Та малко ми е трудно да формулирам наблюдението си но...незнам дали се дължи на проблем или не.снощи реших да си пробвам климатика понеже рядко го пуснам все пак е студенко още...та пуснах го аз в спряло положение на колата и зачаках започна да охлажда което ме доведе до мисълта че работи...така докато си се кефих как мърка моторчето реших да натисна малко газта и задържах до 1500об...след няколко секунди оборотите сами паднаха до нормалните 800-900 без да пускам газта...пробвах пак пак така стана...после пробвах качих до 2000об поработи няколко секунди и оборотите сами скочиха до 4000...и си се държат така докато не пусна газта и тази процедура я пробвах няколко пъти все така става...после пробвах и на спрян климатик не се получава така...?! та се зачудих къде може да е "проблема" и дали е проблем или е подсказка за скорошен проблем?!а отделно много рядко но понякога се случва докато карам и да се изфорсирва за много кратък момент...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти и климатик...?!
Collapse
X
-
kiselo написа:jenshen73 написа:Моторче за празен ход на TD100? Я пак?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Esper написа:kiselo написа:а това ако някой ми каже как се озова в моя пост ще съм му благодарен...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 хах аз тъкмо си помислих че съм успял да привикам някой призрак Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 хах няма нужда от толкова сори...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Абе има някъква връзка с "умната" дюза това нещо, защото като се включи компресора на климатика по схема се подава или взема някъкъв сигнал от нея, но нямам представа точно какъв. Вероятно променя горивната смес и аванса, защото при мен като включа климатика, на празен ход леко се вдигат оборотите на двигатла и се променя звука. Та вземи и провери буксите към компресора и ЕКУ-тата на ДВГ и климатика, също и буксата на тая дюза (тя е на 1-ви цилиндър).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар