят от това колко е натисната газта и от оборотите, но най-вече от газта и натоварването на мотора. Дори на 1000 оборота да настъпиш докрай ще имаш бууст.
Коментар
-
Колеги да използвам темата и да ви запитам какво ще рече "throttle body" Ето ви линк към темата http://www.fiatforum.com/cinq-sei-te...5-60-75-a.html И може да разгадаете темата понеже има и друга как един си сложил от друго пунто това мисля, че е дроселова клапа..Ето тук другата тема http://www.fiatforum.com/lets-talk-f...ttle-body.htmlFiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар