Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Криви клапани на брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Криви клапани на брава 1.6 16V

    Здравейте,случи ми се нещо доста неприятно. Имам брава-та от 10 дена и в четвъртък я занесох на сервиз-а на Фиат в Русе, за смяна на ремъци и ролки, вечерта я взех излизах малко с нея, на студен двигател малко по-трудно ми запали, на другия ден ходих на работа с нея и до там, не иска да запали вечерта. идва едно момче от друг сервиз гледа я цял ден и каза, че има криви клапани 8 със сигурност. Възможно ли е това да е от това смяната на ремъците и ролките, да им търся сметка на тези от фиат??? и какви са цените на тези клапани, откъде да купя, нови или от морга????Благодаря, предварително за отговорите!
    `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

    #2
    искаш да кажеш, че си скъсал ангренажния ремък? 100% вината е на тези, които са ти го сменили. клапани си купи нови, няма да намериш от морга, цена на 8 предполагам около 100 лв. и малко нагоре.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Сега на тези дето са ти сменили ремъците им я закарваш и има казваш - "оставих ви работеща кола, искам пак да си я взема работеща, ако не - ще се срещнете с адвоката ми!"
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Само, че моя майстор казва, че ремъка и ролките са си добре, всичко с тях било ок.
        `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

        Коментар


          #5
          Откакто ми казаха, че фиат купе 2.0 16V без турбо такава кола НЯМА там не ходя.
          FIAT BRAVA 1,9-TD-100
          FIAT COUPE 2,0-16 - последно
          SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
          PEUGEOT PARTNER TEPEE

          Коментар


            #6
            Препоръчай ми сервиз за Фиат в Русе.
            `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

            Коментар


              #7
              svilen.nedkov написа:
              Само, че моя майстор казва, че ремъка и ролките са си добре, всичко с тях било ок.
              Те ремъка и ролките са си добре, ама като са разминали няколко зъба на ремъка и ето ти криви клапани.
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Не мога да ти препоръчам сервиз, тъй като аз сам си отстранявам проблемите и нямам наблюдения. Само мога да ти кажа къде ми сменяха клапани наскоро, като аз им занесох само главата. Сервиза се намира в даша до гумите в дъното. Други колеги от русе могат да споделят повече за сервизите.
                FIAT BRAVA 1,9-TD-100
                FIAT COUPE 2,0-16 - последно
                SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
                PEUGEOT PARTNER TEPEE

                Коментар


                  #9
                  ремъците са зацепени добре, зъбните колела са добре. възможно ли е леко клапаните да са били криви още преди да я взема от автокъщата (да са ги бутнали леко колкото да я продадат) и след като смених ремъци и ролки да се е сменил леко режима на работа и от това да са се изкривили повече.
                  `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

                  Коментар


                    #10
                    svilen.nedkov написа:
                    ремъците са зацепени добре, зъбните колела са добре. възможно ли е леко клапаните да са били криви още преди да я взема от автокъщата (да са ги бутнали леко колкото да я продадат) и след като смених ремъци и ролки да се е сменил леко режима на работа и от това да са се изкривили повече.
                    е няма как да караш с криви клапани. ако е така ще губи компресия и няма да има хал да върви. просто не виждам как "ще я бутнат" за да ти я продадат. добре де като измериш компресия ще се види- ако компресията ти е 1-2 атм някъде издишат клапаните /и ако е правилно зацепен ангренажа в този момент/. как разбира майстора, че ремъка е ок? ако е с гледане по белезите да не би да е превъртяла шпонка на колелата и само привидно да са ок знам ли? мотора отворен ли е вече?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      отворен е вече, ами гледал е белезите защото и той си е помислил че е то ремъците. ама каза че при тях няма нищо нередно. знам ли вече от какво е станало така е като се сменят някои неща и така става. компресия няма нали клапаните са криви
                      `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

                      Коментар


                        #12
                        сложилил са ти дебелата добавка за продажба както на мене!
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          добавките могат да дадат ефект при духнали сегменти, при клапани няма начин да уплътнят.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Punto75MPI написа:
                            сложилил са ти дебелата добавка за продажба както на мене!
                            Дано да не е така защото това е много гаден номер от страна на продавача.Сменяш си маслото и след няма и 10000 км си в джаза.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Кой от двата на Фиат - този към Дунав мост (който е и за Ивеко) или другия долу до Русенски Лом (който е и за Алфа и Ланча)? Тея само са ти изтървали фиксирането на валовете ако въобще имат инструмент за фиксиране. Аз после ще ви кажа от кой от двата сервиза аз също останах недоволен но при смяна на съединител.
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар

                              Working...
                              X