Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ами сега???? Темпрата се бъгна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ами сега???? Темпрата се бъгна

    Карам си аз за работа сутринта и ми светва лампата за АБС хубаво си викам накладките са за смяна. Изгасва ми радиото ок бъгнало се е нещо. После всичко е ок. Лампата на АБС изгасна радиото работи. Вечерта отивам при гаджето. Пак същото. Гледам таблото почна нещо да свети някак си слабо. Фаровете и те. Започна придърпва съвсем леко и изгасна. Вътя да запаля нема никой. Не иска да завърти изобщо. Ок аз на светофар ще бутна да се прикрия некаде. Ама то леко нанадолнище та бутнах и запали. Карам към 200 метра и пак придърпа леко и изгасна. Някак си оборотите леко паднаха придърба и изгасна. И до там. Като завъртя и се чува леко свирене от някъде. Дръпнаха ме ама не иска да запали. Бензин има, може да е към 5-6 литра ама има. И сега се чудя кво става. Пак ще има изваждане. Моля дайте някакъв съвет че ще се побъркам
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    виж дали ти се зарежда акумулатора, според мен там ти е проблема и при мен се беше прекъснало някакво кабелче от това дето зарежда акумулатора и ми пуснаха ново и сега всичко е ОК, предполагам и при теб ще е същия проблем, поне симптомите са същите
    www.lancia-bg.com
    Безплатно публикуване на обяви в avto-borsa.com
    Lancia Lybra 20v

    Коментар


      #3
      алтернатор

      не ти зарежда алтернатора или има някъде хлабави ел контакти

      Коментар


        #4
        Re: алтернатор

        Aleko написа:
        не ти зарежда алтернатора или има някъде хлабави ел контакти
        И аз си мисля нещо подобно ама що ми светка лампата за АБС и ми гасне радиото. И като пусна аварийните миэ мига леко и лампата в купето. Мисля че е нещо от стартера или алармата. Изобщо не иска да заръти ама грам
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар


          #5
          Мен ми мирише на хлабава маса...Може и да не му е зареждало, ама човека не пише да му е святкала лампата...
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Yavor написа:
            Мен ми мирише на хлабава маса...Може и да не му е зареждало, ама човека не пише да му е святкала лампата...
            Изобщо не ми е светила лампата за акумулатора. Ще видя днес или утре ще я закарам на жичкаджия ама се си мисля, че може алармата да прави мизерии
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              Със сигурност има някъде слаба "маса". От опит знам, че това е един трудно откриваем и много трудоемък проблем.Трябва да проследиш масата от минусовата клема на акумулатора, като всяка свръзка след нея, я почистваш и така докато всичко се оправи, а при тази повреда се оправя изведнъж. п.с. предстои ти къртовски труд-отвиване-почистване-завиване и "така до края на света".
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                kiro_of_the_day написа:
                Със сигурност има някъде слаба "маса". От опит знам, че това е един трудно откриваем и много трудоемък проблем.Трябва да проследиш масата от минусовата клема на акумулатора, като всяка свръзка след нея, я почистваш и така докато всичко се оправи, а при тази повреда се оправя изведнъж. п.с. предстои ти къртовски труд-отвиване-почистване-завиване и "така до края на света".
                Аз време се някак си ще намеря ама ме притеснява факта че стартера изобщо не върти. Не се чува. На предишния фиат които карах /127 и още седи пред нас/ така беше станало ама там се беше прецакал стартера и го смених срещу 40 кинта при италианеца. Ама сега е моноинжекция и си притеснявам да не е заминало нещо друго
                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                Совалката средно на LPG
                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                Коментар


                  #9
                  Първо си изчисти клемите на акумулатора. Особенно минуса. Чистят се със сода за хляб и малко водичка. След това се маже с вазелин.
                  Fiat Ritmo 105TC
                  1600cc 105к.с.

                  Коментар


                    #10
                    johnfound написа:
                    Първо си изчисти клемите на акумулатора. Особенно минуса. Чистят се със сода за хляб и малко водичка. След това се маже с вазелин.
                    Да не би да имаш нещо против шкурката
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      johnfound написа:
                      Първо си изчисти клемите на акумулатора. Особенно минуса. Чистят се със сода за хляб и малко водичка. След това се маже с вазелин.
                      Да не би да имаш нещо против шкурката
                      И шкурката и водата и содата ще пробвам само да стане, мисля да посъбера още някое и друго мнение и да се хващам да търся проблемацията къде е.
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        Проблемати може да е и в самя акомулатор, на шефами на колата така беше станало се получило, акомулатора се скапал и не държи ток тои карал така сигурно повече от месец, алтернатора постоянно зарежда(хубаво че колата му пали от рас), и като се връща от София един ден на магистралата на 40км. от Варна колата спира точно както ти описваш само дето тои няма ABS, чи ходих да го "спасявам" запалихме с акомулатора от колата с коиато отидах, ама като откачихме кабелите и пак огасна разменихме акомулаторите, и всичко 6 ама не зарежда :")), после ремонт на алтернатор и нов акомулатор :"))

                        Коментар


                          #13
                          Най-вяероятно ти е бъгнал алтернатора и не зарежда. Виж тънката жичка която влиза в алтернатора. При мен се беше разхлабила клемата и беше паднала.

                          Коментар


                            #14
                            Смених си акумолатора и запали от раз. Не ми зарежда алтернатора май и като карам изхабявам целия ток от акумолатора. Страно е само защо светна АБС и не можах да запаля когато ме дръпнаха. Утре ще ходя във Вантотрейд да видя точно какво е и колко пари ще ми земат за ремонт. Мерси за предположенията доста ми помогнаха
                            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                            Совалката средно на LPG
                            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                            Коментар


                              #15
                              Fiat 127 написа:
                              Смених си акумолатора и запали от раз. Не ми зарежда алтернатора май и като карам изхабявам целия ток от акумолатора. Страно е само защо светна АБС и не можах да запаля когато ме дръпнаха. Утре ще ходя във Вантотрейд да видя точно какво е и колко пари ще ми земат за ремонт. Мерси за предположенията доста ми помогнаха
                              ABS-a ти светвал, защото не му е стигало захранването. Колата е не палила, когато са те дърпали - при много изхабен акумулатор, няма ток да захрани системите за работа на двигателя(помпа, инжектори, управление).Мисля, че няма смисъл за алтернатора да ходиш до Вантотрейд. Има добър еликтричар в началото на старото Обелско шосе, малко след като завиеш по него от бул. Европа. На Раковска след моста на Сливница също има сервизи, чувал съм добри отзиви за тях, но съм ги ползвал.

                              Коментар

                              Working...
                              X