Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде пак ядове - губи високите обороти :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айде пак ядове - губи високите обороти :(

    Тамън я закрепих, скоро и път съм замислил и пак ядове... този път с ДВГ-то...Преди 2-3 дена се наложи да ходя до Златните и обратно в рамките на час (обедната почивка), барабар с чакането на жената там за някакви докименти да си взима... Съответно, малко се поюрках по големия път... От тогава, почна да ми прави една мизерия от време на време - не може да се форсира. Стига до около 4000 оборота и след това почва да прави едно "тр-т-тр-т-тр-т-тр-т-тр" и оборотите падат, все едно газта свършва (което най-малко ме съмнява, снощи сипах за 5лв на връщане от работа и съм минал 27км - това е 17-18 харч, нещо което не съм имал от година и нещо вече...) или все едно едната свещ спира да работи. На свободен ход работи на равни обороти, като леко и притръсва пак от тогава. И нещото, което ме дразни, е че е моментно, за малко. Направи ми го в движение, докато въртях на детелината на Дружба снощи, а 500 метра след това, на моята улица от спряло положение, бая добре изсвириха гумите за проба... В главата ми се въртят в момента от скапан съединител (малко вероятно, след като го прави на място на свободна, а и е сменян преди година и малко и е на под 10,000 км), през скапани свещи (не съм ги поглеждал от година и нещо), проблеми с кабелите, зациклило стъпково моторче, до невероятния харч... Утре ще сипа пак газ и ще купя нови свещи, да премахна малко възножности и пак ще пиша... а до тогава, ако някой има други идеи какво да гледам... няма да откажа помощ.П.С.: Змислил съм да си ходя до София, за празниците, ма гадинката има лошия навик да се чупи нещо по-така винаги преди голям път... Напряво ще се изям от яд

    #2
    ако на празно сложиш малко количество газ,тогва гори най много и не върви-газта в бутилката може да падне под нивото на сондата и да не постъпва течнакъм испарителя,тогава не върви и много гори и бутилката може да се обледениможе да не е това което казах ,но на това ми прилича
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      Ми в неделя да вземем да побаюваме с на Живка частите! То тя чак на 18 000 започва да прекъсва! Едни колеги ми казаха, че тогава се влкючвало едно нещо - прекъсвач му викали!

      Коментар


        #4
        ///// написа:
        Ми в неделя да вземем да побаюваме с на Живка частите!
        може, може Аз и без това съм ти обещал онзи датчик... Само да не ни изенада пак като миналата неделя онзи лееееекичък дъждец....

        Коментар


          #5
          при мен имаше нещо подобно, но се оказа възможно най-безобидният проблем. нов филтър (въздушен) и още по лесното....сипах на друга газстанция. от тогава на ЛУКОИЛ не сипвам никога газ. УСПЕХ!!!
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            Re: Айде пак ядове - губи високите обороти

            bubachko написа:
            Тамън я закрепих, скоро и път съм замислил и пак ядове... този път с ДВГ-то...Преди 2-3 дена се наложи да ходя до Златните и обратно в рамките на час (обедната почивка), барабар с чакането на жената там за някакви докименти да си взима... Съответно, малко се поюрках по големия път... От тогава, почна да ми прави една мизерия от време на време - не може да се форсира. Стига до около 4000 оборота и след това почва да прави едно "тр-т-тр-т-тр-т-тр-т-тр" и оборотите падат, все едно газта свършва (което най-малко ме съмнява, снощи сипах за 5лв на връщане от работа и съм минал 27км - това е 17-18 харч, нещо което не съм имал от година и нещо вече...) или все едно едната свещ спира да работи. На свободен ход работи на равни обороти, като леко и притръсва пак от тогава. И нещото, което ме дразни, е че е моментно, за малко. Направи ми го в движение, докато въртях на детелината на Дружба снощи, а 500 метра след това, на моята улица от спряло положение, бая добре изсвириха гумите за проба... В главата ми се въртят в момента от скапан съединител (малко вероятно, след като го прави на място на свободна, а и е сменян преди година и малко и е на под 10,000 км), през скапани свещи (не съм ги поглеждал от година и нещо), проблеми с кабелите, зациклило стъпково моторче, до невероятния харч... Утре ще сипа пак газ и ще купя нови свещи, да премахна малко възножности и пак ще пиша... а до тогава, ако някой има други идеи какво да гледам... няма да откажа помощ.П.С.: Змислил съм да си ходя до София, за празниците, ма гадинката има лошия навик да се чупи нещо по-така винаги преди голям път... Напряво ще се изям от яд
            Ако това прекъсване над 4000 оборота ти го прави и на място, причината е най-вероятно в датчика на запалване - извади му куплунга и виж не е ли мокър, ако скоро си мил колата или си минавал през локви!

            Коментар


              #7
              Ихааа За сега се оказа "малкия" проблем, както каза колегата по-горе Газта и е била малко. Сипах и си ръмжи като звяр . А за филтъра съвсем изключих, май и него трябва да го сменя, че на бая време стана и той. Ще погледна днес и клемата на датчика По интересното ми е, защо изведнъж даде този разход, след като конфигурацията свещи-кабеляци-датчик, бе сякаквите там които могат да дадат влияние не е променяна, а и винаги сипвам на едно място, до преди 3-4 дена разхода 12-13 газ градско "от празно сипи малко" до празно не е мърнал от как съм във Варна година и нещо вече... Тея 17-18 до 20 газ градски бяха в София, само и само заради задръстванията...

              Коментар

              Working...
              X