1.Перката на радиатора за охладителната течност има ли някакви лагери и възможно ли е от тях да се чува стържене подобно на метал?2.Спирачките на задните колела на всички пунта ли са супер калпави,или само при мен е така?Смених накладките,но положението е плачебно,идеи?3.Т.нар. "забиване на нос" или заминала ли ми е ламбдата?Преди месец я карах на диагностика и се оказа,че ламбдата била в сервизен режим.Ресетнахме ЕКУ-то и се оправи,но не за дълго.Сега пак ми прави същия номер със забиването на нос.4.На празен ход,когато е студена има навика да не подържа нормалните обороти и много често да гасне.Възможно ли е това да е от прецакана ламбда или си е МПХ? 3."Италианската салата" или как да си решим проблема с масите?На фаровете им схванах цаката-с почистване на клемите и понякога с малко по-груба намеса и се оправят,но нагревателите на задното стъкло и задната чистачка проявяват характер и си работят,когато поискат ?Колата е от подписа.Всякакви идеи и съвети са добре дошли.Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпросчета за Пунто
Collapse
X
-
3. Аз добавих редекс за отпушване на дюзи и се оправи колкото и да нямах вяра на добавките пробвай нищо неможе да стане от нея поне може и да налееш малко А98Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
-
нямал съм твоите проблеми... п.п. единствено не ми работи по "рождение" реотана на задното стъкло и задната чистачка, но това е защото колата явно е имала удар отзад и клемите на вратата не съвпадат с тези на купето... колко и да съм се мъчил - не мога да ги оправя....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
1. Мисля че двигателя е на втулки, болшинството производители ги правят така.2. По какво съдиш че задните спирачки не струват? Аз нямам проблеми / да чукам на дърво/.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
KrAs написа:3. Аз добавих редекс за отпушване на дюзи и се оправи колкото и да нямах вяра на добавките пробвай нищо неможе да стане от нея поне може и да налееш малко А98NikMar написа:1. Мисля че двигателя е на втулки, болшинството производители ги правят така.NikMar написа:2. По какво съдиш че задните спирачки не струват? Аз нямам проблеми / да чукам на дърво/.Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Относно спирачките: преди имах Рено21 и с него имах абсолютно същия проблем. Не знам как е при Пунтото но при Реното има тресчотен механизъм, който се грижи накладките да са максимално близо до барабаните. Ами той беше износен и задните хич ги нямаше - смяна за 10лв. комплекта и спирачките са на 6+. Аз обаче си имах перфектна ръчна - защо? Ръчната действа в долния край на накладките със жило а тресчотния механизъм в горния. Предполагам че ако има тресчотка проблема е там - мога да изброя още поне 5 автомобила за които се сещам с този проблем и е успешно отстранен. При теб обаче не държи добре и ръчната доколкото разбирам - и при положение че си с нови накладки, като че ли нещата отиват и на износени барабани??? От личен опит споделям, че при износени барабани нищо не помага!!! Относно ламбда сондата: Или не е наред и се трупат грешки или има лош контакт(може и утечка - късо от оголени кабели) по пътя и до компютъра. Когато почне да забива може да пробваш да я откачиш да видиш как ще е тогава. Ако се оправи почти е сигурно, че е за смяна. Ако обаче колата е на газ новата също няма да изкара дълго! Успех! Дано съм бил полезен!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Малко развитие по темата..Проблемът с перката е бил от самото моторче на перката,то е заминало и от него е идвало въпросното стържене.Danchojn написа:Относно ламбда сондата: Или не е наред и се трупат грешки или има лош контакт(може и утечка - късо от оголени кабели) по пътя и до компютъра. Когато почне да забива може да пробваш да я откачиш да видиш как ще е тогава. Ако се оправи почти е сигурно, че е за смяна. Ако обаче колата е на газ новата също няма да изкара дълго!Danchojn написа:Относно спирачките: преди имах Рено21 и с него имах абсолютно същия проблем. Не знам как е при Пунтото но при Реното има тресчотен механизъм, който се грижи накладките да са максимално близо до барабаните. Ами той беше износен и задните хич ги нямаше - смяна за 10лв. комплекта и спирачките са на 6+. Аз обаче си имах перфектна ръчна - защо? Ръчната действа в долния край на накладките със жило а тресчотния механизъм в горния. Предполагам че ако има тресчотка проблема е там - мога да изброя още поне 5 автомобила за които се сещам с този проблем и е успешно отстранен. При теб обаче не държи добре и ръчната доколкото разбирам - и при положение че си с нови накладки, като че ли нещата отиват и на износени барабани??? От личен опит споделям, че при износени барабани нищо не помага!!!Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Така да сподели още малко инфо...Проблемът с перката се оказа от самото моторче.Търсих само моторчето да сменя или само перката,но по моргите е пълно с кожодери!Взех си чисто нова перка със стойката Магнети Марели и си реших проблема.Ламбда сондата обаче е заминала.Махнах катализатора и колата значително се "поотпуши",но ламбдата е за смяна.Ще видим кога ще й дойде времето и на нея.Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Колега премери си барабаните понеже и мойте задни спирачки хич ги няма натягах какво ли не правих нито ръчна нито като се забия на някой пясък на макс задните дори не ме отбелязват по мой мерки видях, че имам само 1мм останал от барабана не съм много сигурен понеже мерих с рулетка и то не от най добрите, но това остава. МОЛЯ ПО ВЕЩИТЕ ДА КАЖАТ КОЛКО ТРЯБВА ДА Е ДЕБЕЛИНАТА НА БАРАБАНА заводско.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Хващам се на баз какъв е проблема със задните спирачки...кантарче.Проблема при теб сигурно е запекло буталце ии буталца на кантарчето, при мен беше същия проблема.Кантарчето е като апандисит, може и да го махнеш. Но колата винаги ще спира повече отзад.При запекло буталце, на задните спирачки не се оказва нужното усилие и колкото и да стягаш...нищо не става.Друга възможност...обезвъздушаване като хората. Това вече е лесно :DСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар