Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. - Голям проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. - Голям проблем

    Здравейте, не мислих че ще прибегна и до това да питам в форум-а за проблема който имам .. Значи.. имам следния проблем с моята колаКогато е студена, като я запаля вдига 1400-1500 оборота, след няколко секунди пада до 1100 .. и след още малко време пада на 900 и започва една постоянна смяна на оборотите, не ми държи обороти и накрая гасне.Така е когато е студена.. като загрее колата и няма никакви проблеми .. Хората с които съм говорил за тоя проблем ми казват, че проблема е в стъпковото моторче на колата.. Някой ако се е сблъсквал с същия проблем.. и го е отстранил .. ако може да ми каже какво да направя ... Казаха ми също да пробвам да го изчистя основно .. и тогава да видя дали пак така ще прави .. Ще се радвам ако ми дадете компетентни мнения по въпроса... и ще се радвам да ми помогнете ..
    Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

    #2
    Е в крайна сметка .. от толкова потребители онлайн никой ли не може да ми изкаже някакво мнение по въпроса Мислих, че ще помогнете до извесна степен
    Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

    Коментар


      #3
      Ами искарай стъпковото моторче може да го изчистиш може да се управо,но това е времена работа по добре отиди си купи едно ново сложиго и си свиркай настъвай гаста и това е.
      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

      Коментар


        #4
        Като за начало може да пробваш с добавка за бензин малко да я предозираш ,ако не стане пробвай в търсачката мисля че скоро някой беше описал как се почисва стъпково моторче.За добавки от личен опит бих ти препопъчал Лъки Моли,или Радекс,успех и дано да минеш само с добавките.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Проблемите само на студен двигател може да са свързани и с температурен датчик- не този, който показва градусите на таблото, а този, който дава инфо на компютъра- само чрез него компа познава дали колата е студена или топла.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Значи благодаря ви първо за изказаните мнения..Да това го прави само при студен двигател, и като поработи ( като вдигне малко градус ) и няма проблем след това, залепя си 900 оборота и не мърда от там .. при следващо истиване на двигателя естественно.Кими.. виж този за този датчик не се сетих да проверя,но първо трябва да го видя каде се намира че нещо не го знам, все пак от скоро се занимавам така да каже с автомобил като цяло.А за това почистване на стъпковото има решение, на работа ще го почистя на ултразвук, и ще светне, един колега по този начин оправи неговото само, че неговото е на Опел вектра.А за ново, оригинално на Фиат.. не ми се дават 600 лева.. от 1 седмица някаде обикалям из магазините в нашия град.. и за момента мога да си закупя само оригинално на Фиат .., и все пак 600 лева не ми се дават за това нещо.. Ще пробвам и това с добавките.. макар че малко ме съмнява да е от това, при положение че го прави само на студен мотор това.. Благодаря още веднъж на всички които до момента изказаха мнение, ще се радвам ако и още хора пишат по някой редче.Поздрави и до скоро
            Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

            Коментар


              #7
              rdinev написа:
              Значи благодаря ви първо за изказаните мнения..Да това го прави само при студен двигател, и като поработи ( като вдигне малко градус ) и няма проблем след това, залепя си 900 оборота и не мърда от там .. при следващо истиване на двигателя естественно.Кими.. виж този за този датчик не се сетих да проверя,но първо трябва да го видя каде се намира че нещо не го знам, все пак от скоро се занимавам така да каже с автомобил като цяло.А за това почистване на стъпковото има решение, на работа ще го почистя на ултразвук, и ще светне, един колега по този начин оправи неговото само, че неговото е на Опел вектра.А за ново, оригинално на Фиат.. не ми се дават 600 лева.. от 1 седмица някаде обикалям из магазините в нашия град.. и за момента мога да си закупя само оригинално на Фиат .., и все пак 600 лева не ми се дават за това нещо.. Ще пробвам и това с добавките.. макар че малко ме съмнява да е от това, при положение че го прави само на студен мотор това.. Благодаря още веднъж на всички които до момента изказаха мнение, ще се радвам ако и още хора пишат по някой редче.Поздрави и до скоро
              замери показанията на датчика за еку-то при студен и при топъл двигател ! ако няма разлика - значи е датчикаосвен това - след като загрее , изгаси и извади буксата на стъпковото. изчакай да изстине (може от вечр до сутрин) и запали - ако пак така играе - ПО СЪЩИЯ начин - е моторчето. ако има промяна - не е (не е само) моторчето

              Коментар


                #8
                И това ще пробвам с изваждането на буксата, сега като отидя на работа, ще я извадя и сутринта ще я сложа, дано да има някаква промяна.. Евентуално сутринта ще пиша дали има някакъв ефект от цялата работа
                Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

                Коментар


                  #9
                  брат с такова пунто съм - ми като загрее моето си мени оборотите ма с малко нагоре и надолу - 1 колега има като моето и той така....
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #10
                    Добро утроМисля, че това с изваждането на буксата на стъпковото и това да стои 8 часа извадена имаше ефект.Ей сега преди да тръгна да се прибирам, закачих буксата и запалих, вдигна 2000 оборота и така докато загрее малкичко, после свали на 1500 оборота .. постоя извесно време така и падна на 900 и не мръдна.. Нормално ли е това, че в началото вдига високи обороти?Днес като излизам след обяд .. ще видя дали пак ще ми направи проблем като преди това, нека истине сега колата.. и евентуално ще ви пиша след обяд за настъпилите проблеми И все пак благодаря много на u_bo за съвета който ми даде, дано да има ефект, а аз така или иначе пак ще го сваля да го почистя, профилактика лекичка не е излишна според мене .. няма да му навреди
                    Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

                    Коментар


                      #11
                      идеята беше да палнеш без да си закачил моторчето но според резултата ти - наложително е профилактика на моторчето.

                      Коментар


                        #12
                        Аз я палнах без моторчето.. взима да вдига оборотите много и викам да не да стане някой гаф.. Изгасих я и я палнах, и на лице беше това което описах в предния си пост.
                        Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

                        Коментар


                          #13
                          Значи .. запалих колата без моторчето ( с искарана букса ) .. и вдигна 2000 оборота и на стои на толкова, нито нагоре, нито надолу.. Какво ще рече това u_bo..При всички положения това моторче ще се почисти, но дали ще има ефект от цялата работа?
                          Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

                          Коментар


                            #14
                            Здравей, колега ! Като чета какви тестове си направил и какъв е ефеката, предполалгам, че целия проблем е в буксата на това моторче. Щом се е оправил проблема, след като си я извадил и поставил обратно, значи има проблем с контактните пластини на тази букса. Напръскай я обилно с Филипс, и после я измий със спирт, за да не се образува нагар от смазката във Филипса. Провери дали няма окислена или нагоряла пластина, от която да се губи информация за положението на моторчето и ЕКУ - то да се шашка.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Здрасти отново.. Значи днес след обяд я пръсках буксата.. ефектът беше почти нулев.. малко по добре .. но не и перфектно..В крайна сметка ще се наложи май да търся степково моторче, и да си реша проблема един път завинаги
                              Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.

                              Коментар

                              Working...
                              X