6ma7ka7a написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте акумолатора пак е аут
Collapse
X
-
Абе, колега, замери тока с мултицет, както написаха по-горе, на обхват 10 А, щото за по-малкте "амперажи" има бушон 2А, ама не забравяй, че първоначално като забодеш уреда, за кратко ще дръпне голям ток. Изчакай 10-ина секунди и виж какво показва мултицета. Ако показва повече от 0.10 си смъкни прехваления китайски кастофон и пак замери. Ако е от него, ще те избъзикам, ама няма да се сърдиш :D Обещаваш ли:D
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Всичко казано до тук е вярно но и доста далеч от истината.1)Ако откачен от клемите нов или стар акумулатор се саморазрежда-на боклука или рекламация!2)Проверка на зареждането на автомобила-нормалмо зареждане в границите на 13.7до14.5volta(проверява се с мултицет на включени светлини,при над 2000 оборота!)3)Проверка за утечка.Вероятен пробив на диод в алтернатора.В случая тока минава накъсо през четките на алтернатора и дефектиралия елемент.Проверява се с мултицет за консумация.(при изваден ключ за запалване)При последната ситуация ако се установи че няма утечка следва да се постави алтернатора в друго положение спрямо оста си на въртене и да се пробва пак..Това е така защото променливия ток от алтернатора се изправя от комплект диоди свързани в мостова схема и ако едната половина работи нормално то при завъртане утечката може да е в другата половина на моста.Това го казах на просто че не ми се обяснява принципа на работа на изправителя на ток,но ако разбирате малко поне ще сте наясно.Иначе диодите се сменят лесно но ако отидете в сервиз за това ще ви сменят целия алтернатор а той е скъп.Един диод струва стотинки,меко казано!4)Друга повреда за по сериозна утечка е малко вероятна!Имам в предвид такава.че да я забележи и жена ви на другия ден след като стартера ви не върти нормално мотора или пък колата ви се е запалила и ви е събудила пожарната.Успех!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Абе, колега, замери тока с мултицет, както написаха по-горе, на обхват 10 А, щото за по-малкте "амперажи" има бушон 2А, ама не забравяй, че първоначално като забодеш уреда, за кратко ще дръпне голям ток. Изчакай 10-ина секунди и виж какво показва мултицета. Ако показва повече от 0.10 си смъкни прехваления китайски кастофон и пак замери. Ако е от него, ще те избъзикам, ама няма да се сърдиш :D Обещаваш ли:D
Между другото вчера ми дадоха ток покарах малко колкото да възбуди и позареди акумулатора и загасих колата. Но този път си я заключих с ключа и не пуснах алармата. Сутринта запали от раз. Но днес ще ида да проверят какъв е проблема. Аз залагам на тъпата аларма.
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа правИли ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци.
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Моя го установих, че дърпа 0.4А още на втората седмица като не можах да запаля с чисто нов акумулаторРеших проблема като сложих едно ключе в жабката, което спира тока към плеъра. Единствения недостатък е, че си губи радио станциите но предпочитам това отколкото да свалям акумулатора често
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
noriaga написа:Оказа се касетофона. Дърпа 0,5А. След като го откачих консумацията стана 0,01А. Колегата Dido_Lyubenov се оказа правИли ще си взема някои оригинален касетофон или ще слушам този но ще го направя пак по старому да работи само когато е на контакт. Китайски боклуци.
И да слушаш батко си
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ogi28b написа:ogi28b, Пуснато на: [url=http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=256645#256645 написа:Нед Апр 13, 2008 7:49 pm[/url]] Провери касетофона, колега....Както бях написал човека от "оторизирания сервиз" дори не си направи труда да погледне схемата на цд-то, а свърза двата + на късо и си свърши работата
. Абе зачудих се аз не може така тъпо да е измислено, че да трябва да свързвам 2 кабела на едно за да работи без да е на контакт автомобила. Реших да разгледам схемата на цд-то и опааа.. както се вижда на снимката по-долу проблема е бил, че +-вите кабели са им обърнати местата. Та съответно срязах кабелите и ги вързах както е по схемата на цд-то. Сега си бачка без да е на контакт колата, пази си настройките и консумацията му е 30мА. Честито.
Пак ще посещавам "оторизираните сервизи" на technopolis
Специално този в люлин
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар