Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпков мотор или нещо друго??? HELP!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стъпков мотор или нещо друго??? HELP!!!

    Здравейте!От няколко дни запаля ли колата, когато е студена вдига 2-2500 оборота и след 30-40 секунди спадат на нормалните 1200-1300 (за студен мотор). Когато загрее колата почва да мени оборотите. Или ги вдига до към 1300-1800 и като тръгна леко на 1-ва и се оправят до към 800. И преди ги правеше тези мизерий, но сега откакто се постопли е всеки ден. Къса ми нервите това, а и разхода се вдига. Днес докато работеше двигателя, след като беше напълно загрял, извадих буксата на моторчето за празен ход и изгасих колата. След няколко часа я запалих без да включвам моторчето и веднага изгасна. Запалих с подаване на газ и след малко като пуснах газта държеше 800 оборота, т.е. на колкото съм го изключил. Изгасих, включих моторчето и пак вдигна 2000 оборота. Така че сега пак не знам моторчето ли е за смяна или компа му подава такава информация, която го бърка, което пък означава, че някой датчик най-вероятно се ебава. Ако е така кой може да е този датчик? Или пък е нещо друго? На диагностика ми казаха, че ламбдата работи добре уж, а пък и нали на студен мотор не играе.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    #2
    Преди да купиш ново което с скъпо пробвай да го почистиш.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Извинявам се, че съм пропуснал да кажа, чистил съм го два пъти, в смисъл свалял съм го и съм го пръскал обилно с ВД40. След като махна клеите на акумулатора за около час и запаля всичко е супер, колата спи, но след едно-две паления и айде пак. Та мисълта ми е каква е причината, след като ресетна ЕКУ-то да работи перфектно за известно време колата и после пак в джаза???
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #4
        трупат се грешкипробвай да вземеш от някой колега моторче, за да пробваш с негозащото диагностиката не винаги помага на 100%
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Да, и аз мисля, че трупа грешки, но възможно ли е от не добре работещо моторче да трупа грешки? А и незнам кой да помоля за моторче назаем още повече, че проблема го няма винаги и ще трябва поне 2-3 дена да карам с друго моторче и незнам кой би се съгласил.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #6
            Пробвай да го изчистиш с ултра звук ВД40 е смазка не е чистител.А това с клемите е само легенда.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              Смени го с втора употреба- можеш и сам още при автоморгата- гледай конуса да е същия и като запалиш ще видиш има ли разлика- ако не работи- го връщаш. Гледай да е от същия двигател, независимо Браво, марея и т.н.. Ориентировъчна цена 20- 40 лв.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Добре де, ама аз като солжа новото и трябва да махна минуса на акумулатора, за да се обучи новото, нали така? А аз винаги като я махна за повече от 30-40 минути и след това работи много добре и не мени оборотите. Сега си мисля ако е прецакано моторчето след рецет на ЕКУ-то възможно ли е първите няколко па;ения и километри да работи добре и после да почва да прави номера?
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  откачаш за 1 часпосле палиш и оставяш да работи на празен ход без да форсираш 10 минути
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Това съм го правил нееднократно - ефекта е перфектна работа на двигателя, но само за ден-два най-много. Преди малко запалих колата, перфектно си държа 1200 оборота, загря - оборотите като заковани, минах 50 метра и почна фиестата на оборотите - този път от 0 до 1000 дори угасна. Друг път играят от 800 до 1800, абе УЖАСССССССС.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      #11
                      Според мен, проблема ти е в датчика за температурата на входящия въздух или този за дебита. При отпускане рязко на газта, оборотомера извършва ли стъпково движение, докато слиза на долу?
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Това наистина е възможно, защото има значение какво е времето навън съответно въздуха, когато е студено времето се държат по-нормално оборотите. Ама при моя мотор няма дебитомер, а МАП сензор ако не се лъжа. Извинете ме ако бъркам. Възможно ли е да е от МАП-а, ако има такъв?
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #13
                          Нямаш дебитомер. Точно МАП-а имам в предвид.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Днес пак започна да ми прави магарии и както менеше оборотите махнах клемата на МПХ и продължиха да играят. Та си мисля сега, поправете ме ако греша, че ЕКУ-то в такъв случай не подава информация за променливи обороти, а е някъде другаде причината - точно в МПХ, например. Но пък от друга страна защо като махна акумулатора за около час и нулира грешките след това известно време работи перфектно и после се цака, звучи като прецакан датчик. Влияе се от околната температура според мен, значи е някой датчик свързан с температурата. Този на термостата(синия куплунг) е сменен, така че не е той. Възможно ли е моторчето да се позиционира за малко след рестарт на компа и после ако е прецакано пак да се ебава? А къде се намира МАП-а на Брава 1.6 103?
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар

                            Working...
                            X