Здравейте, колеги, колата ми почна да потропва отпред отдясно при неравности и откровено казано ме дразни. Не бие на счупено, но ме дразни, не карам каруца все пак.Та да попитам, какво горе-долу трябва да се смени и на какви парички, отново горе-долу ще стъпи..мисля си за нещо от сорта на тампони, на макферсона са сменяни, така че, какви други има, на носачите ли?също така какво друго може да е, на моето неопитно ухо ми звучи точно като че някой тампон е изтънял може и на макферсона да са заминали, на около 20-25хил км са...също така съм замислил, по въпроса за обезшумяването, ако искате го направете и вие, в Метро, Бриколаж има едни Боди спрейове, с които мисля да си мина хубаво подкалниците и под праговете на колата, дали ще има някакъв ефект?пп още нещо последно, който е сменял амортисьори, предни и задни, ще сподели ли цената, че не съм проверявал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт предница - Браво
Collapse
X
-
абе това ме вълнува, може ли да се сменят само тампоните на носачите, целите носачи ли се сменят много тъпо е така, аз да не съм с а4-ка освен пък да е от тампона на Макферсона не знам, ще се ходи на майстор и после ще ви кажа какво съм направилA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
С нетърпение очакваме !Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
BEX---GT написа:абе това ме вълнува, може ли да се сменят само тампоните на носачите, целите носачи ли се сменят много тъпо е така, аз да не съм с а4-ка освен пък да е от тампона на Макферсона не знам, ще се ходи на майстор и после ще ви кажа какво съм направилFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Най-добре с нови.Ако пренабиеш тампона може да не уцелите гъла и тогава......но това е за друга тема.Тампона е около 10-15лв.Труд,защото ще трябва преса 5-10лв.И след 1000км ще се разбие шарнира-тогава ко праим трябва да го пълним около 20лв-и пак под колата.Икакво стана около 45лв,а АС МЕТАЛ са по 60лв.Просто не си заслужава упражнението.Успех.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Смени първо кръглите тампони на биалетките- тези под и над носача и ако не се оправи- сменяй и носачите, но едно по едно! :D Много пишат- като смених носачите и биалетките и се оправи.... а може би е трябвало само биалетките, нали?Няма по- здраво и сигурно от оригинална част, така че не сменяйте с лека ръка заводските части без диагностика.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
колеги, има развитие по въпроса, след смяна по препоръка на сервиза - вътрешни накрайници - тропането остана а сменените части си изглеждат здрави, та сега мисля, да се обърна към носачите - мисля че е от шарнирите, но хитрите италианци са ги вързали за носачти, не зная защо така гениално... въпросът ми е, какви носачи да избера като марка, за да не ми се налага да ги сменя след 10000км заедно с носачите ще сменя и тампоните им(логично), а също така и биалетките на стабилизиращата щанга, за по сигурно, че малко е нагорял тампонаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ogi28b написа:Как пък така са те посъветвали да смениш това което обикновено го отнася най-малко?? Вътрешния накрайник.... Майсторес....За момента съм купил външните накрайници, биалетите, и сега ще взема носачи, и понеже разкъртих и каретата, та всичко накуп. Заложил съм на делфи, пък да видим.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи два тампона грубо по 20 лева са 40 + 20 за набиването, което се прави на специални преси и с труда отива над 60/бр, и носача няма да стане като заводски, а само с малко ще се различава по цена. На мен като ми обясниха, че можело и да остане на криво набит или ако превърти да се разбиел по-бързо после, и ме обедиха, че разликата в цената до един читав нов не си заслужава експериментите. Подкрепям мненията, че евтиното излиза скъпо, че по-хубаво от новото няма, и че рециклираното не е като новото.
Коментар
-
niko_ymn написа:Значи два тампона грубо по 20 лева са 40 + 20 за набиването, което се прави на специални преси и с труда отива над 60/бр, и носача няма да стане като заводски, а само с малко ще се различава по цена. На мен като ми обясниха, че можело и да остане на криво набит или ако превърти да се разбиел по-бързо после, и ме обедиха, че разликата в цената до един читав нов не си заслужава експериментите. Подкрепям мненията, че евтиното излиза скъпо, че по-хубаво от новото няма, и че рециклираното не е като новото.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Напълно подкрепям че с оглед цената на нов носач, изобщо не си заслужава играчката със смяна само на тампон на стария. lzisov - скоростния лост мърда ли ти? Като подаваш и отпускаш газта, един вид умишлено като я караш да придърпва, чува ли се ДУМ?!?!BO - пратих една девойка да ми търси АЦ Метал - онези типове и отговорили че вече не се произвеждали
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар