Най-общо - сваляш старото табло, и се проследява всеки кабел от буксите по цвят дали отговаря по място в буксата. После новите букси се проследява съответния кабел от тях и се свързва паралелно на старите кабели. Така получаваш 2 модела букси, и можеш да ги свържеш към което табло искаш, в смисъл обратимо е. Другия вариант - режеш старите и свързваш новите, и се надяваш на късмет. Бих го нарекъл необратимо, но пак може да се възвърне оригиналния вид. Но остава отворен въпроса дали всички уреди изпращат еднакви сигнали - старите и новите. Изглежда ми реалистично, но трябва много, много време да се отдели за да се провери теоретично всичко, и да няма после "ама...."Утре ще пусна едни схеми на таблата, да изследваме разликите в движение. Каква точно е колата ти, за да знам кое табло да сваля? Примерно 1.6 GT ot 97-ма, с климатик, абс?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo има ли механично жило на километража?
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар