дат4ика за малото на крома, 2 генерация 2.0ie. При мен постоянно свети, при положение, 4е маслото е току що сменено. изгасва само ако дам на контакт, изклю4а и повторно дам контакт и тогава паля. тва е доста дразнещо, затова ще бъда много благодарен за идеи!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Откъде се нулира датчика за маслото на крома
Collapse
X
-
На теб ти свети явно датчика за качеството на маслото, не за налягането.Гасненето става като се смени самия датчик - той представлява едно съпротивление което се мени според качеството на маслото. Доколкото знам подлежи на смяна на около 100-120к километра.На Кромата на баща ми така светеше, сложихме на клемата му едно обикновено съпротивление (мисля че беше 200ома) и завинаги решихме проблеме със светенето.Не си спомням обаче наистина каквоа стойност беше съпротивлението - вземи едно променливо съпротивление, вържи го и върти докато изгасне, след това го замери и виж наколко ома гаси - и слагай обикновено с подобна стойност.Иначе другия вариант е нов датчик, само дето като го търсихме преди 5-6 години беше към 200 лева.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Yavor написа:На теб ти свети явно датчика за качеството на маслото, не за налягането.Гасненето става като се смени самия датчик - той представлява едно съпротивление което се мени според качеството на маслото. Доколкото знам подлежи на смяна на около 100-120к километра.На Кромата на баща ми така светеше, сложихме на клемата му едно обикновено съпротивление (мисля че беше 200ома) и завинаги решихме проблеме със светенето.Не си спомням обаче наистина каквоа стойност беше съпротивлението - вземи едно променливо съпротивление, вържи го и върти докато изгасне, след това го замери и виж наколко ома гаси - и слагай обикновено с подобна стойност.Иначе другия вариант е нов датчик, само дето като го търсихме преди 5-6 години беше към 200 лева.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Датчика беше отпред някъде на блока, откачаш квото видиш на работещ мотор и ако ти светне лампата за налягането значи не е този ... :D А номера с паленето и гасенето - най вероятно сега е започнал да ти се скапва и след като запалиш и се загрее датчика отчита правилно ама компа ти е приел че е зле и затова като загасиш и запалиш после гасне - отчита правилно. Ама след известно време съвсем ще спре да гасне... Е това е само теория...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Датчика беше отпред някъде на блока, откачаш квото видиш на работещ мотор и ако ти светне лампата за налягането значи не е този ... :D А номера с паленето и гасенето - най вероятно сега е започнал да ти се скапва и след като запалиш и се загрее датчика отчита правилно ама компа ти е приел че е зле и затова като загасиш и запалиш после гасне - отчита правилно. Ама след известно време съвсем ще спре да гасне... Е това е само теория...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
на мене по същия начин ми е датчика за маслото на борд компютъра и след като дам контакт и върна изгасва и после не свети. при мен е така, защото като си слагах алармата ми вързаха тая лампа да е към имобилайзера, така че да знам кога е включен. ма по едно време като осъзнах колко е непрактично така и отидох да го махнат тия дето го бяха сложили казаха, че не можели и така си карам сега'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар