Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

С какво се маже гарнитура, за да не прегаря бързо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    С какво се маже гарнитура, за да не прегаря бързо?

    Моля за бърз отговор, преди да са затворили магазините в събота, защото искам за неделя да имам всичко необходимо за да си сменя гарнитурата между двуцефката и изпускателните колектори. Сменях я преди около година и половина-две заедно с меката връзка, но сега зяпна една цепка там (явно съм я препекал и издухал) и сега пак бучи. Казаха ми, че е трябвало да я намажа с нещо за да я предпазва но не разбрах с какво ги мажели преди да ги стегнат на местото им.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    нищо не се мажат имало някаква керамична паста, все едно силикон, потърси аз съм пускал такава тема. но не виждам как ще я прегаря тя е метална. по-скоро имаш друг проблем- ако не е гладка повърхността така ще прави винаги. иначе пастата беше на wurth
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Метална е от двете страни но посредата има нещо черно като сандвич, надявам се да не съм скъсал болтове, а може да е станало така защото сменях гърнета поставих я и чак после я разглобявах наново заради връзката, а то веднъж като се сложи май не е хубаво да се пипа, че то си я намачква във форма като стегне още първия път и едвали после е паснало по релефните вече равнини. Мерси за бързия отговор!
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #4
        niko_ymn написа:
        Метална е от двете страни но посредата има нещо черно като сандвич, надявам се да не съм скъсал болтове, а може да е станало така защото сменях гърнета поставих я и чак после я разглобявах наново заради връзката, а то веднъж като се сложи май не е хубаво да се пипа, че то си я намачква във форма като стегне още първия път и едвали после е паснало по релефните вече равнини. Мерси за бързия отговор!
        тва е отговора ти- шкури колектора и двуцевката хубаво и после стягай и смени тампончетата по гърнето ако има нужда и няма д аимаш повече грижи
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Вече не е спешно, а и големите вериги работят и в неделя. Купих си гърне вместо тоя пенкелер за мазане (но има такова чудо де щото ми го показаха в магазина). Аз обаче реших да сложа по-хубав резонатор заместител на катализатора и направо да я дам на майстора да си заварява, а той със сигурност трябва да ги има тея мазила. Надявам се да стане тихомобил. Ламбдата ще е се подменя, а аз не мога да я развия щото нямам толкова дълъг ключ. Това за гумичките е добра идея щото едната е напукана и виси и още малко му трябва да се откъсне и съм я овил с кабел. Ще вкарам в допълнение едни нови свещи и една нова селения и дано всичко да заспи. Изненадааа - гарнитурата за мене и за Самара - се оказа еднаква:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238576
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар

          Working...
          X