И въпреки това аз съм си направил ключе в жабката. Касетофона ми харчи 0.04А, а не както съм писал по-горе 0.4А и алармата 0.07А, общо 0.11А * 24 часа на ден = 2.5А. И зимата като беше навял 1м сняг пред гаража и 10 дена не я бях палил = паднал акумулатор от скапания касетофон. Оригиналния касетофон на колата си помни радиостанциите дори и като му спреш тока защото има EEPROM, а тези без ток нищо не помнят. Така че касетофона по 1А на ден си дърпа и ако караш колата по-рядко и на къси разстояния за 1-2 месеца нищо чудно да зареждаш акумулатор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте акумолатора пак е аут
Collapse
X
-
spark написа:И въпреки това аз съм си направил ключе в жабката. Касетофона ми харчи 0.04А, а не както съм писал по-горе 0.4А и алармата 0.07А, общо 0.11А * 24 часа на ден = 2.5А. И зимата като беше навял 1м сняг пред гаража и 10 дена не я бях палил = паднал акумулатор от скапания касетофон. Оригиналния касетофон на колата си помни радиостанциите дори и като му спреш тока защото има EEPROM, а тези без ток нищо не помнят. Така че касетофона по 1А на ден си дърпа и ако караш колата по-рядко и на къси разстояния за 1-2 месеца нищо чудно да зареждаш акумулатор.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Точно същото беше и на тоя голф дето ти казвам, радиото свързано по най-бързия начин и.... Сега е свързано правилно, и всичко е наред. Добре е че си открил проблема и си го елиминирал! Жалко че половината "майстори" са си е=али майката....и тоя дето ти е вързал цд-то първия път - и той. Да го таковам в "оторизирания сервиз", да го таковам!
Коментар
-
Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа прав Twisted Evil Twisted Evil Или ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци. Evil or Very Mad Това не би било проблем при читав акумулатор.0.5А означава за един час използвана електроенергия./закона на ОМ/Съответно за 10 часа това прави 5А и около 7-10А до сутринта.При добро зареждане и нов акумулатор от 60А/часа,както постави въпроса колегата,подобен разход на ток не би бил от значение за нормалното завъртване на мотора на сутринта.Така че не би бил проблем в случая подобен разход.Освен ако самия акумулатор не е бил стар или дефектирал(Утечка в клетките,между полюсите ако е замърсен,наличие на утайки при некачествено производство,използване на не добре дестилирана вода при доливане,гъстота на електролита и др.)Fiat Marea TD100
Коментар
-
Stilo написа:Само да попитам, ако имаме пробив в диодната плочка (някой от диодите) не би ли трябвало да изпише (светне червения акумулатор на таблото) че алтернатора не зарежда.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не се мъчи сам, очевидно има утечка, отиди на електричар да я намери и отстрани. Не струва много, между 10 и 20 лв. най - много да ти вземе. Аз ходя при един, който поставя аларми зад баня Мадара, но прави и повечето електрикаджийски ремонти. Това е един гараж със синя врата на Тунджа, първата успоредна на Пенчо Славейков, между Прага и Витошка.FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар