Както някой знаят имам две колици една от които е новата придобивка-ланча тема!Та конкретния въпрос ми е какво може да не и е наред с харченето!1- някъде излиза около 25л./100км-и повече-неприятно при 2лв цена на бензина!!!2- толкова голям рзход не знам въобще от къде може да идва-дори и към 30 може да удари!!!3- с един човек и махнахме капака на валовете-защото е сменян ангренажа и се установи че един зъб на единия вал бяга- но незнам дали може от него толкова голяма разлика да дава?4- а и водата държи някъде около 80 градуса макс.Дайте някъкви предложенияА да забравих - двигателя е 2.0/16vБЛАГОДАРЯ ВИ!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Страшно харчене!
Collapse
X
-
Re: Страшно харчене!
BO написа:Както някой знаят имам две колици една от които е новата придобивка-ланча тема!Та конкретния въпрос ми е какво може да не и е наред с харченето!1- някъде излиза около 25л./100км-и повече-неприятно при 2лв цена на бензина!!!2- толкова голям рзход не знам въобще от къде може да идва-дори и към 30 може да удари!!!3- с един човек и махнахме капака на валовете-защото е сменян ангренажа и се установи че един зъб на единия вал бяга- но незнам дали може от него толкова голяма разлика да дава?4- а и водата държи някъде около 80 градуса макс.Дайте някъкви предложенияА да забравих - двигателя е 2.0/16vБЛАГОДАРЯ ВИ!
-
Температурния датчик работи!Колата няма катализатор и лабда сонда- само потенциометър за регулиране!Инжекцията е джетроник 3.1Направо съм се учудил какво да правя!Това с презацепването на ремъците ще е първо но работата е голяма -водна помпа балансиращи валове и накрая анг. ремък!-но ще се прави да се види какво ще стане!Ъгъла на запалването е идеален и неможе и неможе да се направи центровкатаСвещи работещи а бе всичко изглежда идеално с изключение на един зъб на ремъкаКомпреция 12.5 Дано да е от негоКато се пробва да се регулира СО=1% +-0.5 неможе да стане и това си е а НС=300 показва повече мин. 400 и нагоре което говорело за неплътност на валовете и от там се разбра че един зъб бяга като се видя това в последствие!Дайте още предложения за да не продавам хубавата колицаофф.- За това си карай фиатчето и да нямаш грижа- като бях в казармата жената ми се научи на колицата и веднъж я питам има ли масло тази кола-отговора- е незнам нали върви-трябва ти да го проверишш и така 6 месеца освен газ и каране нищо друго не е правено по нея!!!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Решение
Щом имаш поддържане на ниска темперетура, почти 100% термостата не работи т.е стои отоворен ПОСТОЯННО! При Фиат, Ланча и т.н термостата отваря на 80-85градуса т.е твоят не функционира или датчика не подава вярна информаци към таблото и към системата за допълнително подаване на гориво! Второто и по-ВАЖНО нещо е - подаването на допълнително гориво при загряването на автомобила. Не подценявай този проблем - това чудо подава МНОГО гориво! Ако при тебе не спира, защото двигателя не е загрял - Те т’ва е проблема! При БМВ - има нещо като мини помпа, която подава бензин в момента на запалването(работи между 5-10сек.), а след това допълнителното подаване проължава с намален дебит....е т’ва бате подава по литър бензин в минута(мерил съм го)!Брал съм ядове с такива боклуци, почти съм сигурен, че е от увеличеното подаване на бензин. Дано се оправят нещата! И не сменявай скъпи части, както те убеждават "майсторите", преди да се разбере ТОЧНО какъв е проблема!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар