Колеги, преди време бях писъл, че ми падаше на 2 пъти акумолатора. След зареждане караше известно време около месец и пак падаше. Като падна на третия път преди около месец направо отидох и купих нов. Ок всичко точно. Замерихме заряда 14 и нещо волта. Човека който го замери каза супер е. Да, да, ама не. 2 дена не я бях карал и отивам преди около час да запаля да ида малко на пазар и опааа няма никой. Акумолатора пак е на 0 а уж е нов марката е FAAM италиански. Кажете какъв може да е проблема мамка му. Май не е проблема в акумолаторите, защото и стария беше на 2 години не беше някой дърт. Уж зарежда нормално, ама акумулаторите падат супер бързо. Да не би да има супер голяма консумация като е загасена, някакъв проблем с тоците......... ама чак пък за 2 дена да се изхаби Кажете, къде да я закарам в София където да се занимават с алтернатори и ел. по колите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте акумолатора пак е аут
Collapse
X
-
100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Колега не се притеснявай при мен беше същото купих си нов акумулатор всичко точно колата е мерят добре зарежда (това като го купувах) и след около два месеца и половина една сутрин ставам викам я чакай да утида за запаля колата да направя едно кръгче утивам въртя никой тъблото изгасва когато се пробвам да запаля.Бутнахаме и запалих и викам чакай да утида да видя нали акумулатора има гаранция утивам аз спирам влизам казвам им казвам това и това се случи те викат дай да измерим излизаме от вънка пробвам да запаля не става те викат дай да сваляме акумулатора свалиха го и ми дадоха оборотен и ми казаха ела след 2 седмици.Утивам аз след две седмици и те ми казват давамети нов акумулатор този е бил дефектен сложихаго мериха викат добре зарежда и това беше та исках да ти кажа,че може и при теб да е така.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Kолега, направи проверка за консумация на ток в покой. Вземаш един мултицет (за 5-10 лева) и откачаш плюсовата клема на акумулатора. Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла). Ако показанията са над 1А (запалена крушка, габарити и пр.), сам можеш да прецениш че ако капацитета на акумулатора ти е примерно 50Аh, то той ще се изхаби за 50 часа (два дена). И ако го караш примерно само градско по около 20-40 км. дневно няма начин да се зареди до 100% и винаги ще се намалява капацитета в него.Така че ... ти си на ход!
Коментар
-
noriaga написа:kimirai написа:100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Stilo написа:Kолега, направи проверка за консумация на ток в покой. Вземаш един мултицет (за 5-10 лева) и откачаш плюсовата клема на акумулатора. Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла). Ако показанията са над 1А (запалена крушка, габарити и пр.), сам можеш да прецениш че ако капацитета на акумулатора ти е примерно 50Аh, то той ще се изхаби за 50 часа (два дена). И ако го караш примерно само градско по около 20-40 км. дневно няма начин да се зареди до 100% и винаги ще се намалява капацитета в него.Така че ... ти си на ход!Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:kiselo написа:мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ако ти е голяма консумацията, започваш да махаш един по един бушоните, докато не видиш откъде минава тока. когато засечеш бушона вече е лесно - на един бушон имаш най-много 2-3 консуматора, обединени в блок (светлини, стартер, чистачки, парно...такива ми ти работи). Ако при махнати всички бушони пак консумира ток - значи е закъсило някъде и вече работата става дебела...
Коментар
-
Stilo написа:Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар