Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 2: Проблем с ел. усилвателя. Блокира в крайни позиции.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 2: Проблем с ел. усилвателя. Блокира в крайни позиции.

    Ситуацията е следната. При пълен ляв волан (или десен) и задържане с тази позиция се чува едно силно чаткане. След това светва лампата и усилвателя на волана спира да работи. След като загася колата и запаля отново всичко си е наред и няма проблеми.Някой имал ли е подобен проблем.
    FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
    FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

    #2
    ако е ряско става този номер явно има няква блокировка да не се прецака нещо си по усилвателя и на мен ми го направи този номер но като навих пален десен и малко със сила и така стата чусе чаткането или нещо от сорта явно някво реленце и ли де да знам но вече не го правя това нещо след втори опит пак ряско и силно завих на пълен и пак стана така и се уверих че има според мен няква защита
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #3
      bboyd написа:
      ако е ряско става този номер явно има няква блокировка да не се прецака нещо си по усилвателя и на мен ми го направи този номер но като навих пален десен и малко със сила и така стата чусе чаткането или нещо от сорта явно някво реленце и ли де да знам но вече не го правя това нещо след втори опит пак ряско и силно завих на пълен и пак стана така и се уверих че има според мен няква защита
      Малко ме съмнява да е някаква защита защото това е предпоставка за доста сериозни ситуации на пътя. След един такъв "завой" колата остава буквално без усилвател, а тогава волана се върти наистина много трудно.
      FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
      FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

      Коментар


        #4
        е ти няма да го тряскаш хамалската това е волан се пак
        Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

        Коментар


          #5
          bboyd написа:
          е ти няма да го тряскаш хамалската това е волан се пак
          Никъде не съм споменавал "хамалско тряскане", говоря за съвсем нормален завой и плавно навиване на волана до крайна позиция която в някои ситуации неволно се достига.И ще помоля да не разводняваме темата с безсмислени коментари от този тип.
          FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
          FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

          Коментар


            #6
            добре бе колега тогава си закараи колата в сервиз да те одрусат 1100 лева за нов тогава ако мислиш че се е пребал
            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

            Коментар


              #7
              bboyd няма такова нещо като защита в крайна позиция. А колега преди да отидеш в сервиз може да опиташ да почистиш добре буксите с контактен спрей на електроусилвателя, при доста от случаите с тази система това помага .... не е и лоша идея ако не си го направил да разгледаш из форума има доста теми за системата може нещо да ти е в полза.
              Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

              Коментар


                #8
                Filcov написа:
                bboyd няма такова нещо като защита в крайна позиция. А колега преди да отидеш в сервиз може да опиташ да почистиш добре буксите с контактен спрей на електроусилвателя, при доста от случаите с тази система това помага .... не е и лоша идея ако не си го направил да разгледаш из форума има доста теми за системата може нещо да ти е в полза.
                Да, и аз мислех да направя една профилактика на буксите. Ако не се лъжа Nino беше писал някъде за това. Иначе темите до момента ги прегледах, но не открих нещо конкретно свързано с моя проблем. Всъщност още преди да го купя знаех, че електроусилвателя им е деликатно място и изчетох доста обстойно всичко по въпроса.Ще видим какъв ще е резултата от почистването.
                FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
                FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

                Коментар

                Working...
                X