Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгърмя, свети лампата на инжекциона, неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгърмя, свети лампата на инжекциона, неще да пали

    Здравейте,да ви споделя как ми се случи за пореден път с Мареата, вече почвам да се отчайвам че през месец и нещо съм посточнно в бокса, та вчера си се прибирам от работа и малко преди нас на един светофар понеже се бях позасилил съм я пуснал по инерция и в момента в който реших да отпусна съеденителя и да дам газ изгърмя и изпуши бял дим ама сериозно, и после не ще да пали ни на бензин ни на газ, като е в режим на бензин си свети лампата на инжекциона, като е на газ не свети ама пак не ще да запали, като дам контакт и завъртя вие на не пали, откачах " - " за около двадесет минути след което лапмичката на инжекциона изгасна както си му е реда на след първия опит да се запали пак започна да свети като е контакт. и сега е при майстори и чакам резултат. Вие какво мислите по въпроса дали може да е станало нещо сериозно при гърмежа.Предварително ви благодаря за отзивите.
    Fiat Marea 1.8 16V

    #2
    "Леко" ли въртеше стартера при опита ти за запалване?Дано да греша, но може да си скъсал ангренажа...
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      честно нямам спомен, в вчера като се поразрових из форума и ненамерих почти нищо за подобна ситуация освен един скъсан ангренаж, и направо незнам сега. дано да е някоя електрона грешка. чакам майсторите да звъннат и да кажат какво е .
      Fiat Marea 1.8 16V

      Коментар


        #4
        При скъсан ангренаж, стартера не върти...
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Не ми се вярва да е ангренажа, ако е бил силен гърма може да е повредило дебитомера, ако е върнало рязко клапата назад, вътре в дебитомера има едни фини пластинки, смятай какво може да е станало с тях....
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            stanleyhacker написа:
            При скъсан ангренаж, стартера не върти...
            На мен ми е късало ремък на дизелов мерцедес и стартера върти, ама се чуват някакви "по-специални" звуци откъм двг....
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Да кажа незнам каква е повредата още чакам майсторите да звънат и да кажат. иначе стартера върти на не поема, и гърмежа си беше сериозен според мен, засега най-силния който съм имал, преди ми се случи сипах от някаква скапана газ и гръмна но тогава нямаше проблем с запалването
              Fiat Marea 1.8 16V

              Коментар


                #8
                Не бях забелязал, че колегата е с газова уредба. Може да е "малкия" дявол. Надявам се да е така, че иначе ремонта е солен. Пиши непременно каква е причината, след като се чуеш с майсторите.
                stanleyhacker написа:
                При скъсан ангренаж, стартера не върти...
                В грешка си, колега. Нещо повече - най-големите поразии стават, именно когато при скъсан ремък се завърти стартера или се предприеме теглене, в опит за запалване.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Ами 99% дебитомер.

                  Коментар


                    #10
                    понеже майсторите не сая звъннали още, ако е заминал този дебитомер, какво ще рече това в цифри. дано да не е солено , че вече ми писна от влизания в бокса, немога да завъртя и една обиколка като хората
                    Fiat Marea 1.8 16V

                    Коментар


                      #11
                      Ами проблема не в колата, ами в газовата.За дебитомера - нов ми предлагаха за 600лв.Купих си втора употреба за 200, но чух после че имало и по 150лв.Това ако си с 1.8 16В с хитачи.

                      Коментар


                        #12
                        Re: изгърмя, свети лампата на инжекциона, неще да пали

                        Dimitko написа:
                        Здравейте,да ви споделя как ми се случи за пореден път с Мареата, вече почвам да се отчайвам че през месец и нещо съм посточнно в бокса...
                        Колега, не търси проблема в колата а в себе си.Не знам с каква газова уредба си, но предполагам цената за газов инжекцион ти се е видяла солена и сега е време да похарчиш спестеното...Колегите вече са ти казали - най вероятно си унищожил дебитомера а има вероятност да да си разцъфтял смукателния колектор.Не знам какъв е твоя, но ако е пластмасов вероятността и това да е станало не е малка.Успех и дано да минеш по-тънко.
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          колега , проверката за дебитомера е МНОГО лесна.но аз напротив съм 99% сигурен че не е /или не е само/ дебитомера.ако откачиш буксата на дебитомера, колата пали БЕЗ проблем.-Но ще свети постоянно лампата ’дюза’ -доста добре ще държи обороти - на олоко 1000така че ако е дебитомера правиш следното:откачаш го от буксатавъртишако запали без проблем и веднага (ще си свети’дюза’) значи е само дебитомерако пак не запали - значи не е само (или не е) дебитомер.гарантирам 100% за това което написах.пробвано е лично от менописано е в сервиз мануала - процедура на ЕКУ-то при регистриран неработещ дебитомер -следва вече по памет - не съм 100% - като види че няма дебитомер ЕКУ-то минава в авариен режим, игнорира НЕ САМО дебитомера а мисля че и показания на ламбдата , или нещ друго беше, ако ти се чете виж в сервиз мануала ,като пуснеш търсене на AFMНАКРАТКО - ако ти е само дебитомера повреден- като го откачиш от буксата , колата трябва да пали и работи без проблем, защото ще работи в авариен режим със запас.-ако не е дебитомер ..... или не е само дебитомер - резултат от откачането на MAF -а (AFM)няма да има
                          1115 написа:
                          Ами проблема не в колата, ами в газовата.За дебитомера - нов ми предлагаха за 600лв.Купих си втора употреба за 200, но чух после че имало и по 150лв.Това ако си с 1.8 16В с хитачи.
                          къде ги намери тез бе колега? споделете!бтв- а има ли 1.8 16 Волта дето не е Хитачи ? кажи моля.EDIT: верно е AFM - Air Flow Meter - по източници ще го срещнеш MAF- Mass Air Flow

                          Коментар


                            #14
                            Ами има неоригинални - хофър ли, куфар ли, абе ич не ги знам.

                            Коментар


                              #15
                              1115 написа:
                              Ами има неоригинални - хофър ли, куфар ли, абе ич не ги знам.
                              ееее питах къде, не каквии питах има ли 1.8 16В дето не е на хитачи

                              Коментар

                              Working...
                              X