Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo има ли механично жило на километража?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo има ли механично жило на километража?

    Днес реших да карам на изгасен двигател на спускане от витоша да спестя бензин и забелязах че километража си стоеше на 0 и което на ме учуди брояча за километрите също не се въртеше.Колата не беше на контакт.Това значи ли че до таблото няма жило и ако е така може ли да се тури таблото с дисплея дето се слага на някой бравота?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Прочетете какво пита човекаНе пишете свободни съчинения за икономия на гориво и това дали инжекторите работят при ППХ
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Таблото си получава сигнал от датчика за скорост, който сигнал е елктрически, и се обработва от микропроцесора в таблото, който когато колата работи, подава съответните сигнали към уредите със стрелки. В смисъл сигнала пак е електрически, не е механичен, няма жило. Нормално като махнеш ключа, таблото да не функционира, просто му спира захранването. Сигналите са електрически, в таблото влизат 2 букси и това е. Ти искаш да сложиш табло с дигитални инструменти ли ?

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Таблото си получава сигнал от датчика за скорост, който сигнал е елктрически, и се обработва от микропроцесора в таблото, който когато колата работи, подава съответните сигнали към уредите със стрелки. В смисъл сигнала пак е електрически, не е механичен, няма жило. Нормално като махнеш ключа, таблото да не функционира, просто му спира захранването. Сигналите са електрически, в таблото влизат 2 букси и това е. Ти искаш да сложиш табло с дигитални инструменти ли ?
        Да точно това искам таблото на което броч4а не е механи4ен и с дисплейче.Мерси за отговора колега, питах щото знам че на пунтото има жило и тука много се учудих.а дали електронното табло е съвместимо с мойте букси??
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5


          SEV извинявай !! нищо лично но според мен трябваше да му се каже на човека !!! не за икономията на гориво а за това колко е опасна от всякаква гледна точка да караш на изгасен двигател !!!! защото ако утре пак си направи този експеримент и ти излезеш от завоя и той неможе да спре ще стане страаааааашно !!!! което не го пожелавам на никого !!!

          Коментар


            #6
            Не знам ти ли не се изразяваш правилно, или аз не мога да вдяна. Какво наричаш брояч? На таблото има оборотмер, скоростомер - със стрелки, и километражи - дневен и "вечен" , дигитални (с цифри). Дай една снимка на това табло което искаш да сложиш, и една на това което имаш в момента, да видим какви са разликите. В крайна сметка да не говорим за различни коли? Аз говоря за колата посочена на 1-во място в подписа ти. А това "електронно табло" за което говориш, да не би да го слагат на лимитирана серия коли? Или просто не съм обърнал внимание на кой модел точно го слагат?

            Коментар


              #7
              Re:

              komshiqta написа:
              SEV извинявай !! нищо лично но според мен трябваше да му се каже на човека !!! не за икономията на гориво а за това колко е опасна от всякаква гледна точка да караш на изгасен двигател !!!! защото ако утре пак си направи този експеримент и ти излезеш от завоя и той неможе да спре ще стане страаааааашно !!!! което не го пожелавам на никого !!!
              Съгласен съм. Мен акъла ми не го побира как изобщо е успял да слезе? И колко ли коли от насрещното трябва да запалят свещичка, че са се отървали?
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #8
                извинявайте се на колегата, не на мен :D а ако се пуснал на скорост не виждам проблемне че иначе щеше да успее да слезе до долу
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Това не го разбрах. Как така на изгасен двигател и на скорост?
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #10
                    Що не извадите старата тема, и в нея да се разберете за празния ход и пускането на скорост. Какво неясно има в това да изгасиш двигателя, да включиш предавка, и да отпуснеш съединителя? Никога ли не сте го правили?!!? Проблем има ли ?? Стига да не вадиш ключа.... Просто двигателя спира съвсем да работи откъм логическата си част, и работи единствено под напора на колелата и тежестта на автомобила. И то не точно работи, ами просто се върти. С него се въртят и всички твърдо-свързани компоненти чрез ремъците . Просто колегата е смятал че като изгаси от контакт ще му е по-икономично. Никъде не е казвал че е изключвал предавката. Как може вече втори ден в темата да има по над 10 мнения, и всичко на всичко 4 от тях са по нея, от които 2 са на автора. От ФВ форума ни се смеят!Ама верно като се пуска офтопик във ваши теми, пищите, иначе не го пестите в чуждите

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Що не извадите старата тема, и в нея да се разберете за празния ход и пускането на скорост. Какво неясно има в това да изгасиш двигателя, да включиш предавка, и да отпуснеш съединителя? Никога ли не сте го правили?!!? Проблем има ли ?? Стига да не вадиш ключа.... Просто двигателя спира съвсем да работи откъм логическата си част, и работи единствено под напора на колелата и тежестта на автомобила. И то не точно работи, ами просто се върти. С него се въртят и всички твърдо-свързани компоненти чрез ремъците . Просто колегата е смятал че като изгаси от контакт ще му е по-икономично. Никъде не е казвал че е изключвал предавката. Как може вече втори ден в темата да има по над 10 мнения, и всичко на всичко 4 от тях са по нея, от които 2 са на автора. От ФВ форума ни се смеят!Ама верно като се пуска офтопик във ваши теми, пищите, иначе не го пестите в чуждите
                      Колега, защо не се успокоиш малко? Не знам за това и питам. И се радвам, че си го обяснил, за което благодаря. Какъв е проблема? Нали за това е форум? Изобщо не ме притеснява офтопика в моите теми.Смеели ни се. На кое? На офтопика или на факта, че някой, за да спести 200 грама гориво, си рискува живота? И този на хората около него?По темата - според мен колегата пита дали може да си сложи табло на което дневният и вечният километражи са с електронен дисплей, а не с механични броячи.
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        да де, аз за това се чудя - има ли браво/а с табло което не е с цифров дисплей, а с механични броячи?

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          да де, аз за това се чудя - има ли браво/а с табло което не е с цифров дисплей, а с механични броячи?
                          Ами има мойто е с механичен километраж брояч и имах предвид таблото което показва километрите с дисплейче. Не се изразих правилно с думата електронно. Явно и двете са електронни.Снимки и на двете табла има в книжката на Бравото.Та съвместими ли са двете табла?Много се извинявам за това че не се изразих правилно и не се карайте А за спускането- на скорост беше, с загасен мотор. Е където нямаше наклон не беше на скорост.Не сам някакъв луд който ще се пусне надолу без спирачки.Знам за ППХ и че почти не харчи гориво, но ми се искаше да послушам звука на загасен двигател :D
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            Да, видях го таблото. За съжаление буксите на старото табло са 2 по 20 пина, а на новото 1х 18 и 1 х 26 пина. Вероятно БИ МОГЛО, ако намериш новото табло , с все буксите, от същия мотор, и с преработка на жиците , побългаряване.... но Ако искаш бих ти казал на теория как би станало, това което си го мисля че е възможно? Но трябва всеки един уред в твоя двигател, да е 1:1 с всеки един уред в новия двигател, или поне да изпраща същия сигнал към таблото, за да може самото табло да разчете правилно сигнала и да даде точното показание. Иначе може да се окаже че двигателя се върти с 4000 оборота на празен ход, а водата ти е 125 градуса, бензин никога нямаш, е такива разни......

                            Коментар


                              #15
                              Ами кажи ще ми е интересно аз гледам тука разни схеми. Ако може да ми покажеш на схема разликите между двете табла.Датчика който подава сигнал от скоростната кутия еднакъв ли е и при двете табла?Имам голям мерак да го направя че като гледам разни темпри 89 та с дигителни табла а това 97 ма пък механично.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X