Днес понеже беше доста топло реших да си карам на климатик и останових следното: при загряла кола (стрелката е по средата) пускам климатика(климатроника) и след 5-10 мин колата започва да загрява доста бързо ако не го спра може да стане кофти.Какво значи това?А перката си върти, но забелязах, че като изгася колата спира. Не трябва ли да върти докато охлади?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ми загрява доста бързо при включен климатик
Collapse
X
-
Re: колата ми загрява доста бързо при включен климатик
batinkata написа:Днес понеже беше доста топло реших да си карам на климатик и останових следното: при загряла кола (стрелката е по средата) пускам климатика(климатроника) и след 5-10 мин колата започва да загрява доста бързо ако не го спра може да стане кофти.Какво значи това?А перката си върти но забелязах че като изгася колата спира.Не трябва ли да върти докато охлади?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Не, релетата отговарящи за перките са захранени през контакт, извадиш ли ключа - всичко спира. Термостатът ти изправен ли е? Ако не може да отвори напълно, не може да премине достатъчно количество вода през радиатора, съответно не може и да нахлуе достатъчно хладна вода, а в радиатора тя се охлажда по-трудно, защото другия радиатор отпред бълва топлина във водния и така....т.е. като се охлажда с нормален въздух - няма проблеми, смогва, но като охлаждаш с по-топъл въздух отколкото е околния, не смогва, и стопля. Май нещо такова беше, ама може и да те лъжа, не ми вярвай. Исках да кажа "Термостат".ред.: докато пишех, си дал отговора сам , а ламели са тия неща дето радиатора е изграден от тях, и от тръбичките които минават през ламелите.
Коментар
-
ogi28b написа:Не, релетата отговарящи за перките са захранени през контакт, извадиш ли ключа - всичко спира. Термостатът ти изправен ли е? Ако не може да отвори напълно, не може да премине достатъчно количество вода през радиатора, съответно не може и да нахлуе достатъчно хладна вода, а в радиатора тя се охлажда по-трудно, защото другия радиатор отпред бълва топлина във водния и така....т.е. като се охлажда с нормален въздух - няма проблеми, смогва, но като охлаждаш с по-топъл въздух отколкото е околния, не смогва, и стопля. Май нещо такова беше, ама може и да те лъжа, не ми вярвай. Исках да кажа "Термостат".ред.: докато пишех, си дал отговора сам , а ламели са тия неща дето радиатора е изграден от тях, и от тръбичките които минават през ламелите.Brava 100 16V '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар