Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан изпускателен колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукан изпускателен колектор

    Едната тръба на изпускателния колетор е спукана. Някой имал ли е този проблем и как е процедирал. Смяна с нов, втора употреба, заварка?Доста е шумен мотора и предполагам е е от това защото духа въздух от цепнатината.

    #2
    по добре здрав втора употреба отколкото заварка,цените са почти еднакви

    Коментар


      #3
      Абсолютно няма смисъл от заварка, временно решение. Търси втора употреба, това не е често срещан проблем до колкото мисля, така че.

      Коментар


        #4
        колекторите на повечето фиати са отзад, доста трудно ще се пробият или изгният
        2004 Audi A6 4F
        2002 Lancia Y

        Коментар


          #5
          аз мойта делта я купих така, свистеше леко, след това се спука и намирането е многооо трудно, нямаше нито при италианеца, в нито една морга, но монтиора ми се обади на един негов човек и той за щастите имаше браво на части и взех колектора. Търси по моргите с цели коли.Този от който аз го взех има магазин до моргата на италианеца и продава фарове и мигачи, можеш да провериш и там
          www.lancia-bg.com
          Безплатно публикуване на обяви в avto-borsa.com
          Lancia Lybra 20v

          Коментар


            #6
            netsurfer написа:
            аз мойта делта я купих така, свистеше леко, след това се спука и намирането е многооо трудно, нямаше нито при италианеца, в нито една морга, но монтиора ми се обади на един негов човек и той за щастите имаше браво на части и взех колектора. Търси по моргите с цели коли.Този от който аз го взех има магазин до моргата на италианеца и продава фарове и мигачи, можеш да провериш и там
            Усети ли усезаема разлика в шума след като сложи здравия колектор?

            Коментар


              #7
              Едната тръба на изпускателния колетор е спукана. Някой имал ли е този проблем и как е процедирал. Смяна с нов, втора употреба, заварка? Доста е шумен мотора и предполагам е е от това защото духа въздух от цепнатината.
              Можеш да решиш проблема за известно време, като запьлниш цепнатината с кит за ауспуси който издьржа на 700 градуса! Тубичка от тази паста струва около 5-6лв. на WALKER, нарича се EXHAUST JOINTING PASTE и се продава в магазините на ТЕХ-КО.Можеш леко да подгрееш колектора, напьлваш цепнатината с пастата и като втвьрди след около 2 часа, чак тогава можеш да запалиш за да не я издухаш предварително!УСПЕХ !

              Коментар


                #8
                Извинявай, пропуснах най-важното:Тех ко филтри, ремъци, масла, ходова част, ауспуси Адрес: бул. Симеоновско шосе 36 тел. 02/ 965 59 27, 68 60 12

                Коментар


                  #9
                  другата седмица евентуално ще взема колектор, ако не мисля да го дам да го заварят. hit-ko според теб по-добре ли е заварка или с този кит? Тръбите би трябвало да са чугунени.

                  Коментар


                    #10
                    ре

                    Аз си заварих моя и нямам никакви проблеми така че и това е решение Само имам един вапрос относно това когато е пукнат изпускателния колектор вдига ли се разхода и вазможна ли е промяна на оборотите на автомобила Браво 1.6 16

                    Коментар


                      #11
                      За разхода немога да ти кажа. Но за оборотите нетрябва да оказва влияние. Наблюденията са ми от един приятел с Корса.

                      Коментар


                        #12
                        На бравото заварявах колектори 2 години колата нямаше никакъв проблем. И аз мислех че е компромис, обаче майстора се оказа добър и нямаше никакви проблеми. А тия в моргата искаха 100 лв. за колектор. Да ама за парче чугун 100 лв. са много

                        Коментар


                          #13
                          Alexius написа:
                          другата седмица евентуално ще взема колектор, ако не мисля да го дам да го заварят. hit-ko според теб по-добре ли е заварка или с този кит? Тръбите би трябвало да са чугунени.
                          Моето мнение е, че по-добър вариант е заварката. Чугунът не се лепи трудно така, че не виждам, защо да е толкова скъпо, както бе писал колегата по-горе!?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            заварява се няма проблем и не е скъпо но се нагрява колектора и заварява топъл ! иначе може пак да се спука
                            Madness Motorsport
                            (\__/)
                            (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
                            (")_(") signature to help him gain world domination.

                            Коментар


                              #15
                              здр

                              колега по добре си купи втора употреба и то бързо защото моите биаха спукани като при теб та аз си се помотахи се наложи първо да се прибера от Омуртаг до София без тяхповярваи изживяването не е никак приятно и второ вече цял месец ги тарся и все още несъм ги намерил така4е по4ваи да тарсиш докато е време,че да нети седи фиатката на трупчета
                              tipo1.6 ie 89

                              Коментар

                              Working...
                              X