Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде се нулира датчика за маслото на крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откъде се нулира датчика за маслото на крома

    дат4ика за малото на крома, 2 генерация 2.0ie. При мен постоянно свети, при положение, 4е маслото е току що сменено. изгасва само ако дам на контакт, изклю4а и повторно дам контакт и тогава паля. тва е доста дразнещо, затова ще бъда много благодарен за идеи!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    На теб ти свети явно датчика за качеството на маслото, не за налягането.Гасненето става като се смени самия датчик - той представлява едно съпротивление което се мени според качеството на маслото. Доколкото знам подлежи на смяна на около 100-120к километра.На Кромата на баща ми така светеше, сложихме на клемата му едно обикновено съпротивление (мисля че беше 200ома) и завинаги решихме проблеме със светенето.Не си спомням обаче наистина каквоа стойност беше съпротивлението - вземи едно променливо съпротивление, вържи го и върти докато изгасне, след това го замери и виж наколко ома гаси - и слагай обикновено с подобна стойност.Иначе другия вариант е нов датчик, само дето като го търсихме преди 5-6 години беше към 200 лева.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Yavor написа:
      На теб ти свети явно датчика за качеството на маслото, не за налягането.Гасненето става като се смени самия датчик - той представлява едно съпротивление което се мени според качеството на маслото. Доколкото знам подлежи на смяна на около 100-120к километра.На Кромата на баща ми така светеше, сложихме на клемата му едно обикновено съпротивление (мисля че беше 200ома) и завинаги решихме проблеме със светенето.Не си спомням обаче наистина каквоа стойност беше съпротивлението - вземи едно променливо съпротивление, вържи го и върти докато изгасне, след това го замери и виж наколко ома гаси - и слагай обикновено с подобна стойност.Иначе другия вариант е нов датчик, само дето като го търсихме преди 5-6 години беше към 200 лева.
      Бърз си имам само 2 въпроса още:1. къде седи този дат4ик? 2. ако е така както казваш какво е обяснението на трика с даването 2 пъти на контакт?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Датчика беше отпред някъде на блока, откачаш квото видиш на работещ мотор и ако ти светне лампата за налягането значи не е този ... :D А номера с паленето и гасенето - най вероятно сега е започнал да ти се скапва и след като запалиш и се загрее датчика отчита правилно ама компа ти е приел че е зле и затова като загасиш и запалиш после гасне - отчита правилно. Ама след известно време съвсем ще спре да гасне... Е това е само теория...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Yavor написа:
          Датчика беше отпред някъде на блока, откачаш квото видиш на работещ мотор и ако ти светне лампата за налягането значи не е този ... :D А номера с паленето и гасенето - най вероятно сега е започнал да ти се скапва и след като запалиш и се загрее датчика отчита правилно ама компа ти е приел че е зле и затова като загасиш и запалиш после гасне - отчита правилно. Ама след известно време съвсем ще спре да гасне... Е това е само теория...
          Благодаря, пи4, за отговорите. последно ако знаеш по принцип откъде си се нулира дат4ика при ве4е сменено масло, ако не здраве да е. знам при бмв например, 4е само с бъркане в компа става, при мондео има коп4е в жабката, ама при крома
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            на мене по същия начин ми е датчика за маслото на борд компютъра и след като дам контакт и върна изгасва и после не свети. при мен е така, защото като си слагах алармата ми вързаха тая лампа да е към имобилайзера, така че да знам кога е включен. ма по едно време като осъзнах колко е непрактично така и отидох да го махнат тия дето го бяха сложили казаха, че не можели и така си карам сега
            '93 Croma 2.0T -ex
            '98 Coupe 20V

            Коментар

            Working...
            X