Стария е по-скъп на вторични суровини моя го върнах с/у 11.80 лв. Виж също и www.didi94.com за марките EXIDE , LOXA, CREPOWER, и VESNA, ако избереш тях.
Като марка бих ти препоръчал EXIDE. На стария дизелов форд беше с такъв и зимата издържаше доста въртене докато запали, никога не ме е предавал, дори 1 месец колата не беше палена и после запали сама.Сега съм с някъв италиански дето едвам пали бравото
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
За бензинка 44 Ah е перфектен. За какво му е по-голям!?
Амперчасовете са важни, в зависимост от оборудването на автомобила, а за това дали е бензинов или дизелов има значение стартовия ток, макар че нормален ЖТД например се пали с по-малко от 200 ампера ток, а заводския е 380.Така че ако тази брава 1.6 е с 4 ел. стъкла, климатик, ел. огледала, ел. седалки, ел. багажник, ел. колан, и всичко е ел. , не е добра идея да се вземе 44 амперчасов акумулатор.
Моята е с пълен ел.пакет и проблеми нямам. В повечето случаи се използват двете ел.стъкла и климатроника. Колко пъти в годината гласиш огледалото!? Или пък седалката!?А на дизела му е необходим хубав акумулатор зимата. Не е да не трябва - еле на Фиат
Коментар