Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ами сега???? Темпрата се бъгна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Uho написа:
    Fiat 127 написа:
    Смених си акумолатора и запали от раз. Не ми зарежда алтернатора май и като карам изхабявам целия ток от акумолатора. Страно е само защо светна АБС и не можах да запаля когато ме дръпнаха. Утре ще ходя във Вантотрейд да видя точно какво е и колко пари ще ми земат за ремонт. Мерси за предположенията доста ми помогнаха
    ABS-a ти светвал, защото не му е стигало захранването. Колата е не палила, когато са те дърпали - при много изхабен акумулатор, няма ток да захрани системите за работа на двигателя(помпа, инжектори, управление).Мисля, че няма смисъл за алтернатора да ходиш до Вантотрейд. Има добър еликтричар в началото на старото Обелско шосе, малко след като завиеш по него от бул. Европа. На Раковска след моста на Сливница също има сервизи, чувал съм добри отзиви за тях, но съм ги ползвал.
    Мерси за съветите и майстора каза това, че не е стигал ток. Ванто трейд ми е доста близо та за тва отидох при тях. Беше се разхлабила някаква клема на алтернатора ама на много шибано място и не съм могъл да я видя. Взеха ми 24 лева за работа и 2 клеми. А и нов акумолатор че стария за нищо не става. Благодаря за съветите ще черпя бира някои път ако се видим.
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    Коментар

    Working...
    X