Здравейте, колеги ! Днес установих, че като включа климатика, или завъртя волана в крайно дясно или ляво полжение, отдясно в двигателния отсек, и покрай предно дясно колело се чува едно претракване. Тъй като очаквах демпферната шайба на коляновия вал скоро да се скапе, предполагам и по-скоро съм сигурен, че тя издава този притеснителен шум Потърсих по-конкретен отговор с търсачката, но всичко което открих бяха по-скоро хипотези. Та, една от тях ме накара да задам този въпрос, като се надявам за в бъдеще отговорите да помогнат и на други колеги. Моля само за конкретни отговори: да, това и това или не, без предполагам . Въпроса е: Като се сменя демпферната шайба на коляновия вал, трябва ли да бъдат сменени с нея и други детайли ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на демпферна шайба на коляновия вал - Мареа TD100
Collapse
X
-
bobis написа:Наскоро имах точно същите симптоми, като освен това всяко изгасяне на двигателя завършваше с едно метално чукане отдолу.Оказа се износена демпф .шайба на колян.вал а смяната й е бърза и лесна.Само дето цената й не е такава-155лвлОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз имах проблем с тази шайба преди 1 година и повече - то май по точно проблема беше в майстора който установи че тя е свършила де ама както и да е Та той е завари и после станаха по големите проблеми , едни свирения на ремъци идни чудесии но просто не я запалих повече колата за да не прецакам нещо ..... Та обиколих къде ли не но колегата дето е казва тая цена от 150 лв неможах да е намеря ..... най ниското което ми предложиха беше 190 лв даже на едно място стигна и до 230 ! Та тогава нямах тези средства и трябваше да прибегна до други интервенции .... възтановяване на шайбата което струваше 60 кинта !!! доста по евтино ! пича ми е направи и засега да чукна на дърво всичко е 6 там ! ако си от пловдив ще те упътя къде да отидеш , ако не си и искаш да спестиш някой лев , търси някъде където леят каучук. просто сменят каучуковата гума вътре което всъщност не е толкова лесна работа понеже трябва да е перфектно балансирана тази шайба Дори тогава някой приятел ми разправяше че купувал чисто нова дори от динекспрес , а пък тя била дефектна пък разправии с връщането после та незнам си какво и мисля че тази цена от 400 лв която казваш е точно там ! ти си знаеш как да си решиш проблема , но мисля че някой колега от пловдив ме беше питал и той също си е беше правил там при тоя пич
Коментар
-
Днес си купих нова, само 248,50 лв. уж оригинална... Тази вечер ще я сменя и ще си кажа мнението за нея. Но цената зависи от производитела, надявам се тази да е качествена. На axm-auto.com са от 150 до 225 лв на различните производители.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:... Тази вечер ще я сменя и ще си кажа мнението за нея. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
При демонтаж на демпферна шайба изисква ли се демонтаж и на друг детайл? Имам предвид някоя ролка/обтяжна да речем/ от възлите по пистовия ремък. Това с цел по-лесно да се свали, а след това натягането на ремъка как става,ако е необходимо де?!И последно: имах шум като от "лагерна количка" и освен това,когато отпусна педала на газта и двигателя "увисне" под нормалните за свободен ход/това е за 3-4секунди/ се чува едно хлопане или дрънчене...немога да го опиша!!! Дане би това да означава износена демпферна шайба? И в сервиза се съмнявали,но пък направили оглед и според тях е читава. В БМВ форума прочетох мнение/докато търсех инфо за д.ш./ ,че дори и видимо шайбата да е наред на около 100 000км се сменя поради остаряване на материала/което е логично,заради гумата/. За съжаление след смяната на ангренаж и прилежащите му ролки , шума си остана. И остана да прегледам тази шайба,но по-обстойно...ама кво да и гледам,като е на +179 436км...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ако не ви затруднявам...моля дайте някви отговори на въпросите ми по-горе...!Това хлопане се чува винаги,т.е. и при студен и при топъл двигател...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да и аз мисля, че не е толкова трудно, но след демонтажа има ли и малка вероятност нещо да не пасне. Имам предвид пистовия ремък...дали е нужно натягането му или разхлабването му,заради цялата манипулация?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Здравейте,И аз ще трябва да сменя тази шайба. Колата е Брава JTD105, но предполагам, че е същото.Имам няколко въпроса.1. С ключе звезда с рамо около 10 см. дали ще успея да развия болтовете ?2. Колко здраво да ги завия после ? Не е ли по-добре да се завият с пневматичен гайковерт ?3. След като отвия четирите болта кое се сваля ? Дали това, което съм оградил с червено само ИЛИ червеното и зеленото ? На последната картинка изглежда, че се се сваля всичко.4. Шайбата на шлици ли е ?5. Мога ли да карам в това състояние още ?Благодаря предварително.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар