И с тях става но се подлага 3-4 слоя ел. изолационна лента на платнена основа. Пък дори за временно след такова пристягане може да и със свински опашки да караш в место скоби. Лошото е че те стареят и се скапват от времето, макар че съм виждал на други места сложени фабрично но явно са от по качествена пластмаса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на маншон на вътрешното каре - как
Collapse
X
-
И така, и тук стигнахме в крайна сметка до под кривата круша
ivel написа:Такава скоба НЕ трябва да монтираш,защото наранява маншона.Хората затова слагат други скоби.Инач там имате постоянно масло от ск.кутия и е хубаво да се сложи нов маншон с нова скоба.Лагера на полуоската НЕ го сменяйте,особено ако не е разбит.Дръннах едно телефонче, поръчах комплект маншон и лагер и днес се занимавах със смяната им.Оригиналната част беше с идентификация "NE 47170" Made in France. Дебелината на полуоската в нашия случай е 24.4 мм.Избиването и набиването на лагера извърши един познат монтьор за една почерпака, а самата процедура е повече от тривиална:на менгемето стегна полуоската и изби стария лагер с чук ,длето и малко фантазия, а новия наби с пластмасов дорник и някакъв накрайник.Извади един куфар с най-различни дорници на "SKF", явно са си специализирани. Цялата работа за 15 мин с общите приказки.При разглобяването махнах само двата болта/2*15",17"/ на амортисьора и гайката на главината 32".Свалих и фланеца към скоростите, да му сложим хубава скоба и да се надявам, че няма да се занимавам с тоя възел повече.За пореден път нещо я стане, я не от третия път.Обезмаслих, доколкото може с меглио и изплакнах с вода.Врътнах едно кръгче и сега за през нощта пак с едно карточне отдолу да видим на сутринта всичко наред ли ще е. Маслото в скоростите налях отгоре с маркуч и финка, докато прокапе. Колата беше на крик и малко наклонена надясно, но все се надявам, че нито ще е малко, нито ще е много. Долях около 1,4L, а не знам колко не е изтекло от десния край.Та това, за сега.
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Да използвам темата и да питам знаещите.Проблема се състой в това,че при по сериозно ускорение на ниска предавка 1 и 2,дори и 3 се получава едно притрисане и тропане като на разбито каре,независимо дали е направо или в завой.Смених дясно външно каре,защото от там идваше шума,но проблема си остана.Как се диагностицира разбито вътрешно каре и кое от двете ще да е,нищо че го чувам в дясно?Имам съмнение,че средния тампон на двигателя не е захванат като хората,може ли да е от него?
Коментар
-
При счупено вътрешно каре цялата кола сее при подаване на газ. При определена скорост спира лашкането (пример: на 80 спира и от 95 на горе пак започва ) или просто казано имаш чувството че отпред си с квадратни гуми. Казвам го от личен опит.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
willow75bg написа:Проблема го реших като влезнах в канала.Болтовете на тампона са се разхлабили,стегнах и колата отново заспа.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар