Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми загрява доста бързо при включен климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата ми загрява доста бързо при включен климатик

    Днес понеже беше доста топло реших да си карам на климатик и останових следното: при загряла кола (стрелката е по средата) пускам климатика(климатроника) и след 5-10 мин колата започва да загрява доста бързо ако не го спра може да стане кофти.Какво значи това?А перката си върти, но забелязах, че като изгася колата спира. Не трябва ли да върти докато охлади?
    Brava 100 16V '99

    #2
    Re: колата ми загрява доста бързо при включен климатик

    batinkata написа:
    Днес понеже беше доста топло реших да си карам на климатик и останових следното: при загряла кола (стрелката е по средата) пускам климатика(климатроника) и след 5-10 мин колата започва да загрява доста бързо ако не го спра може да стане кофти.Какво значи това?А перката си върти но забелязах че като изгася колата спира.Не трябва ли да върти докато охлади?
    Сваляне на радиатора и продухване ама супер добре.Сигурно е пълен с мизерии.Между ламелите как е?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Re: колата ми загрява доста бързо при включен климатик

      Сваляне на радиатора и продухване ама супер добре.Сигурно е пълен с мизерии.Между ламелите как е?[/quote]смисъл?Къде са тия ламели :D да кажа че имам Неработещ термостат
      Brava 100 16V '99

      Коментар


        #4
        Не, релетата отговарящи за перките са захранени през контакт, извадиш ли ключа - всичко спира. Термостатът ти изправен ли е? Ако не може да отвори напълно, не може да премине достатъчно количество вода през радиатора, съответно не може и да нахлуе достатъчно хладна вода, а в радиатора тя се охлажда по-трудно, защото другия радиатор отпред бълва топлина във водния и така....т.е. като се охлажда с нормален въздух - няма проблеми, смогва, но като охлаждаш с по-топъл въздух отколкото е околния, не смогва, и стопля. Май нещо такова беше, ама може и да те лъжа, не ми вярвай. Исках да кажа "Термостат".ред.: докато пишех, си дал отговора сам , а ламели са тия неща дето радиатора е изграден от тях, и от тръбичките които минават през ламелите.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Не, релетата отговарящи за перките са захранени през контакт, извадиш ли ключа - всичко спира. Термостатът ти изправен ли е? Ако не може да отвори напълно, не може да премине достатъчно количество вода през радиатора, съответно не може и да нахлуе достатъчно хладна вода, а в радиатора тя се охлажда по-трудно, защото другия радиатор отпред бълва топлина във водния и така....т.е. като се охлажда с нормален въздух - няма проблеми, смогва, но като охлаждаш с по-топъл въздух отколкото е околния, не смогва, и стопля. Май нещо такова беше, ама може и да те лъжа, не ми вярвай. Исках да кажа "Термостат".ред.: докато пишех, си дал отговора сам , а ламели са тия неща дето радиатора е изграден от тях, и от тръбичките които минават през ламелите.
          е добре ламелите ще ги проверя след малко но при неработещ термостат (стои отворен непрекъснато) при дълъг път стрелката пада на 1/4 а това не е добре а в задръстване ако не спра климатика сигурно ще избие някоя гарнитура или по зле та какво ми предлагате като решение Благоддаря за бързите отговори
          Brava 100 16V '99

          Коментар


            #6
            По най-експресния начин да смениш термостата. Така и ти загрява по-бавно, хар4и ти повече гориво докато стопли.... куп неща... смени термостата да си знаеш че колата ти е ок и да си пердашиш с климатик.

            Коментар

            Working...
            X