Здравейте, не мислих че ще прибегна и до това да питам в форум-а за проблема който имам .. Значи.. имам следния проблем с моята колаКогато е студена, като я запаля вдига 1400-1500 оборота, след няколко секунди пада до 1100 .. и след още малко време пада на 900 и започва една постоянна смяна на оборотите, не ми държи обороти и накрая гасне.Така е когато е студена.. като загрее колата и няма никакви проблеми .. Хората с които съм говорил за тоя проблем ми казват, че проблема е в стъпковото моторче на колата.. Някой ако се е сблъсквал с същия проблем.. и го е отстранил .. ако може да ми каже какво да направя ... Казаха ми също да пробвам да го изчистя основно .. и тогава да видя дали пак така ще прави .. Ще се радвам ако ми дадете компетентни мнения по въпроса... и ще се радвам да ми помогнете ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. - Голям проблем
Collapse
X
-
Като за начало може да пробваш с добавка за бензин малко да я предозираш ,ако не стане пробвай в търсачката мисля че скоро някой беше описал как се почисва стъпково моторче.За добавки от личен опит бих ти препопъчал Лъки Моли,или Радекс,успех и дано да минеш само с добавките.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Значи благодаря ви първо за изказаните мнения..Да това го прави само при студен двигател, и като поработи ( като вдигне малко градус ) и няма проблем след това, залепя си 900 оборота и не мърда от там .. при следващо истиване на двигателя естественно.Кими.. виж този за този датчик не се сетих да проверя,но първо трябва да го видя каде се намира че нещо не го знам, все пак от скоро се занимавам така да каже с автомобил като цяло.А за това почистване на стъпковото има решение, на работа ще го почистя на ултразвук, и ще светне, един колега по този начин оправи неговото само, че неговото е на Опел вектра.А за ново, оригинално на Фиат.. не ми се дават 600 лева.. от 1 седмица някаде обикалям из магазините в нашия град.. и за момента мога да си закупя само оригинално на Фиат .., и все пак 600 лева не ми се дават за това нещо.. Ще пробвам и това с добавките.. макар че малко ме съмнява да е от това, при положение че го прави само на студен мотор това.. Благодаря още веднъж на всички които до момента изказаха мнение, ще се радвам ако и още хора пишат по някой редче.Поздрави и до скороFiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.
Коментар
-
u_bo
rdinev написа:Значи благодаря ви първо за изказаните мнения..Да това го прави само при студен двигател, и като поработи ( като вдигне малко градус ) и няма проблем след това, залепя си 900 оборота и не мърда от там .. при следващо истиване на двигателя естественно.Кими.. виж този за този датчик не се сетих да проверя,но първо трябва да го видя каде се намира че нещо не го знам, все пак от скоро се занимавам така да каже с автомобил като цяло.А за това почистване на стъпковото има решение, на работа ще го почистя на ултразвук, и ще светне, един колега по този начин оправи неговото само, че неговото е на Опел вектра.А за ново, оригинално на Фиат.. не ми се дават 600 лева.. от 1 седмица някаде обикалям из магазините в нашия град.. и за момента мога да си закупя само оригинално на Фиат .., и все пак 600 лева не ми се дават за това нещо.. Ще пробвам и това с добавките.. макар че малко ме съмнява да е от това, при положение че го прави само на студен мотор това.. Благодаря още веднъж на всички които до момента изказаха мнение, ще се радвам ако и още хора пишат по някой редче.Поздрави и до скоро
Коментар
-
Добро утроМисля, че това с изваждането на буксата на стъпковото и това да стои 8 часа извадена имаше ефект.Ей сега преди да тръгна да се прибирам, закачих буксата и запалих, вдигна 2000 оборота и така докато загрее малкичко, после свали на 1500 оборота .. постоя извесно време така и падна на 900 и не мръдна.. Нормално ли е това, че в началото вдига високи обороти?Днес като излизам след обяд .. ще видя дали пак ще ми направи проблем като преди това, нека истине сега колата.. и евентуално ще ви пиша след обяд за настъпилите проблеми И все пак благодаря много на u_bo за съвета който ми даде, дано да има ефект, а аз така или иначе пак ще го сваля да го почистя, профилактика лекичка не е излишна според мене .. няма да му навредиFiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.
Коментар
-
u_bo
идеята беше да палнеш без да си закачил моторчето но според резултата ти - наложително е профилактика на моторчето.
Коментар
-
Здравей, колега ! Като чета какви тестове си направил и какъв е ефеката, предполалгам, че целия проблем е в буксата на това моторче. Щом се е оправил проблема, след като си я извадил и поставил обратно, значи има проблем с контактните пластини на тази букса. Напръскай я обилно с Филипс, и после я измий със спирт, за да не се образува нагар от смазката във Филипса. Провери дали няма окислена или нагоряла пластина, от която да се губи информация за положението на моторчето и ЕКУ - то да се шашка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар