Съжалявам че не го снимах, може би утре. Изненадах се като видях една черна кутия с 3 големи букси влизащи в нея, не мога да си обясня какво е това.Имам и още един въпрос заяла ми е машинката (закопчалката) на задната облегалка, на по голямата половина. Дърпам да я откопчая, но не помръдва, а иначе има нормален ход дръжката, но машинката не отключва. Поогледах но не намерих начин да стигна от някъде до тая машинка. Някакви идеи как подходя. Трябва ми да сваля облегалката за да махна задната кора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво има под задната седалка.
Collapse
X
-
Ами да покрита е с черната вата ама то сигурно 40ти жици влизат в тая кутия(общо на 3те куплунга), а че не е ченджър е сигурно - твърде малка е за целта.А за седалките, ами едната си пада няма проблем, ама другата е заяла нещо, дърпах, бутах, сецах - нищо. Освен да подхоя по грубо е един да дърпа дръжчицата, а друг да я блъсне по-яко от към багажника. Ама ако ня стане не виждам как бих могъл да стигна до тая машинка да смажа и пък нещо друго.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
Добре дошъл в клуба на трудните облегалки . Аз съм със същия проблем и за сега решение нямам. Ти ако намериш, пиши ми.Иначе, за да си използваш възможността да ти пада облегалката трябва да направиш следното:1. Буташ късата облегалка напред, като е желателно да си вдигнал преди това, защото така ще имаш по-удобен достъп до механизма.2. Откопчаваш дългата облегалка от механизма. По този начин тя ще се откопчае от към колана, но не и от вътрешната страна.3. Взимаш една дълга и тънка отвертка и се насочваш към вътрешната страна на облегалката в нейната основа.4. С пръсти си отваряш проход между тапицерията и седалката и забелязваш един цилиндър, излизащ от облегалката и влизащ в поредица от планки, като по този начин държи заключена облегалката.5. С отвертката набутваш навътре цилиндъра и внимателно буташ напред облегалката (иска доста навътре да го набуташ). По някое време облегалкаталеко ще мръдне напред. В този момент трябва да издърпаш внимателно отвертката, за да освободиш облегалката и си готов.Обратната процедура е по-лесна. Като тръгнеш да затваряш, трябва с пръсти да набуташ навътре цилиндъра, за да може да премине облегалката покрай планките, а като си легне на място, цилиндъра сам ще си щракне, защото има пружинка зад него, която го избутва в отвора.Мисля че е това. Ако има нещо неясно - целият съм в слух.Поздрави
Коментар
-
Re: Какво има под задната седалка.
BobyK написа:Изненадах се като видях една черна кутия с 3 големи букси влизащи в нея, не мога да си обясня какво е това.
Коментар
-
Явно закопчаването на облегалките при Мареа не е като при Брава/Браво. Мисля че е само една закопчалка, същата като тази която държи малката облегалка. Ще помоля колегата Airfan да обясни малко по ясно,че предното обяснение не го схванах съвсем.И ако стигна до извода че механизма е прецакан тогава май няма безразрушителен метод за сваляне.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
BobyK написа:Явно закопчаването на облегалките при Мареа не е като при Брава/Браво. Мисля че е само една закопчалка, същата като тази която държи малката облегалка. Ще помоля колегата Airfan да обясни малко по ясно,че предното обяснение не го схванах съвсем.И ако стигна до извода че механизма е прецакан тогава май няма безразрушителен метод за сваляне.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Това, което мога да обясня е за Мареа Уикенд, тъй като аз съм с такава. Надявам се да ти бъде от полза.При този модел лявата облегалка е късата, а дясната е дългата. Двете облегалки имат ръчки във външните си краища, с които се откопчават от ключалките, за да се бутнат напред.Дясната (дългата) облегалка се заключва на 2 места към купето на автомобила. Първото е непосредствено зад ръчката за отключване, а второто място е в основата на облегалката и от вътрешната страна - там където се събират двете облегалки.Няма да се спирам на заключващия механизъм зад ръчката, така че ще наблегна на този, който е от вътрешната страна, където се събират двете облегалки. Облегалката на това място е законтрена към една планка на купето посредством ос с много голям диаметър и дължина няколко сантиметра. Тази ос излиза от тялото на облегалката и влиза в планката, показваща се от пода на автомобила. Оста зад себе си има не много силна пружина, която я притиска навън, за да седи заключена облегалката. При дърпане на ръчката за отключване, едно жило минава от ръчката до въпросната ос. Дърпайки ръчката, трябва да се издърпа оста навътре, за да може облегалката безпрепятствено да падне напред. В моя случай това не се случва, било то от скъсано жило или нещо друго. Оста си седи показана навън. За да мога да си бутна облегалката, аз с помощта на дълга и тънка отвертка набутвам оста навътре в тялото на облегалката. Това става като бутна лявата (къса) облегалка напред, като по този начин ми се разкрива достъп до основата на другата облегалка и съответно мястото на заключване, което е точно между двете облегалки.Това е в общи линии. Ако има въпроси, моля...
Коментар
-
Кутийката под задна лява (малката) седалка е за управление на ел. стъклата на задните врати, ако си с HLX обурудване. Но вероятно там са вкарали и електрониката на датчиците за отворени врати и централното заключване.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар