Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте акумолатора пак е аут

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    6ma7ka7a написа:
    ...Утивам аз след две седмици и те ми казват давамети нов акумулатор този е бил дефектен сложихаго мериха викат добре зарежда и това беше та исках да ти кажа,че може и при теб да е така.
    Колега, кажи каква марка е бил този акомулатор.
    My car is the best :P
    Fiat Tempra SW 1.9 TD

    http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

    Коментар


      #17
      Акумулатора беше Монбат.
      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

      Коментар


        #18
        Абе, колега, замери тока с мултицет, както написаха по-горе, на обхват 10 А, щото за по-малкте "амперажи" има бушон 2А, ама не забравяй, че първоначално като забодеш уреда, за кратко ще дръпне голям ток. Изчакай 10-ина секунди и виж какво показва мултицета. Ако показва повече от 0.10 си смъкни прехваления китайски кастофон и пак замери. Ако е от него, ще те избъзикам, ама няма да се сърдиш :D Обещаваш ли :D
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Всичко казано до тук е вярно но и доста далеч от истината.1)Ако откачен от клемите нов или стар акумулатор се саморазрежда-на боклука или рекламация!2)Проверка на зареждането на автомобила-нормалмо зареждане в границите на 13.7до14.5volta(проверява се с мултицет на включени светлини,при над 2000 оборота!)3)Проверка за утечка.Вероятен пробив на диод в алтернатора.В случая тока минава накъсо през четките на алтернатора и дефектиралия елемент.Проверява се с мултицет за консумация.(при изваден ключ за запалване)При последната ситуация ако се установи че няма утечка следва да се постави алтернатора в друго положение спрямо оста си на въртене и да се пробва пак..Това е така защото променливия ток от алтернатора се изправя от комплект диоди свързани в мостова схема и ако едната половина работи нормално то при завъртане утечката може да е в другата половина на моста.Това го казах на просто че не ми се обяснява принципа на работа на изправителя на ток,но ако разбирате малко поне ще сте наясно.Иначе диодите се сменят лесно но ако отидете в сервиз за това ще ви сменят целия алтернатор а той е скъп.Един диод струва стотинки,меко казано!4)Друга повреда за по сериозна утечка е малко вероятна!Имам в предвид такава.че да я забележи и жена ви на другия ден след като стартера ви не върти нормално мотора или пък колата ви се е запалила и ви е събудила пожарната.Успех!
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Абе, колега, замери тока с мултицет, както написаха по-горе, на обхват 10 А, щото за по-малкте "амперажи" има бушон 2А, ама не забравяй, че първоначално като забодеш уреда, за кратко ще дръпне голям ток. Изчакай 10-ина секунди и виж какво показва мултицета. Ако показва повече от 0.10 си смъкни прехваления китайски кастофон и пак замери. Ако е от него, ще те избъзикам, ама няма да се сърдиш :D Обещаваш ли :D
            Колега в момента съм с Blaupunkt (пак е made in china) ама уж не е долнопробно менте като нео или елит. Ама ако наистина е от касетофона, ще видиш скоро тема, че купувам оригинален касетофон Между другото вчера ми дадоха ток покарах малко колкото да възбуди и позареди акумулатора и загасих колата. Но този път си я заключих с ключа и не пуснах алармата. Сутринта запали от раз. Но днес ще ида да проверят какъв е проблема. Аз залагам на тъпата аларма.
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар


              #21
              Само да попитам, ако имаме пробив в диодната плочка (някой от диодите) не би ли трябвало да изпише (светне червения акумулатор на таблото) че алтернатора не зарежда.

              Коментар


                #22
                Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа прав Или ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #23
                  Астига бе сигурно и на мен ми дърпа ток трябва да проверя.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #24
                    Моя го установих, че дърпа 0.4А още на втората седмица като не можах да запаля с чисто нов акумулатор Реших проблема като сложих едно ключе в жабката, което спира тока към плеъра. Единствения недостатък е, че си губи радио станциите но предпочитам това отколкото да свалям акумулатора често
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      Какви са тези плеъри ,че дърпат толкова ток да не са лампови?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Как мода да разбера най-лесно да ли моя плеър дърпа ток и колко.
                        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                        Коментар


                          #27
                          6ma7ka7a написа:
                          Как мода да разбера най-лесно да ли моя плеър дърпа ток и колко.
                          Трябва да прекараш тока за захранването му през мултицет ама по добре бягай при електричар.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            noriaga написа:
                            Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа прав Или ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци.
                            И да слушаш батко си
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b, Пуснато на: [url=http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=256645#256645 написа:
                              Нед Апр 13, 2008 7:49 pm[/url]] Провери касетофона, колега....
                              ... ама кой да чете...

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                ogi28b, Пуснато на: [url=http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=256645#256645 написа:
                                Нед Апр 13, 2008 7:49 pm[/url]] Провери касетофона, колега....
                                ... ама кой да чете...
                                Колега чета, за това цд-то беше първото нещо което проверих. НО.... оказа се че проблема не е в цд-то а в начина на свързване. Както бях написал човека от "оторизирания сервиз" дори не си направи труда да погледне схемата на цд-то, а свърза двата + на късо и си свърши работата . Абе зачудих се аз не може така тъпо да е измислено, че да трябва да свързвам 2 кабела на едно за да работи без да е на контакт автомобила. Реших да разгледам схемата на цд-то и опааа.. както се вижда на снимката по-долу проблема е бил, че +-вите кабели са им обърнати местата. Та съответно срязах кабелите и ги вързах както е по схемата на цд-то. Сега си бачка без да е на контакт колата, пази си настройките и консумацията му е 30мА. Честито. Пак ще посещавам "оторизираните сервизи" на technopolis Специално този в люлин
                                Прикачени файлове
                                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                                Коментар

                                Working...
                                X