Здравейте,да ви споделя как ми се случи за пореден път с Мареата, вече почвам да се отчайвам че през месец и нещо съм посточнно в бокса, та вчера си се прибирам от работа и малко преди нас на един светофар понеже се бях позасилил съм я пуснал по инерция и в момента в който реших да отпусна съеденителя и да дам газ изгърмя и изпуши бял дим ама сериозно, и после не ще да пали ни на бензин ни на газ, като е в режим на бензин си свети лампата на инжекциона, като е на газ не свети ама пак не ще да запали, като дам контакт и завъртя вие на не пали, откачах " - " за около двадесет минути след което лапмичката на инжекциона изгасна както си му е реда на след първия опит да се запали пак започна да свети като е контакт. и сега е при майстори и чакам резултат. Вие какво мислите по въпроса дали може да е станало нещо сериозно при гърмежа.Предварително ви благодаря за отзивите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгърмя, свети лампата на инжекциона, неще да пали
Collapse
X
-
Не ми се вярва да е ангренажа, ако е бил силен гърма може да е повредило дебитомера, ако е върнало рязко клапата назад, вътре в дебитомера има едни фини пластинки, смятай какво може да е станало с тях....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Да кажа незнам каква е повредата още чакам майсторите да звънат и да кажат. иначе стартера върти на не поема, и гърмежа си беше сериозен според мен, засега най-силния който съм имал, преди ми се случи сипах от някаква скапана газ и гръмна но тогава нямаше проблем с запалванетоFiat Marea 1.8 16V
Коментар
-
Не бях забелязал, че колегата е с газова уредба. Може да е "малкия" дявол. Надявам се да е така, че иначе ремонта е солен. Пиши непременно каква е причината, след като се чуеш с майсторите.stanleyhacker написа:При скъсан ангренаж, стартера не върти...
Коментар
-
Re: изгърмя, свети лампата на инжекциона, неще да пали
Dimitko написа:Здравейте,да ви споделя как ми се случи за пореден път с Мареата, вече почвам да се отчайвам че през месец и нещо съм посточнно в бокса...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
u_bo
колега , проверката за дебитомера е МНОГО лесна.но аз напротив съм 99% сигурен че не е /или не е само/ дебитомера.ако откачиш буксата на дебитомера, колата пали БЕЗ проблем.-Но ще свети постоянно лампата ’дюза’ -доста добре ще държи обороти - на олоко 1000така че ако е дебитомера правиш следното:откачаш го от буксатавъртишако запали без проблем и веднага (ще си свети’дюза’) значи е само дебитомерако пак не запали - значи не е само (или не е) дебитомер.гарантирам 100% за това което написах.пробвано е лично от менописано е в сервиз мануала - процедура на ЕКУ-то при регистриран неработещ дебитомер -следва вече по памет - не съм 100% - като види че няма дебитомер ЕКУ-то минава в авариен режим, игнорира НЕ САМО дебитомера а мисля че и показания на ламбдата , или нещ друго беше, ако ти се чете виж в сервиз мануала ,като пуснеш търсене на AFMНАКРАТКО - ако ти е само дебитомера повреден- като го откачиш от буксата , колата трябва да пали и работи без проблем, защото ще работи в авариен режим със запас.-ако не е дебитомер ..... или не е само дебитомер - резултат от откачането на MAF -а (AFM)няма да има1115 написа:Ами проблема не в колата, ами в газовата.За дебитомера - нов ми предлагаха за 600лв.Купих си втора употреба за 200, но чух после че имало и по 150лв.Това ако си с 1.8 16В с хитачи.
Коментар
-
u_bo
1115 написа:Ами има неоригинални - хофър ли, куфар ли, абе ич не ги знам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар