Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте акумолатора пак е аут

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И въпреки това аз съм си направил ключе в жабката. Касетофона ми харчи 0.04А, а не както съм писал по-горе 0.4А и алармата 0.07А, общо 0.11А * 24 часа на ден = 2.5А. И зимата като беше навял 1м сняг пред гаража и 10 дена не я бях палил = паднал акумулатор от скапания касетофон. Оригиналния касетофон на колата си помни радиостанциите дори и като му спреш тока защото има EEPROM, а тези без ток нищо не помнят. Така че касетофона по 1А на ден си дърпа и ако караш колата по-рядко и на къси разстояния за 1-2 месеца нищо чудно да зареждаш акумулатор.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #32
      spark написа:
      И въпреки това аз съм си направил ключе в жабката. Касетофона ми харчи 0.04А, а не както съм писал по-горе 0.4А и алармата 0.07А, общо 0.11А * 24 часа на ден = 2.5А. И зимата като беше навял 1м сняг пред гаража и 10 дена не я бях палил = паднал акумулатор от скапания касетофон. Оригиналния касетофон на колата си помни радиостанциите дори и като му спреш тока защото има EEPROM, а тези без ток нищо не помнят. Така че касетофона по 1А на ден си дърпа и ако караш колата по-рядко и на къси разстояния за 1-2 месеца нищо чудно да зареждаш акумулатор.
      Ами колега аз я карам почти всеки ден. Да не кажа всеки. Консумация от 0,04А както ми е в момента ми е абсолютно поносима. А и този блаупункт също си пази станциите дори при изключено захранване, това го установих след многократни изключвания на захранването му
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #33
        Точно същото беше и на тоя голф дето ти казвам, радиото свързано по най-бързия начин и.... Сега е свързано правилно, и всичко е наред. Добре е че си открил проблема и си го елиминирал! Жалко че половината "майстори" са си е=али майката....и тоя дето ти е вързал цд-то първия път - и той. Да го таковам в "оторизирания сервиз", да го таковам!

        Коментар


          #34
          Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа прав Twisted Evil Twisted Evil Или ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци. Evil or Very Mad Това не би било проблем при читав акумулатор.0.5А означава за един час използвана електроенергия./закона на ОМ/Съответно за 10 часа това прави 5А и около 7-10А до сутринта.При добро зареждане и нов акумулатор от 60А/часа,както постави въпроса колегата,подобен разход на ток не би бил от значение за нормалното завъртване на мотора на сутринта.Така че не би бил проблем в случая подобен разход.Освен ако самия акумулатор не е бил стар или дефектирал(Утечка в клетките,между полюсите ако е замърсен,наличие на утайки при некачествено производство,използване на не добре дестилирана вода при доливане,гъстота на електролита и др.)
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #35
            Stilo написа:
            Само да попитам, ако имаме пробив в диодната плочка (някой от диодите) не би ли трябвало да изпише (светне червения акумулатор на таблото) че алтернатора не зарежда.
            Не защото в случай на непълен пробив а само на намалено съпротивление на диод(топлинен пробив където диода не работи когато е загрял от високия ток)и също при положението на ротора спрямо статора лампата на таблото не би подсказала проблем.А при запален мотор това се изразява само с не достатъчно зареждане и не с липса на такова!Така че в случая индикацията на таблото няма да свети при запален двигател но зарядката ще е под номинала
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #36
              Не се мъчи сам, очевидно има утечка, отиди на електричар да я намери и отстрани. Не струва много, между 10 и 20 лв. най - много да ти вземе. Аз ходя при един, който поставя аларми зад баня Мадара, но прави и повечето електрикаджийски ремонти. Това е един гараж със синя врата на Тунджа, първата успоредна на Пенчо Славейков, между Прага и Витошка.
              FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

              Коментар

              Working...
              X