Днес реших да карам на изгасен двигател на спускане от витоша да спестя бензин и забелязах че километража си стоеше на 0 и което на ме учуди брояча за километрите също не се въртеше.Колата не беше на контакт.Това значи ли че до таблото няма жило и ако е така може ли да се тури таблото с дисплея дето се слага на някой бравота?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo има ли механично жило на километража?
Collapse
X
-
Fiat Bravo има ли механично жило на километража?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Таблото си получава сигнал от датчика за скорост, който сигнал е елктрически, и се обработва от микропроцесора в таблото, който когато колата работи, подава съответните сигнали към уредите със стрелки. В смисъл сигнала пак е електрически, не е механичен, няма жило. Нормално като махнеш ключа, таблото да не функционира, просто му спира захранването. Сигналите са електрически, в таблото влизат 2 букси и това е. Ти искаш да сложиш табло с дигитални инструменти ли ?
Коментар
-
ogi28b написа:Таблото си получава сигнал от датчика за скорост, който сигнал е елктрически, и се обработва от микропроцесора в таблото, който когато колата работи, подава съответните сигнали към уредите със стрелки. В смисъл сигнала пак е електрически, не е механичен, няма жило. Нормално като махнеш ключа, таблото да не функционира, просто му спира захранването. Сигналите са електрически, в таблото влизат 2 букси и това е. Ти искаш да сложиш табло с дигитални инструменти ли ?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
SEV извинявай !! нищо лично но според мен трябваше да му се каже на човека !!! не за икономията на гориво а за това колко е опасна от всякаква гледна точка да караш на изгасен двигател !!!! защото ако утре пак си направи този експеримент и ти излезеш от завоя и той неможе да спре ще стане страаааааашно !!!! което не го пожелавам на никого !!!
Коментар
-
Не знам ти ли не се изразяваш правилно, или аз не мога да вдяна. Какво наричаш брояч? На таблото има оборотмер, скоростомер - със стрелки, и километражи - дневен и "вечен" , дигитални (с цифри). Дай една снимка на това табло което искаш да сложиш, и една на това което имаш в момента, да видим какви са разликите. В крайна сметка да не говорим за различни коли? Аз говоря за колата посочена на 1-во място в подписа ти. А това "електронно табло" за което говориш, да не би да го слагат на лимитирана серия коли? Или просто не съм обърнал внимание на кой модел точно го слагат?
Коментар
-
Re:
komshiqta написа:SEV извинявай !! нищо лично но според мен трябваше да му се каже на човека !!! не за икономията на гориво а за това колко е опасна от всякаква гледна точка да караш на изгасен двигател !!!! защото ако утре пак си направи този експеримент и ти излезеш от завоя и той неможе да спре ще стане страаааааашно !!!! което не го пожелавам на никого !!!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Що не извадите старата тема, и в нея да се разберете за празния ход и пускането на скорост. Какво неясно има в това да изгасиш двигателя, да включиш предавка, и да отпуснеш съединителя? Никога ли не сте го правили?!!? Проблем има ли ?? Стига да не вадиш ключа.... Просто двигателя спира съвсем да работи откъм логическата си част, и работи единствено под напора на колелата и тежестта на автомобила. И то не точно работи, ами просто се върти. С него се въртят и всички твърдо-свързани компоненти чрез ремъците . Просто колегата е смятал че като изгаси от контакт ще му е по-икономично. Никъде не е казвал че е изключвал предавката. Как може вече втори ден в темата да има по над 10 мнения, и всичко на всичко 4 от тях са по нея, от които 2 са на автора. От ФВ форума ни се смеят!Ама верно като се пуска офтопик във ваши теми, пищите, иначе не го пестите в чуждите
Коментар
-
ogi28b написа:Що не извадите старата тема, и в нея да се разберете за празния ход и пускането на скорост. Какво неясно има в това да изгасиш двигателя, да включиш предавка, и да отпуснеш съединителя? Никога ли не сте го правили?!!? Проблем има ли ?? Стига да не вадиш ключа.... Просто двигателя спира съвсем да работи откъм логическата си част, и работи единствено под напора на колелата и тежестта на автомобила. И то не точно работи, ами просто се върти. С него се въртят и всички твърдо-свързани компоненти чрез ремъците . Просто колегата е смятал че като изгаси от контакт ще му е по-икономично. Никъде не е казвал че е изключвал предавката. Как може вече втори ден в темата да има по над 10 мнения, и всичко на всичко 4 от тях са по нея, от които 2 са на автора. От ФВ форума ни се смеят!Ама верно като се пуска офтопик във ваши теми, пищите, иначе не го пестите в чуждитеlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
ogi28b написа:да де, аз за това се чудя - има ли браво/а с табло което не е с цифров дисплей, а с механични броячи?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Да, видях го таблото. За съжаление буксите на старото табло са 2 по 20 пина, а на новото 1х 18 и 1 х 26 пина. Вероятно БИ МОГЛО, ако намериш новото табло , с все буксите, от същия мотор, и с преработка на жиците , побългаряване.... ноАко искаш бих ти казал на теория как би станало, това което си го мисля че е възможно? Но трябва всеки един уред в твоя двигател, да е 1:1 с всеки един уред в новия двигател, или поне да изпраща същия сигнал към таблото, за да може самото табло да разчете правилно сигнала и да даде точното показание. Иначе може да се окаже че двигателя се върти с 4000 оборота на празен ход, а водата ти е 125 градуса, бензин никога нямаш, е такива разни......
Коментар
-
Ами кажи ще ми е интересно аз гледам тука разни схеми. Ако може да ми покажеш на схема разликите между двете табла.Датчика който подава сигнал от скоростната кутия еднакъв ли е и при двете табла?Имам голям мерак да го направя че като гледам разни темпри 89 та с дигителни табла а това 97 ма пък механично.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар