Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте акумолатора пак е аут

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги помагайте акумолатора пак е аут

    Колеги, преди време бях писъл, че ми падаше на 2 пъти акумолатора. След зареждане караше известно време около месец и пак падаше. Като падна на третия път преди около месец направо отидох и купих нов. Ок всичко точно. Замерихме заряда 14 и нещо волта. Човека който го замери каза супер е. Да, да, ама не. 2 дена не я бях карал и отивам преди около час да запаля да ида малко на пазар и опааа няма никой. Акумолатора пак е на 0 а уж е нов марката е FAAM италиански. Кажете какъв може да е проблема мамка му. Май не е проблема в акумолаторите, защото и стария беше на 2 години не беше някой дърт. Уж зарежда нормално, ама акумулаторите падат супер бързо. Да не би да има супер голяма консумация като е загасена, някакъв проблем с тоците......... ама чак пък за 2 дена да се изхаби Кажете, къде да я закарам в София където да се занимават с алтернатори и ел. по колите
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Сам си си отговорил - провери за консумация като не е в движение - някой лампа да не остава светната. Др иначе няма какво да е
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    Коментар


      #3
      Евентуално паметта на CD-то да дърпа голям ток! И такъв случай е имало!

      Коментар


        #4
        100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.
        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

        Коментар


          #5
          kimirai написа:
          100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.
          Колеги сега замерихме с мултицет. Зарежда си на 14,2 14,3 V. За отечки не знам как да замеря. Утре (ако запаля) ще ида до гаранционния сервиз да видим за какво става въпрос. Лампи нямам включени със сигурност, а как мога да видя дали тази в багажника свети като е затворен ?
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #6
            А алрмата да неби да дърпа?
            Фиат Брава 1.4 12V 1998г

            Коментар


              #7
              Колега не се притеснявай при мен беше същото купих си нов акумулатор всичко точно колата е мерят добре зарежда (това като го купувах) и след около два месеца и половина една сутрин ставам викам я чакай да утида за запаля колата да направя едно кръгче утивам въртя никой тъблото изгасва когато се пробвам да запаля.Бутнахаме и запалих и викам чакай да утида да видя нали акумулатора има гаранция утивам аз спирам влизам казвам им казвам това и това се случи те викат дай да измерим излизаме от вънка пробвам да запаля не става те викат дай да сваляме акумулатора свалиха го и ми дадоха оборотен и ми казаха ела след 2 седмици.Утивам аз след две седмици и те ми казват давамети нов акумулатор този е бил дефектен сложихаго мериха викат добре зарежда и това беше та исках да ти кажа,че може и при теб да е така.
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #8
                Kолега, направи проверка за консумация на ток в покой. Вземаш един мултицет (за 5-10 лева) и откачаш плюсовата клема на акумулатора. Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла). Ако показанията са над 1А (запалена крушка, габарити и пр.), сам можеш да прецениш че ако капацитета на акумулатора ти е примерно 50Аh, то той ще се изхаби за 50 часа (два дена). И ако го караш примерно само градско по около 20-40 км. дневно няма начин да се зареди до 100% и винаги ще се намалява капацитета в него.Така че ... ти си на ход!

                Коментар


                  #9
                  noriaga написа:
                  kimirai написа:
                  100% имаш консумация на ток в покой. Огледай се за някоя крушка като огасиш да остава да свети-я багажник или друго.Електричарите ги хващат тези неща за половин час.Успех.
                  Колеги сега замерихме с мултицет. Зарежда си на 14,2 14,3 V. За отечки не знам как да замеря. Утре (ако запаля) ще ида до гаранционния сервиз да видим за какво става въпрос. Лампи нямам включени със сигурност, а как мога да видя дали тази в багажника свети като е затворен ?
                  Махаш кората,затваряш багажника без кора и гледаш през стъклото или от вътрешната страна :D
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Stilo написа:
                    Kолега, направи проверка за консумация на ток в покой. Вземаш един мултицет (за 5-10 лева) и откачаш плюсовата клема на акумулатора. Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла). Ако показанията са над 1А (запалена крушка, габарити и пр.), сам можеш да прецениш че ако капацитета на акумулатора ти е примерно 50Аh, то той ще се изхаби за 50 часа (два дена). И ако го караш примерно само градско по около 20-40 км. дневно няма начин да се зареди до 100% и винаги ще се намалява капацитета в него.Така че ... ти си на ход!
                    Колегата най-правилно го е обяснил.Въпросът е как ако има консумация над 1мА ще разбере от къде е.На принципа на елиминацията свен.......
                    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #12
                        kiselo написа:
                        мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...
                        Явно е така. Въпроса е дали лесно се открива ако има някаква отечка на ток. Т.е. кой е консуматора. Абе мама му стара преди да сложа аларма и друго CD колата е седяла по 10 дена без да е палена и палеше от раз. От как ги сложих..... абе не я ли запаля 1-2 дена и все се усещаше че акумулатора аха аха да падне не палеше от 1/4 оборот като преди. Казах си е сигурно акумулатора е пътник, ама ето смених го с нов и пак е така. Ще взема да си сложа стария касетофон и да я махна тая шибана аларма.
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #13
                          noriaga написа:
                          kiselo написа:
                          мдам стават такива неща...на рендето на една колежка му падаше постоянно акумолатора и се оказа че чудесното и НЕО -мп3 "пляър" дърпа ток и когато се изключен и то бая дърпа та чак да и свали акуто смятай...със сигурност има някакъв консуматор или някъде нещо окъсено което е по неприятния вариант...
                          Явно е така. Въпроса е дали лесно се открива ако има някаква отечка на ток. Т.е. кой е консуматора. Абе мама му стара преди да сложа аларма и друго CD колата е седяла по 10 дена без да е палена и палеше от раз. От как ги сложих..... абе не я ли запаля 1-2 дена и все се усещаше че акумулатора аха аха да падне не палеше от 1/4 оборот като преди. Казах си е сигурно акумулатора е пътник, ама ето смених го с нов и пак е така. Ще взема да си сложа стария касетофон и да я махна тая шибана аларма.
                          ами тогава върви по стъпките...разкачай музиката и виж резултата...най-добре ще е да направиш както колегата ти е обяснил да замериш...и ако има още някой с теб да изключва отделните елементи ще ти стане ясно кой е този консуматор...а ако има отечка вече ...хм трябва да помисля но и тя трябва да има как да се засече къде е точно ако знаеш къде ти минават кабелите и колко са дълги...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #14
                            Ако ти е голяма консумацията, започваш да махаш един по един бушоните, докато не видиш откъде минава тока. когато засечеш бушона вече е лесно - на един бушон имаш най-много 2-3 консуматора, обединени в блок (светлини, стартер, чистачки, парно...такива ми ти работи). Ако при махнати всички бушони пак консумира ток - значи е закъсило някъде и вече работата става дебела...

                            Коментар


                              #15
                              Stilo написа:
                              Настройваш мултицета да мери на прав - mA и свързваш единия край на клемата на жицата, а другия на плюсовия извод на акумулатора. Ако ти е изправно всичко показанието трябва да бъде в границите 50-200 mA (в зависимост от броя консуматори: аларма, памет на касетофона, памет на табло...бла-бла).
                              може би е по-разумно да се мери на без-бушонната верига, до 10 ампера която е, че така може да се стопи бушона на уреда, китайските са до 200 милиампера мисля, и ако имаш 1/2 ампер консумация - гори. Провери касетофона, колега, наскоро едно гоуфче точно от касетофона му дърпаше 1 ампер, и му сриваше акумулатора много бързо.

                              Коментар

                              Working...
                              X