Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Страшно харчене!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Страшно харчене!

    Както някой знаят имам две колици една от които е новата придобивка-ланча тема!Та конкретния въпрос ми е какво може да не и е наред с харченето!1- някъде излиза около 25л./100км-и повече-неприятно при 2лв цена на бензина!!!2- толкова голям рзход не знам въобще от къде може да идва-дори и към 30 може да удари!!!3- с един човек и махнахме капака на валовете-защото е сменян ангренажа и се установи че един зъб на единия вал бяга- но незнам дали може от него толкова голяма разлика да дава?4- а и водата държи някъде около 80 градуса макс.Дайте някъкви предложенияА да забравих - двигателя е 2.0/16vБЛАГОДАРЯ ВИ!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Re: Страшно харчене!

    BO написа:
    Както някой знаят имам две колици една от които е новата придобивка-ланча тема!Та конкретния въпрос ми е какво може да не и е наред с харченето!1- някъде излиза около 25л./100км-и повече-неприятно при 2лв цена на бензина!!!2- толкова голям рзход не знам въобще от къде може да идва-дори и към 30 може да удари!!!3- с един човек и махнахме капака на валовете-защото е сменян ангренажа и се установи че един зъб на единия вал бяга- но незнам дали може от него толкова голяма разлика да дава?4- а и водата държи някъде около 80 градуса макс.Дайте някъкви предложенияА да забравих - двигателя е 2.0/16vБЛАГОДАРЯ ВИ!
    Радвам се да те видя пак тук! За температурата, първото нещо което ми идва на ум е термостата. При всяко положение трябва да държи нормална температура. Може и да е датчика, но трябва да се провери. Все пак, по-добре е че ти държи по-ниска, отколкото по-висока температура, пробвай датчиците дали работят, ако можеш да намериш подобни от Фиат/Ланча 2.0 16в... Иначе проблема със страшното харчене при бившата ми жена го реших като смених жената... Но пък тази Тема не бих разкарал, при нея е по-голяма възможността да се оправят нещата Стискаме палци!

    Коментар


      #3
      Ухаа сериозен проблем, ами че то по евтино ще ти излезе да си джиткаш "Виетнамка".
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Температурния датчик работи!Колата няма катализатор и лабда сонда- само потенциометър за регулиране!Инжекцията е джетроник 3.1Направо съм се учудил какво да правя!Това с презацепването на ремъците ще е първо но работата е голяма -водна помпа балансиращи валове и накрая анг. ремък!-но ще се прави да се види какво ще стане!Ъгъла на запалването е идеален и неможе и неможе да се направи центровкатаСвещи работещи а бе всичко изглежда идеално с изключение на един зъб на ремъкаКомпреция 12.5 Дано да е от негоКато се пробва да се регулира СО=1% +-0.5 неможе да стане и това си е а НС=300 показва повече мин. 400 и нагоре което говорело за неплътност на валовете и от там се разбра че един зъб бяга като се видя това в последствие!Дайте още предложения за да не продавам хубавата колицаофф.- За това си карай фиатчето и да нямаш грижа- като бях в казармата жената ми се научи на колицата и веднъж я питам има ли масло тази кола-отговора- е незнам нали върви-трябва ти да го проверишш и така 6 месеца освен газ и каране нищо друго не е правено по нея!!!
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Решение

          Щом имаш поддържане на ниска темперетура, почти 100% термостата не работи т.е стои отоворен ПОСТОЯННО! При Фиат, Ланча и т.н термостата отваря на 80-85градуса т.е твоят не функционира или датчика не подава вярна информаци към таблото и към системата за допълнително подаване на гориво! Второто и по-ВАЖНО нещо е - подаването на допълнително гориво при загряването на автомобила. Не подценявай този проблем - това чудо подава МНОГО гориво! Ако при тебе не спира, защото двигателя не е загрял - Те т’ва е проблема! При БМВ - има нещо като мини помпа, която подава бензин в момента на запалването(работи между 5-10сек.), а след това допълнителното подаване проължава с намален дебит....е т’ва бате подава по литър бензин в минута(мерил съм го)!Брал съм ядове с такива боклуци, почти съм сигурен, че е от увеличеното подаване на бензин. Дано се оправят нещата! И не сменявай скъпи части, както те убеждават "майсторите", преди да се разбере ТОЧНО какъв е проблема!
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар

          Working...
          X